Βαρουφάκης: Πώς λειτουργεί η Ευρωζώνη και το χρέος με βάση τον Χριστιανισμό- Ποιοι είναι Ιησουίτες, Ορθόδοξοι, Καθολικοί και Καλβινιστές

Νέα επίθεση κατά των τεχνοκρατών της Ευρωπαϊκής Ενωσης εξαπολύει ο γνωστός οικονομολόγος Γιάννης Βαρουφάκης, με άρθρο του στο οικονομικό περιοδικό Globalist, στο οποίο συγκρίνει την λειτουργία της Ευρωζώνης ανάλογα με τα διάφορα δόγματα του Χριστιανισμού.
Στο άρθρο του, ο κ. Βαρουφάκης γράφει πως οι αξιωματούχοι της ΕΕ υπερασπίζονται τις θέσεις τους με έναν τρόπο που ταυτόχρονα είναι Ιησουίτες, Ορθόδοξοι Χριστιανοί, Καθολικοί και Καλβινιστές και εξηγεί:
  • «Είναι Ιησουίτες με την έννοια πως τεχνοκράτες όπως ο Ολι Ρεν συνήθως στηρίζουν την κάθε πρόταση αλλά και την αντίθετη της, ανάλογα με το πως θα εξελιχθεί η κατάσταση
  • Είναι Ορθόδοξοι με την έννοια πως οικονομικές αναλύσεις γίνονται αποδεκτές μόνο όσο ταιριάζουν στους σκοπούς της ''προφητείας''
  • Είναι Καθολικοί λόγω της πεποίθησης πως το χρέος πρέπει να καταδικάσει ολόκληρα έθνη σε ένα είδους θεσμικό καθαρτήριο στο οποίο η συλλογική δυστυχία θα τους απελευθερώσει από το αμάρτημα του χρέους
  • Και είναι Καλβινιστές με την έννοια ότι αποκλείουν όλο και περισσότερους Ευρωπαίους από τον κύκλο των εκλεκτών, μέχρι που να κερδίσουν την σωτηρία τους όλοι όσοι θα παραμείνουν πιστοί στην απίθανη ιδέα της ανάκαμψης μέσω παγκόσμιας λιτότητας».
Στη συνέχεια, ο κ. Βαρουφάκης επιτίθεται στους τεχνοκράτες της Ευρωζώνης υποστηρίζοντας πως «τρέφουν μια βαθιά πλατωνική περιφρόνηση για την ιστορία και την δημοκρατία» και σημειώνει πως θα χρειαστεί όλες οι δημοκρατικές δυνάμεις της Ευρώπης να «πολεμήσουν» εναντίον της «ανίερης συμμαχίας» των τεχνοκρατών της ΕΕ, με τις Βρυξέλλες, τα καρτέλ της βαριάς βιομηχανίας αλλά και τις τράπεζες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.