Tο νέο μυθιστόρημα του L1 με τίτλο "τα 25 ευρώ και το πνεύμα των Χριστουγέννων"

Ήταν μια δύσκολη μέρα...και κουραστική...
Γύρισα απόγευμα και ξάπλωσα. Λογικό επακόλουθο ήταν ένας βαθύς ύπνος από σχετικά νωρίς.
Και εκεί που περίμενα τα 3 πνεύματα των Χριστουγέννων, αίφνης ήρθε ένα άλλο πνεύμα, με μορφή Άγιου Βασίλη, χωρίς την κόκα κόλλα.
Και τι μου λέει...Ξέρεις φίλτατε ανεπίκαιρε, τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως φαίνονται. Ο τηλεβιβλιοπώλης μπουμπούκος γυριστρούλα των καναλιών, ενίοτε αναφερόμενος και ως υπουργός υγείας, δεν εννοεί αυτά που λέει για τα εισητήρια των 25 ευρώ.
Άλλωστε μας έχει συνηθίσει με τέτοιες μπαρούφες, αφού αρχικά χλεύαζε τον Αντώνη Σαμαρά, και μετά τον αποθέωνε ως άλλη Κατερίνα Στανίση να τραγουδάει με την γνωστή τσιρίδα του "σε έχω κάνει Θεό..." και συνέχισε...
-- Ξέρεις γιατί τα έκανε όλα αυτά; 
Γιατί πνεύμα μου,  το ρώτησα.
-- Όλα ήταν στημένα για το ΠΑΣΟΚ. 
Ποιο ΠΑΣΟΚ τον ρώτησα με ευγένεια, αρχίζοντας να κατανοώ ότι το πνεύμα με τρολάρει άσχημα.
Αυτό του Βενιζέλου που με βάση τις δημοσκοπήσεις ούτε 5% δεν θα πιάσει;
-- Ακριβώς αυτό...μου απαντά το πνεύμα Άγιος Βασίλης.
Άγιε, μήπως παίρνεις γεννόσημα, τον ρώτησα ευγενικά.
-- Με κόβεις για μαλάκα, ρώτησε το πνεύμα. Τι είμαστε εμείς τα πνεύματα, χάπατα σαν και εσάς που σας περνάνε ότι θέλουν, και εσείς σα πρόβατα τα χαπακώνετε;
Ένα δίκιο θα στο δώσω εδώ που τα λέμε, του αποκρίθηκα. Αλλά τι ακριβώς εννοούσες όταν έλεγες ότι "όλα ήταν στημένα για το ΠΑΣΟΚ";
-- Μα καλά, είναι δυνατόν να πίστεψε έστω κάποιος τον Άδωνι, την Όλγα, τον Γιάννη, τον Παντελή, τον Νίκο στο Άλφα, την Σία και τα άλλα παιδιά, ότι τα 25 ευρώ ήταν ένα "δίκαιο, φιλάνθρωπο και φιλολαϊκό μέτρο" όπως το περιέγραψαν;
Πνεύμα μου, όλοι το πίστεψαν, του είπα.
-- Εεε λογικό μου κάνει. Το Mega, το ΣΚΑΙ, ο Ευαγγελάτος και τα άλλα παιδιά, κάνουν ότι μπορούν να για σας κάνουν να πιστέψετε ότι αυτά που σας λέει ο τηλεβιβλιοπώλης υπουργός στα πρωινάδικα, είναι ακριβή και σωστά.
Ακόμη όμως πνεύμα μου δεν μου εξήγησες τι εννοούσες με το "όλα ήταν στημένα για το ΠΑΣΟΚ";
-- Είπαμε ότι έχετε γίνει μπουνταλάδες, αλλά αδελφάκι μου δεν περίμενα τόσο, μου απάντησε "ευγενικά" το πνεύμα Άγιος Βασίλης. Άνθρωπε μου, το είπες και μόνος σου..."ούτε 5% δεν θα πιάσει στις εκλογές το ΠΑΣΟΚ του Βενιζέλου".
και συνέχισε
-- Να δεις που ξαφνικά, αφού περάσει το μέτρο, και αφού ο τηλεβιβλιοπώλης πρώην υβριστής του Σαμαρά και νυν υπουργός του μαζί με τους πρόθυμους, θα βγει ο Βενιζέλος και τα εξαπτέρυγά του, οι οποίοι, ως άλλοι Φώτηδες, αφού είχαν υπογράψει και συναποφασίσει για τα 25 ευρώ, θα κηρύξουν ανένδοτο κατά της εφαρμογής του...!!!
Άγιε μου, αυτά δεν γίνονται ούτε στην Ελλάδα της συγκυβέρνησης Σαμαρά-Βενιζέλου.
-- Τι λες αγοράκι μου, μου είπε αυστηρά το πνεύμα. Εδώ βγάλατε τον Γιωργάκη και τον έχετε να κυκλοφορεί με τα λεφτά σας. Εδώ λύσατε το πρόβλημα των τραπεζιτών, και με τα λεφτά σας θα τους βοηθήσετε να σας πάρουν τα σπίτια. Αυτό σε χάλασε; Να δεις που θα βρουν κανά ισοδύναμο τύπου 5 λεπτά επιπλέον στα τσιγάρα, και θα το πάρουν πίσω, κάνοντας ήρωα τον Βενιζέλο και τους πασόκους που κατάργησαν ένα αντιλαϊκό μέτρο όπως αυτό των 25 ευρώ....

Ξύπνησα ιδρωμένος, και τρομαγμένος, ψάχνοντας το πνεύμα, μέχρι που κατάλαβα ότι όλα αυτά ήταν ένα όνειρο...ή μήπως όχι;
Σηκώθηκα, και βλέποντας ότι η ώρα είχε ήδη πάει 8, έτρεξα στο σαλόνι και χώθηκα στο καναπέ. Άνοιξα και έβαλα Mega, σκεπτόμενος..."μα είναι δυνατόν να βλέπω τόσο απραγματοποίητα και απίστευτα όνειρα;".
Άλλωστε θα μου πουν την αλήθεια όπως πάντα η Όλγα, ο Γιάννης, ο Παντελής και τα άλλα παιδιά....τι τα θέλω τα πνεύματα.....

Πρέπει να τον κόψω τον απογευματινό ύπνο....κάνει κακό στη Τρόϊκα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.