Μαρίνα Λουτρακίου. Εάν ήταν πατριώτες και ήθελαν, θα είχαν ήδη βρει άλλη τοποθεσία για τη κατασκευή της.

Σ.Σ. Δημότες, συμπολίτες και δημοτικοί σύμβουλοι: Ξυπνήστε. Αντιδράστε. Απαιτήστε την εξασφάλιση των δικαιωμάτων του τόπου και την υλοποίηση των δεσμεύσεων των μετόχων και των ταγών. Έλεος πια αυτή η κοροϊδία και η εξαπάτηση. 
Με αφορμή τη πρόσφατη εκδίκαση από το Συμβούλιο Επικρατείας μετά τη προσφυγή κατά της απόφασης του ΚΑΣ για την δυνατότητα κατασκευής της Μαρίνας Λουτρακίου στον προκαθορισμένο χώρο παρακείμενα της αρχαίας Διολκού, δέχθηκα πολλά μηνύματα και επικοινωνίες από φίλους και από δημότες της πόλης για το θέμα.
Απορία όλων μια και ίδια: "γιατί τόσο καιρό, και ειδικά μετά την απόφαση άρνηση του ΚΑΣ, οι δήθεν πατριώτες ταγοί του δήμου, δεν έχουν ήδη βρει εναλλακτική τοποθεσία για την κατασκευή
της Μαρίνας;"
Εδώ είναι λοιπόν η ουσία του πράγματος, και εδώ έγκειται η τεράστια ευθύνη όλων αυτών που ήταν ή είναι στο δημοτικό θώκο, κυρίως όμως του απερχόμενου δημάρχου Κώστα Λογοθέτη, ο
οποίος -μεταξύ άλλων τερατωδών ψεμάτων με σκοπό την εξαπάτηση των δημοτών και την υφαρπαγή των ψήφων- είχε δεσμευτεί για την κατασκευή της Μαρίνας, λιδορώντας μάλιστα βάναυσα τους προκατόχους του κατά τη διάρκεια των συγκεντρώσεων.
ΓΙΑΤΙ κύριοι ΔΕΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΕ την επένδυση, και ΑΠΕΜΠΟΛΕΙΤΕ την υποχρέωση των μετόχων του Καζίνο προς το Δημόσιο και τον Δήμο;
Γιατί δεν έχετε βρει ήδη την εναλλακτική τοποθεσία όπου με συνοπτικές διαδικασίες και απόφαση του δημοτικού συμβουλίου θα παραχωρείτο για την άμεση κατασκευή Μαρίνας;
Μήπως με την μεθοδευόμενη μετατροπή της Κοινοπραξίας, ο σκοπός -μεταξύ άλλων- είναι να εξαλειφθεί ΚΑΙ αυτή η υποχρέωση;
Γιατί δεν συζητήθηκε από το πρώτο μήνα της θητείας σας κε Λογοθέτη -όπως τουλάχιστον 3 μέλη της δημοτικής σας ομάδας είχαν προτείνει- το ενδεχόμενο διαπραγμάτευσης για αντικατάσταση της επένδυσης για τη Μαρίνα, με άλλη ισόποση ή έστω και μικρότερης αξίας επένδυση που θα αντιστάθμιζε την υποχρέωση των μετόχων;
Ποιά συμφέρονται εξυπηρετούνται και απεμπολείται η υποχρέωση της επένδυσης;
Τι θα γίνει με αυτή την υποχρέωση σε περίπτωση μετατροπής; Έχει προβλεφθεί κάτι για να εξασφαλιστούν τα συμφέροντα του τόπου και των δημοτών ή με τον ίδιο τρόπο που τους κοροϊδέψατε προεκλογικά με τα τερατώδη ψέματά σας θα κάνετε το ίδιο;

2 σχόλια:

  1. Πολλά έχουν ειπωθεί και πολλά περισσότερα γραφτεί τα τελευταία χρόνια για το θέμα της μαρίνας στο Λουτράκι. Η αιτιολόγηση της άρνησης κατασκευής της από όλους τους εμπλεκόμενους ήταν η στάση του ΚΑΣ.
    Η Αρχαία Δίολκος λοιπόν, ή ότι απέμεινε από αυτή, και ειδικά το κομμάτι που είναι βυθισμένο στον Κορινθιακό εδώ και εκατοντάδες χρόνια, έγινε η βολική δικαιολογία. ¨Ενα έργο πνοής για όλη την Κορινθία και η μοναδική ίσως ευκαιρία να σωθεί και να αναδειχθεί το σωζόμενο κομμάτι της Διόλκου μαζί με πολλά άλλα κομμάτια της Αρχαίας και νεότερης Ιστορίας της περιοχής του Ισθμού έμεινε στα χαρτιά.
    Μερικούς μήνες πρίν ένα άλλο έργο, ιδιωτικών συμφερόντων αυτή τη φορά, ξεκίνησε να υλοποιείται στο νομό μας. Ένας αγωγός φυσικού αερίου που θα συνδέσει τα τοπικά διυλυστήρια πετρελαίου με το εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας στη Μεγαλόπολη.
    Ελάχιστα χιλιόμετρα από το σημείο εκκίνησης του αγωγού υπάρχει ένα άλλο εμπόδιο αρχαιολογικού χαρακτήρα, επίγειο αυτή τη φορά. Το Εξαμίλιον τείχος (γνωστό και ως Ιουστινιάνειο τείχος) εκτιμάται ότι χτίστηκε πριν το 400 π.Χ. και χρησιμοποιήθηκε ως αμυντική εγκατάσταση κατά καιρούς μέχρι το 1446. Για χάρη του ο παράδρομος της Εθνικής οδού Αθηνών-Πατρών στο Δ.Δ. Κυράς Βρύση κόπηκε στη μέση και έγινε ένα πολύ σουρεαλιστικό αδιέξοδο.
    Δεν συνέβει το ίδιο όμως και με τον αγωγό. Μερικά μόλις μέτρα από το εν λόγω αδιέξοδο, το κομμάτι του τείχους που εμποδίζει έχει σκαφτεί, κοπεί και διαλυθεί για να περάσει ο σωλήνας που θα μεταφέρει τα εκατομμύρια των κερδών στην τσέπη του επιχειρηματία.
    Και το ΚΑΣ? Ειλικρινά δεν γνωρίζω αν, και με ποιές προυποθέσεις έχει δώσει άδεια για τις εργασίες αυτές, και πολύ θα ήθελα να μάθω. Το συμπέρασμα όμως που βγαίνει αβίαστα στον πιο καλοπροαίρετο πολίτη αυτής της έρμης χώρας είναι πως η ιδιωτική πρωτοβουλία, που είναι και της μόδας σήμερα, ξέρει πολύ καλύτερα από τους δήμους, τις περιφέρειες και τις κάθε είδους συλλογικότητες να κάνει τις "δουλειές" της.
    Μήπως στις επόμενες εκλογές βάζει υποψηφιότητα κανένας βιομήχανος-τραπεζίτης-καναλάρχης-επιχειρηματίας???

    Φιλικά

    pikros

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαιρετική τοποθέτηση. Θα ήθελα να προσθέσω ότι μια φυλασσόμενη μαρίνα στο Λουτράκι, όχι 500, αλλά 3000 θέσεων, θα εξασφάλιζε εισόδημα για την ευρύτερη περιοχή κατά πολύ υψηλότερο από αυτό του καζίνο, όπως και θέσεις εργασίας. Επίσης, θα είχε μόνιμο χαρακτήρα, με τεράστια συνεισφορά στον τουρισμό του υψηλότερου επιπέδου, και εισαγόμενο χρήμα, συνάλλαγμα δηλαδή. Το ιδανικότερο θα ήταν να συνδυαστεί με χώρο συντήρησης των σκαφών στη στεριά, με ιδανικό μέρος το χώρο εκπαίδευσης ναρκοπολέμου της σχολής μηχανικού. Αρκεί να συγκρίνει κανείς την αντίστοιχη εγκατάσταση στο Καλαμάκι για να καταλάβει για τι ποσά μιλάμε. Και όλο το χρόνο, όχι μόνο την τουριστική περίοδο. Κανένας δήμαρχος μέχρι τώρα δεν είχε το όραμα και το πολιτικό σθένος να υποστηρίξει μια τέτοια επένδυση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.