Στέλεχος εβδομαδιαίας οικονομικής εφημερίδας- επί εποχής
Χρηματιστηρίου- φωνάζει δύο νεαρούς συντάκτες και τους λέει "φέρτε μου
ένα ρεπορτάζ για να στηρίξω τον τίτλο ο οποίος θα είναι...
-Πωλείται η ναυτιλιακή εταιρία Σ…
Πράγματι η εβδομαδιαία εφημερίδα (η οποία κυκλοφορεί ακόμη παρότι αντιμετωπίζει προβλήματα) βγήκε με αυτόν τον τίτλο.
Το στέλεχος της εφημερίδας είχε ειδοποιήσει τον χρηματιστή του να πουλήσει στο limit up την μετοχής της συγκεκριμένης ναυτιλιακής, η οποία μετά το πρωτοσέλιδο της σαββατιάτικης το πρωί της Δευτέρας θα εκτινάσσονταν.
Έτσι και έγινε. Μέσα σε μία ώρα ο συγκεκριμένος τύπος κονόμησε 8 εκατομμύρια (παλιές)
δραχμές.
Στη συνέχεια-γύρω στις 12 το μεσημέρι-εκπρόσωπος της ναυτιλιακής διέψευσε την πώληση της εταιρείας του.
Το συγκεκριμένο λαμόγιο φώναξε τους δύο νεαρούς συντάκτες και τους απέλυσε.
Είναι ένα ασήμαντο παράδειγμα από τον τρόπο που γινόταν η χειραγώγηση των μετοχών. Ένας άλλος γνωστός καραγκιόζης -αποτυχημένος διευθυντής- έτρωγε με τον Λαναρά και στην συνέχεια έδινε εντολές για να αγοράσουν και να πουλήσουν αντίστοιχα τις μετοχές της εταιρείας που διέθετε στο χαρτοφυλάκιό του.
Από τη εποχή του χρηματιστηρίου τα ίδια βουλιμικά βλαχαδερά- με την προσθήκη κάποιων νέων- κυριαρχούν στα ΜΜΕ της χρεοκοπημένης χώρας.
Πολλά κατάφεραν να γίνουν οι ίδιοι μηντιάρχες και επιχειρούν να ξεπλύνουν την βλαχιά τους στον νεοπλουτισμό αγοράζοντας βίλες σε ευρωπαικές πρωτεύουσες, στις ΗΠΑ-οι πιο παντελονάτοι-και τα υπόλοιπα εγχώρια σούργελα επιχειρώντας να αντιγράψουν το lifestyle του Κωστόπουλου, εν μέσω κρίσης, καταρρίπτοντας το ένα μετά το άλλο τα ρεκόρ γελοιοποίησης-ο κόσμος τόχει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι.
Αυτά λοιπόν τα σεσημασμένα νούμερα βρίσκονται σε όλη την διάρκεια της μεταπολίτευσης σε θέσεις κλειδιά των ΜΜΕ, ιδιωτικών και κρατικών.
Έχουν μια απίστευτη ικανότητα να ανακυκλώνονται και να ανασταίνονται μέσα από τις στάχτες τους. Όσο πιο φελλός, άχρηστος, γλείφτης, και τσατσόνι είναι ένας δημοσιογράφος, τόσο πιο εύκολα γίνεται στέλεχος. Όσο πιο εκβιαστής τόσο πιο εύκολα βρίσκει θύματα-που κι αυτά λαμόγια είναι στις περισσότερες περιπτώσεις-για να τα εκβιάσει.
Όλοι σχεδόν οι πολιτικοί της μεταπολίτευσης (πρωθυπουργοί, υπουργοί, υφυπουργοί, βουλευτές, γραμματείς και φαρισαίοι) είχαν τα λαμόγια της δημοσιογραφίας που τους ταιριάζανε και εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν.
Σκατιάρηδες οι πολιτικοί, το ίδιο και τα φερέφωνά τους στα ΜΜΕ κι όλοι μαζί στην υπηρεσία του διεφθαρμένου κρατικού μηχανισμού, ο οποίος οδηγεί την χώρα σε νέες εθνικές περιπέτειες...
Κουρδιστό Πορτοκάλι
-Πωλείται η ναυτιλιακή εταιρία Σ…
Πράγματι η εβδομαδιαία εφημερίδα (η οποία κυκλοφορεί ακόμη παρότι αντιμετωπίζει προβλήματα) βγήκε με αυτόν τον τίτλο.
Το στέλεχος της εφημερίδας είχε ειδοποιήσει τον χρηματιστή του να πουλήσει στο limit up την μετοχής της συγκεκριμένης ναυτιλιακής, η οποία μετά το πρωτοσέλιδο της σαββατιάτικης το πρωί της Δευτέρας θα εκτινάσσονταν.
Έτσι και έγινε. Μέσα σε μία ώρα ο συγκεκριμένος τύπος κονόμησε 8 εκατομμύρια (παλιές)
δραχμές.
Στη συνέχεια-γύρω στις 12 το μεσημέρι-εκπρόσωπος της ναυτιλιακής διέψευσε την πώληση της εταιρείας του.
Το συγκεκριμένο λαμόγιο φώναξε τους δύο νεαρούς συντάκτες και τους απέλυσε.
Είναι ένα ασήμαντο παράδειγμα από τον τρόπο που γινόταν η χειραγώγηση των μετοχών. Ένας άλλος γνωστός καραγκιόζης -αποτυχημένος διευθυντής- έτρωγε με τον Λαναρά και στην συνέχεια έδινε εντολές για να αγοράσουν και να πουλήσουν αντίστοιχα τις μετοχές της εταιρείας που διέθετε στο χαρτοφυλάκιό του.
Από τη εποχή του χρηματιστηρίου τα ίδια βουλιμικά βλαχαδερά- με την προσθήκη κάποιων νέων- κυριαρχούν στα ΜΜΕ της χρεοκοπημένης χώρας.
Πολλά κατάφεραν να γίνουν οι ίδιοι μηντιάρχες και επιχειρούν να ξεπλύνουν την βλαχιά τους στον νεοπλουτισμό αγοράζοντας βίλες σε ευρωπαικές πρωτεύουσες, στις ΗΠΑ-οι πιο παντελονάτοι-και τα υπόλοιπα εγχώρια σούργελα επιχειρώντας να αντιγράψουν το lifestyle του Κωστόπουλου, εν μέσω κρίσης, καταρρίπτοντας το ένα μετά το άλλο τα ρεκόρ γελοιοποίησης-ο κόσμος τόχει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι.
Αυτά λοιπόν τα σεσημασμένα νούμερα βρίσκονται σε όλη την διάρκεια της μεταπολίτευσης σε θέσεις κλειδιά των ΜΜΕ, ιδιωτικών και κρατικών.
Έχουν μια απίστευτη ικανότητα να ανακυκλώνονται και να ανασταίνονται μέσα από τις στάχτες τους. Όσο πιο φελλός, άχρηστος, γλείφτης, και τσατσόνι είναι ένας δημοσιογράφος, τόσο πιο εύκολα γίνεται στέλεχος. Όσο πιο εκβιαστής τόσο πιο εύκολα βρίσκει θύματα-που κι αυτά λαμόγια είναι στις περισσότερες περιπτώσεις-για να τα εκβιάσει.
Όλοι σχεδόν οι πολιτικοί της μεταπολίτευσης (πρωθυπουργοί, υπουργοί, υφυπουργοί, βουλευτές, γραμματείς και φαρισαίοι) είχαν τα λαμόγια της δημοσιογραφίας που τους ταιριάζανε και εξακολουθούν να τα χρησιμοποιούν.
Σκατιάρηδες οι πολιτικοί, το ίδιο και τα φερέφωνά τους στα ΜΜΕ κι όλοι μαζί στην υπηρεσία του διεφθαρμένου κρατικού μηχανισμού, ο οποίος οδηγεί την χώρα σε νέες εθνικές περιπέτειες...
Κουρδιστό Πορτοκάλι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.