Έτοιμοι να ασκήσουν σκληρή αντιπολίτευση αλλά και έτοιμοι για
όλα εαν προκληθούν, δηλώνουν βουλευτές της Χρυσής Αυγής οι οποίοι
τονίζουν ότι σκοπός τους είναι να χρησιμοποιήσουν νόμιμους τρόπους για
να τιμωρήσουμε τους ανθρώπους που έφτασαν τους Έλληνες σε αυτό το
επαίσχυντο σημείο.
Οι 18 βουλευτές της Χρυσής Αυγής θα κάθονται στα «ορεινά», άκρα δεξιά έδρανα της Βουλής, πίσω ακριβώς από την κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας και σε απόσταση ασφαλείας από τα κόμματα της Αριστεράς,
«Εμείς δεν μπήκαμε στη Βουλή για να κάνουμε τους πυγμάχους. Δεν πάμε σανμ εκδικητές, δεν πάμε να ρίξουμε ξύλο. Θέλουμε με νόμιμους τρόπους να τιμωρήσουμε τους ανθρώπους που έφτασαν τους
Οι 18 βουλευτές της Χρυσής Αυγής θα κάθονται στα «ορεινά», άκρα δεξιά έδρανα της Βουλής, πίσω ακριβώς από την κοινοβουλευτική ομάδα της Νέας Δημοκρατίας και σε απόσταση ασφαλείας από τα κόμματα της Αριστεράς,
«Εμείς δεν μπήκαμε στη Βουλή για να κάνουμε τους πυγμάχους. Δεν πάμε σανμ εκδικητές, δεν πάμε να ρίξουμε ξύλο. Θέλουμε με νόμιμους τρόπους να τιμωρήσουμε τους ανθρώπους που έφτασαν τους

