23 μήνες χρέους, ψεύδους και πολιτικού θράσους του Κ. Λογοθέτη και της δημοτικής αρχής

Δήμαρχε Κ. Λογοθέτη, να μην ξεχνιόμαστε. Εντάξει, σου φταίει ο Καλλικράτης γιατί δεν έχει γίνει ούτε ένα έργο. Εντάξει, σου φταίει η άτιμη κοινωνία και οι προηγούμενοι για όλα τα άλλα.
-- Για εκείνο το 20% ΠΟΥ ΕΤΑΞΕΣ προεκλογικά; Εκείνο το 20% του μισθού του δημάρχου, των αντιδημάρχων, των προέδρων των νομικών προσώπων και του δημοτικού συμβουλίου, τι σε κρατάει και δεν το έχεις υλοποιήσει; 
-- Για  εκείνο το "κατάργηση όλων των συνδρομών στα εργαστήρια του δήμου, στα προγράμματα αθλητισμού για τις τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες, για τα ΑμΕΑ και για όσους έχουν εισόδημα κάτων από 20.000 ευρώ", τι έγινε; Φταίει ο Καλλικράτης που δεν έχει υλοποιηθεί;
-- Για εκείνο το "το ταμείο ενισχύει του εκκλησιαστικούς και άλλους φορείς που δραστηριοποιούνται στην κοινωνική μέριμνα", τι έγινε δήμαρχε; Εξαντλείται στις επιταγές της
CHCL & της Motor Oil; 
Και ερωτώ με το φτωχό μου το μυαλό, όπως ερωτά και η πλειονότητα των δημοτών:
Αν αυτό δεν είναι ύψιστη κοροϊδία των δημοτών και υφαρπαγή της ψήφου των κοινωνικά ευαίσθητων δημοτών με αποκλειστικό σκοπό την πολιτική  τους εξαπάτηση και την προσωπική εκμετάλλευση δια της εκλογής και της υφαρπαγής της εξουσίας, τότε τι είναι;
Αν αυτό δεν είναι η εξαφάνιση του προεκλογικού προσωπείου μετά τα ασύστολα ψεύδη, και η εμφάνιση του πραγματικού πολιτικού προσώπου του δημάρχου, με όσα έχει πράξει (ή μάλλον δεν έχει πράξει), επί 23 μήνες, τότε τι είναι; Μάλιστα ένας δημότης, πρώην πολιτικός παράγων, με ρώτησε: Απορώ, πως γίνεται κάποιος που έχει τάξει, έχει δεσμευτεί και έχει εν γνώσει του αθετήσει, σε φιλόπτωχα εκκλησιών, σε κοινωνικά αδύναμους και σε ανήμπορους, μπορεί ακόμα να πηγαίνει εκκλησία και να κοιμάται ήσυχος. Γιατί εγώ τουλάχιστον δεν θα τολμούσα καν!!!

Υ.Γ. Η όλη πρακτική θυμίζει το ανέκδοτο με τον υπουργό που επισκέφτηκε το Λουτράκι μετά τους σεισμούς...Είχε λοιπόν στήσει ένα λυόμενο γραφείο μαζί με τον γραμματέα και οι δημότες επισκέπτονταν για να αιτηθούν αποζημίωσης.
Λέει ο πρώτος δημότης "κε υπουργέ, έχασα το σπίτι μου". Λέει τότε ο υπουργός στον γραμματέα, "γράψε ένα σπίτι στο κύριο". Λέει ο 2ος, ο 3ος κλπ, "και εγώ έχασα το σπίτι μου από τον σεισμό"..."γράψε ένα σπίτι στον κύριο".
Πάει και ένας άλλος δημότης, και  λέει "εγώ την ώρα του σεισμού ήμουν στο πεζοδρόμιο, και έπεσε ένας τοίχος από τον σεισμό, και δυστυχώς έχασα τα γεννητικά μου όργανα". Απαντάει ο υπουργός "γράψε ένα σπίτι στο κύριο". "Μα δεν καταλάβατε κε υπουργέ....εγώ έχασα τα @....δι@ μου" λέει ο δημότης, για να του πει ο υπουργός..."γιατί οι άλλοι τι θα πάρουν";

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.