Ήρθε η ώρα για ένα μάθημα σε τοπικούς και εθνικούς "συγκυβερνήτες"

Μπορεί και πρέπει το κάθε 20% να δικαιούται να εκπροσωπεί τη πλειοψηφία;
Μπορεί ο δεύτερος να συμπράττει με τον τρίτο ή τον τέταρτο και να δικαιούνται να είναι πρώτοι;
Είναι αυτό δημοκρατία και πλειοψηφία, ή συνένωση ιδιοτέλειας και προσωπικών επιδιώξεων; 
Τα τελευταία 4 χρόνια ο τόπος μας σε εθνικό αλλά και σε τοπικό επίπεδο στο Λουτράκι, υποφέρει από τις ανίερες συμμαχίες των κομμάτων ή των συνδυασμών Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ.
Σε επίπεδο Ελλάδας, οι Σαμαροβενιζέλοι, συνεργάστηκαν στην ανατροπή ενός εκλεγμένου πρωθυπουργού, για να τοποθετηθεί μια τραπεζική μαριονέτα με μοναδικό σκοπό να διαχειριστεί την εκλογή του 18% μαζί με το 13% και το 5%. Και
έκτοτε πείνασαν, πόνεσαν, υπέφεραν και αυτοκτόνησαν πολλοί. Έκτοτε ξεπουλήθηκαν οι αιγιαλοί, ο ΟΠΑΠ, οι τηλεπικοινωνίες, το καλύτερο οικόπεδο της ευρώπης, ο Αστέρας, και είναι έτοιμα για ξεπούλημα η ενέργεια, το νερό, τα λιμάνια, τα αεροδρόμια. Έκτοτε χαρίστηκαν εκατοντάδες εκατομμύρια σε Μέγαρα, στα κόμματα, στους τραπεζίτες και στους νταβατζήδες.

Σε τοπικό επίπεδο στο Λουτράκι, η συμφωνία του Λογοθέτη με τον Παύλου, είχε ως αποτέλεσμα την απαξίωση της περιοχής, την επιστροφή στο χθες, και την σχεδόν ολοκληρωτική καταστροφή των υποδομών του τόπου και του καζίνο.
Για πόσο θα το ανεχόμαστε;
Για πόσο θα επιβραβεύουμε τους δευτεροτρίτους;
Για πόσο θα κυβερνά η μειοψηφία και οι δευτεροτρίτες επιλογές του λαού;
Για πόσο θα αφήνουμε να παίζονται στις πλάτες συμμαχίες χωρίς τη δική σου συνέναιση και συμμετοχή;
Στείλε το μήνυμα. Στείλε ένα ηχηρό μήνυμα. Στείλτους σπίτι τους και στη λήθη της ιστορίας, κάποιους μάλιστα με τα πιο μαύρα γράμματά της.
ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.