Πολύ πιο φτωχός είναι από το πρωί της Παρασκευής ο
χώρος του αυτοκινήτου, αλλά και μια θέση στην καρδιά πολλών, όπως και στη δική μου. Ο Δημήτρης Σακελλαρόπουλος, ίσως το κορυφαίο στέλεχος στην Ελλάδα για
δεκαετίες στο χώρο του αυτοκινήτου, ξεκίνησε για το τελευταίο του
ταξίδι, σε ηλικία 64 ετών.
Ο Δημήτρης υπήρξε ο μέντορας μου στο χώρο του αυτοκινήτου, όντας άμεσος συνεργάτης μου και μέλος του Δ.Σ στην Toyota Hellas και στον Όμιλο Σφακιανάκη. Μετέπειτα είχα την τύχη και την τιμή να μου εμπιστευτεί σε 2 διαφορετικές εταιρείες τον γιό του Ντίνο, στα πρώτα βήματα της καριέρας του.
Η εικόνα του Δ. Σακελλαρόπουλου θα μείνει ανεξίτηλα γραμμένη στη μνήμη μας για το πάθος που τον διέκρινε, την απίστευτη διορατικότητα του για την αγορά, τις ανάγκες των πελατών και τον τρόπο διοίκησης, την ευθύτητα με την οποία εξέφραζε τις απόψεις του αλλά και για την μαεστρία που
επέδειξε στα καθήκοντα που ανέλαβε όλα αυτά τα χρόνια, σε όλες τις εταιρείες όπου εργάστηκε, εντός και εκτός Ελλάδος. Οι νεότεροι τον γνώρισαν κυρίως από τη θέση του προέδρου της Ford Motor Hellas, όπου την ανέλαβα ως μια εταιρεία με μερίδιο 3% και πενιχρά κέρδη και την απογείωσε, καθιερώνοντας την ως μια εκ των πρώτων σε πωλήσεων και κορυφαία σε κέρδη. Ο Δ. Σακελλαρόπουλος ασχολήθηκε με το χώρο του αυτοκινήτου από πολύ νωρίς, όταν σπούδαζε στον Καναδά και παράλληλα εργαζόταν σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων. Στην Ελλάδα ήρθε τη δεκαετία του ’80 και μέχρι το 2009 προσέφερε τις πολύτιμες υπηρεσίες του σε εταιρείες όπως η General Motors, η Seat (αλλάζοντας τον χάρτη για την εταιρέια), η Hyundai (διαμορφώνοντας την μετάβαση από το μηδέν στην κορυφή) , η Toyota Hellas (μετατρέποντας την σε κορυφαία εταιρεία στην Ελλάδα, απόρροια του επιθετικού marketing και της λειτουργίας του δικτύου και της εξυπηρέτησης πελατών), η Citroen, ο όμιλος Σφακιανάκη και - φυσικά - η Ford Motor Hellas.
Η κηδεία του θα τελεστεί την Τρίτη 11 Οκτωβρίου, στις 16:00. Καλό ταξίδι, αγαπημένε φίλε Δημήτρη.
Γιώργος Μπάκος
Ο Δημήτρης υπήρξε ο μέντορας μου στο χώρο του αυτοκινήτου, όντας άμεσος συνεργάτης μου και μέλος του Δ.Σ στην Toyota Hellas και στον Όμιλο Σφακιανάκη. Μετέπειτα είχα την τύχη και την τιμή να μου εμπιστευτεί σε 2 διαφορετικές εταιρείες τον γιό του Ντίνο, στα πρώτα βήματα της καριέρας του.
Η εικόνα του Δ. Σακελλαρόπουλου θα μείνει ανεξίτηλα γραμμένη στη μνήμη μας για το πάθος που τον διέκρινε, την απίστευτη διορατικότητα του για την αγορά, τις ανάγκες των πελατών και τον τρόπο διοίκησης, την ευθύτητα με την οποία εξέφραζε τις απόψεις του αλλά και για την μαεστρία που
επέδειξε στα καθήκοντα που ανέλαβε όλα αυτά τα χρόνια, σε όλες τις εταιρείες όπου εργάστηκε, εντός και εκτός Ελλάδος. Οι νεότεροι τον γνώρισαν κυρίως από τη θέση του προέδρου της Ford Motor Hellas, όπου την ανέλαβα ως μια εταιρεία με μερίδιο 3% και πενιχρά κέρδη και την απογείωσε, καθιερώνοντας την ως μια εκ των πρώτων σε πωλήσεων και κορυφαία σε κέρδη. Ο Δ. Σακελλαρόπουλος ασχολήθηκε με το χώρο του αυτοκινήτου από πολύ νωρίς, όταν σπούδαζε στον Καναδά και παράλληλα εργαζόταν σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων. Στην Ελλάδα ήρθε τη δεκαετία του ’80 και μέχρι το 2009 προσέφερε τις πολύτιμες υπηρεσίες του σε εταιρείες όπως η General Motors, η Seat (αλλάζοντας τον χάρτη για την εταιρέια), η Hyundai (διαμορφώνοντας την μετάβαση από το μηδέν στην κορυφή) , η Toyota Hellas (μετατρέποντας την σε κορυφαία εταιρεία στην Ελλάδα, απόρροια του επιθετικού marketing και της λειτουργίας του δικτύου και της εξυπηρέτησης πελατών), η Citroen, ο όμιλος Σφακιανάκη και - φυσικά - η Ford Motor Hellas.
Η κηδεία του θα τελεστεί την Τρίτη 11 Οκτωβρίου, στις 16:00. Καλό ταξίδι, αγαπημένε φίλε Δημήτρη.
Γιώργος Μπάκος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.