Εκλογές Λουτράκι. Να ψοφήσει ο γάϊδαρος του γείτονα.

Είναι τραγικό αυτό που βιώσαμε (και πάλι) στο Λουτράκι. Είναι τραγικό που ελάχιστοι καταλαβαίνουν ότι ψηφίζουμε για δήμαρχο με κριτήριο ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ και όχι τι μπορεί να έκανε ή όχι ο άλλος. 
Ζούμε στην εποχή της πολιτικής για ψήφο μέσω της ατόπου απαγωγής (βγάλε αυτόν, βγάλε τον άλλο...τι μένει;), αντί της πολιτικής επιλογής.

Είναι τέτοια η υποβάθμιση της πολιτικής από την μονοδιάσταση των ομιλιών και εξαγγελιών, που όχι μόνο κουράζει, αλλά προβληματίζει έντονα.
Επί 3.5 χρόνια στο δημοτικό συμβούλιο, η μοναδική πολιτική ανάπτυξη λόγου για τη δημοτική αρχή (απόρροια της ανυπαρξίας έργου), ήταν για το πόσο κακός ήταν ο Γκιώνης.
Το ίδιο βιώσαμε ως επί το πλείστον και από εκπροσώπους της αντιπολίτευσης, οι οποίοι
προσπαθούσαν να έχουν λόγο ύπαρξης, όχι με την παραγωγή και συνεισφορά έργου ή κριτικής ή προτάσεων για τη δημοτική αρχή, αλλά για το πόσο κακός ήταν ο Γκιώνης.
Και φτάσαμε 2 ημέρες πριν από τις επαναληπτικές εκλογές που θα κρίνουν το δημαρχιακό θώκο για την επόμενη 5ετία, και ζούμε την ημέρα της μαρμότας, όντας αποσβολωμένοι από το κακό θέαμα στο οποίο είμαστε θεατές.
Ο απερχόμενος δήμαρχος, στήριξε όλη την προεκλογική του καμπάνια, στο πόσο κακός ήταν ο Γκιώνης. Προσοχή, μιλάμε για τον επί 3.5 χρόνια δήμαρχο. Και εκεί που περίμενες να ακούσεις για το έργο, για τις ιδέες, για τις προτάσεις (βέβαια τα είχε πει και την άλλη φορά, και είδαμε...), για τους λόγους που θα πρέπει να τον επιλέξουμε...άκουσες μια συντονισμένη καμπάνια για το πόσο κακός είναι ο Γκιώνης, και το πόσο κακοί είναι ορισμένοι άλλοι. Ε και λογικό ήταν, όταν δεν πιστεύεις εσύ τον εαυτό σου, αλλά προσπαθείς να πάρεις πόντους από τους άλλους, να μην σε πιστέψουν και οι άλλοι και να πας σπίτι σου.
Ο έτερος διεκδικητής, δεν μπήκε -σχεδόν- καν στο κόπο να κατακρίνει τον απερχόμενο δήμαρχο, και την επί 3.5 χρόνια δημοτική αρχή, αλλά σαν να μη πέρασε μια μέρα από τα παλιά (εδώ που τα λέμε βοήθησε και ο Λογοθέτης με το...έργο του), προσπαθεί να πείσει ότι είναι άξιος εκλογής, επειδή απλά είναι κακός ο Γκιώνης.
Έλεος ρε παιδιά. 
Εκλογές έχουμε και όχι ασκήσεις μαθηματικών επειδή ξεκινούν οι πανελλήνιες με προβλήματα εις άτοπον απαγωγή. Πόσοι είμαστε; Βγάλε αυτόν. Βγάλε εκείνον. Βγάλε και τον άλλον. Τι μένει; Κερδίσατε το χρυσούν ωρολόγιον.

Ξεχνούν βέβαια κάτι. Ότι ο κόσμος έχει αλάθητο κριτήριο. Οι δημότες έχουν υποφέρει από τους συγκυβερνήτες της συμφοράς και της κρίσης. Οι δημότες θέλουν πράξεις, θέλουν κριτήριο επιλογής, και όχι να ψοφήσει ο γάϊδαρος του γείτονα.
Και οι πολίτες βλέπουν, ότι αυτός που τα τελευταία 12 χρόνια έκανε έργα και μίλησε για τον εαυτό του, ήταν ένας.
Ο ίδιος που φαίνεται ότι θα είναι δήμαρχος και για τα επόμενα έτη.


6 σχόλια:

  1. Διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον το άρθρο σας, από το οποίο γίνεται κατανοητό ποιόν έχετε επιλέξει για δήμαρχο....Αυτό είναι και θεμιτό και αποδεκτό....Αυτό που αδυνατώ να καταλάβω είναι....γιατί μιλάτε μόνο για το κριτήριο τι μπορεί να κάνει και δεν θέλετε να αναφερθείτε στο τι έκανε.....Είναι προς όλους γνωστό ότι "Λαοί χωρίς ιστορία είναι καταδικασμένοι να εξαφανίζονται" καθώς και "Λαός ο οποίος δε διδάσκεται από τα λάθη της ιστορίας του, είναι καταδικασμένος να τα ξαναζήσει." Άρα μήπως θέλετε να μην ανατρέξουμε στο παρελθόν για να θυμηθούμε τα λάθη και των 2 υποψήφιων δημάρχων ή μήπως μας προτρέπετε να ξαναζήσουμε τα ίδια λάθη? Η πιο σωστή άποψη είναι να δουν τα λάθη και των 2 προηγούμενων δημάρχων και να αποφασίσουν....Διότι λάθη έκαναν και οι 2....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μόνος που δεν έκανε λάθη είναι ο Λογοθέτης....γιατί συνήθως αυτοί που παράγουν, κάνουν και λάθη, άρα είναι λογικό ο Γκιώνης και ο Παύλου να έχουν κάνει λάθη.
      Φίλε μου, η λογική της υπερανάλυσης ή της υπερπλούτευσης, δεν οδηγεί σε συμπεράσματα και αποφάσεις, αλλά σε αέναες διαπιστώσεις. Αυτή είναι η λογική μου, και με γνώμονα αυτό αποφασίζω.
      Κατά συνέπεια η αντιπαραβολή λαθώς και των δύο, ή ποιος έκανε πιο σπουδαία, είναι σημαντικό μεν, αλλά όχι το μόνο.
      Πρώτα από όλα, η εποχές που διαχειρίστηκαν το δήμο ο μεν και ο δε είναι διαφορετικές. Δεύτερον, ο Παύλου είχε 12 ολόκληρα έτη για να υποστηρίξει τα έργα του και να τα αναδείξει ή να φτιάξει και να διορθώσει τα λάθη του, ενώ ο Γκιώνης, ειδικά με τα έργα που έκανε, δεν πρόλαβε ούτε να τα διαχειριστεί, ούτε να διορθώσει τα λάθη του.
      Τρίτον και τελευταίο, για μένα το σπουδαιότερο είναι η ενέργεια που απαιτείται για τις εποχές που ζούμε, και η συνέχεια του Δήμου τα επόμενα έτη.
      Ο Γκιώνης και ο Παύλου, θα σχεδιάσουν την στρατηγική των επομένων ετών, και θα πρέπει να υποστηρίξουν το έργο αυτό. Στο τέλος της 5ετίας, όταν θα πρέπει να υπάρξει η συνέχεια, ο ένας θα είναι 61 ετών και ο άλλος 75 ετών.
      Δεν προσπαθώ να σε πείσω, όπως ποτέ δεν το έχω κάνει για κανένα (εκτός αν μιλάω για εμένα ή τη δουλειά μου), θεωρώ σωστό όμως επειδή το θέτεις ευγενικά και με ενδιαφέρον, να καταθέσω το γιατί επιλέγω.
      Προσοχή, δεν λέω ότι ο Παύλος είναι κακός ή ότι έχει μόνο μειονεκτήματα. Ούτε λέω ότι αν βγει δήμαρχος, δεν θα πρέπει να του σταθούμε ή να τον βοηθήσω (εφόσον θέλει).
      Απλά μεταξύ των δυο, στην συγκεκριμένη στιγμή, η κατανόηση μου κάνει άλλη επιλογή.

      Διαγραφή
  2. Με μερικά που αναφέρετε στην απάντηση σας συμφωνώ και με κάποια άλλα διαφωνώ....Παρόλα αυτά δεν θα επιμείνω ούτε εγώ....Απλά επιτρέψτε μου να σας πω....Ότι οι εποχές που διοίκησαν τον Δήμο και οι 2 Δήμαρχοι ήταν περίπου ίδιες....Ο Μεν Κος. Παύλου δεν έτρεξε όσο θα έπρεπε κάποια έργα...όμως από την άλλη ο Κος. Γκιώνης δεν είδε μπροστά με τις γνωστές συνέπειες για το Δήμο....Κυριακή Κοντή Γιορτή! Ας ελπίσουμε ότι και οι δύο έμαθαν....και θα είναι καλύτεροι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως ας το ελπίσουμε, για το καλό του τόπου και όλων, ανεξαρτήτως προσώπων ή ρόλων.

      Διαγραφή
  3. ΑΦΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΛΑΘΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ??? ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ??? ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ. ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εσείς που γράψατε αυτό το άρθρο είναι αυτονόητο ποιον υποστηρίζετε.αλλά πριν γράψετε έπρεπε πρώτα να δείτε όλη την ομιλία του κύριου Παύλου.κρίμα σε εσάς που τα γράφετε, αλλά πιο κρίμα σε αυτούς που το κοινοποιούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.