ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ;

Σ.Σ. Τι δεν καταλαβαίνετε; Ποιος εξυπηρετείται από την έλευση του προαστιακού εκτός κέντρου Λουτρακίου; Σίγουρα όχι οι δημότες και ο βασικός όγκος επισκεπτών. Εξυπηρετούνται τα συμφέροντα του Καζίνο, τα συμφέροντα του ΚΤΕΛ και των ταξί, και όχι οι δημότες που θα χρειάζεται να πάρουν λεωφορείο, αυτοκίνητο ή ταξί για να πάνε στον σταθμό.  
Κεραυνός εν αιθρία η αποκάλυψη στον έγχρωμο τόμο του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου Λουτρακίου, η γραμμή του προαστιακού σιδηροδρόμου να σταματάει λίγο πριν την οδό Παπανικολάου.
Η δημοτική αρχή με μεθόδευσης που παραπέμπει σε παράβαση καθήκοντος, γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων της δύο αποφάσεις δημοτικού συμβουλίου και δείχνει ως να έχει προφανή στόχο να μην μπει ο προαστιακός σιδηρόδρομος στο Λουτράκι.
Μπορεί σήμερα το σχέδιο τους και οι προθέσεις τους να κάνουν λόγο για την οδό Παπανικολάου, όπου εκεί εξυπηρετούνται τα συμφέροντα των ισραηλινών μεγαλομετόχων και θα είχε νόημα μόνο ως ενδιάμεση στάση, ωστόσο η πραγματικότητα και η μακροπρόθεσμη εκούσια ή ακούσια στόχευση τους είναι διαφορετική. 
Ο ΟΣΕ πριν από χρόνια είχε ξεκαθαρίσει ότι εάν το έργο δεν έχει απόληξη εντός της πόλης του Λουτρακίου είναι ασύμφορο και δεν είναι δυνατόν να κατασκευασθεί η παρακαμπτήρια γραμμή.
Αυτό σε απλά Ελληνικά σημαίνει ότι συνέπεια θα είναι να μην εισέλθει στην πόλη του Λουτρακίου ο προαστιακός και να στερήσει στο δήμο την οποιαδήποτε οικονομική ανάσα, ενώ παράλληλα θα κατασκευασθεί σταθμός στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος προς δόξαν των τοπικών οικονομικών συμφερόντων με το πλήθος των αυθαιρεσιών, καθώς επίσης και των απαλλοτριώσεων αγροτεμαχίων χωρίς προοπτική, λόγω του αρχαιολογικού χώρου
Να υπενθυμίσουμε ότι στην κατεύθυνση κατασκευής σταθμού στη θέση Α-Β Βασιλόπουλος κινείται και ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης μαζί με τους συμβούλους του συνδυασμού του, καθώς και όλους τους συμβούλους του συνδυασμού του Δημήτρη Δράκου.
Όλους αυτούς μαζί με τους συνδυασμούς του «υπηρεσιακού» δημάρχου Κώστα Λογοθέτη και όποιου άλλου υποστηρίζει αυτές τις θέσεις, μαυρίστε τους στις προσεχείς δημοτικές και περιφερειακές εκλογές. 
 
 
Υ.Γ: Μακάρι τα ανωτέρω να μην ισχύουν ή να μην ισχύσουν, και να ισχύει ο προγραμματισμός και η δέσμευση για την Αιγαίου. Ειδάλλως δεν θα μιλάμε για ψέματα, αλλά μετά και από τις πρόσφατες διαψεύσεις με δελτίο τύπου, θα μιλάμε για τη σύγχρονη ιστορία του Μυνχάουζεν.  

4 σχόλια:

  1. Δυστύχως για τον τόπο είναι αλήθεια, και θα ερθούν από πίσω και άλλα ντοκουμέντα. Μπράβο στον κ.Ηλιακόπουλο για την είδηση. Ένας πρώην δημοτικός σύμβουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολλά τα λεφτά άρη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπορεί να μην έχουμε τρένο, αλλά έχουμε δήμαρχο με μερσεντές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. To afentiko trelathike Kai Ta evale ola tsamba Gia peraste $_$$_$$_$$_$

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.