Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φ. Τερίμ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Φ. Τερίμ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

"Τούρκος" ο Λέτο;


Σύμφωνα με δημοσιεύματα της Χουριέτ (φωτό) o Φατίχ Τερίμ στάζει μέλι για τον άσσο του Παναθηναϊκού και έχει ζητήσει από την διοίκηση της Γαλατά να τον φέρει στην Τουρκία.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι Τούρκοι είναι διατεθιμένοι να εκταμιεύσουν μέχρι και 6 εκ. ευρώ για να πάρουν εδώ και τώρα τον Σεμπαστιάν Λέτο, πρώτο σκόρερ του πρωταθλήματος και εν πολλοίς υπεύθυνο για την πορεία του ΠΑΟ στο πρωτάθλημα έως σήμερα.

Βέβαια, στην περίπτωση που φύγει ο Λέτο, ήδη κάποια σενάρια λένε ότι θα πάρει τον δρόμο της επιστροφής ο Σισέ. Όμορφα σενάρια