"tο blog or not to blog;" Πόσο σημαντικό είναι να έχεις Blog;

Πιστεύω πως είναι “αστείο” να μιλήσω για το blogging, ή το e-business, σε μια χώρα όπου το internet βρίσκεται σε νηπιακή κατάσταση και το marketing το μπερδεύουν με την διαφήμιση, και τα κοινωνικά δίκτυα για να βρουν “φίλους” . 
Που οι νέοι θέλουν ακόμη και σήμερα να γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι ή υπάλληλοι γραφείου. 
Που ακούν πωλήσεις, διαφήμιση, προώθηση και το βάζουν στα πόδια, τα οποία –πόδια- τα τοποθετούν σε δυο καρέκλες απλωτά στην καφετέρια, σχολιάζοντας με αγανάκτηση, πως δεν υπάρχουν δουλειές σήμερα, και όλα τα γραφικά που διαβάζουμε και ακούμε στις πλατείες των σχιζοφρενών-αγανακτισμένων.
Από την άλλη η “Χρυσή Ευκαιρία” έγινε ένας τόμος και πάντα υπάρχουν αγγελίες και θέσεις για πωλήσεις, και σχετικές με την ορθή χρήση του Ιντερνετ, αλλά ποιός κάθεται ν’ ασχοληθεί τώρα, όταν
οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν καν, τι είναι, ή ποιό είναι, το προϊόν τους; 
Παρ’ όλα αυτά υπάρχουν επιχειρήσεις και επαγγελματίες εκεί έξω που δεν ακολουθούν το business plan...arpaxti, αντιθέτως παρακολουθούν τις νέες εξελίξεις τις χρησιμοποιούν και θέλουν να βελτιώνονται. 
Κάνουν σκέψεις του στυλ…
Είναι καλό για μια εταιρία η έναν ελεύθερο επαγγελματία να έχει blog; Τι στο καλό νέο “φρούτο” είναι αυτό; Γιατί το χρειάζομαι; Το χρειάζομαι; Αυτό το post είναι γι αυτούς.
Blogg, πρόκειται για μα μορφή κοινωνικού λογισμικού (social software), και αυτό σημαίνει ότι με κατάλληλες τεχνικές μπορεί να αυξηθεί ο δείκτης επισκεψιμότητάς τους. Κάποια οφέλη από την κατασκευή ενός blog για την προώθηση της επιχειρηματικότητας – προϊόντος, είναι.
>Αποτελεί εξαιρετικό βήμα (forum) συζήτησης και προβολής προϊόντων και υπηρεσιών με έναν τρόπο ευθύ και ευνόητο.
>Μπορεί επίσης να αποτελέσει χώρο τακτικής, ανεπίσημης επικοινωνίας με τους υπαλλήλους μιας επιχείρησης, ένα εργαλείο ανταλλαγής απόψεων και ανάδειξης θεμάτων.
>Επιτρέπει σε κάποιον με επιχειρηματική δραστηριότητα να προβληθεί ως ειδικός στο θέμα που τον ενδιαφέρει, προτείνοντας σε άλλους προϊόντα που ο ίδιος έχει δοκιμάσει και δίνοντας συμβουλές και οδηγίες.
>Προσφέρει διαδραστικότητα, με αποτέλεσμα οι πελάτες ή οι απλοί αναγνώστες μπορούν να καταθέσουν υπό μορφή σχολίων τον προβληματισμό τους ή την κρίση τους, προσφέροντας πολύτιμη ανατροφοδότηση στον πωλητή και την επιχείρηση, εξασφαλίζοντας έτσι υποστήριξη και αξιοπιστία, προαπαιτούμενα για την επιτυχία μιας επιχείρησης.
>Παρέχει τη δυνατότητα ανίχνευσης των αναγκών του υποψήφιου αγοραστικού κοινού και των τάσεων που επικρατούν τη δεδομένη χρονική στιγμή, ώστε να αναπροσαρμοστεί σύμφωνα και η διαφημιστική εκστρατεία.
>Μπορεί να προσφέρει πληροφόρηση και εκπαίδευση στους διαδικτυακούς επισκέπτες του, ενημερώνοντας υποψήφιους πελάτες αλλά και εργαζόμενους σε έναν επιχειρηματικό τομέα.Οι αναγνώστες μπορούν να πληροφορηθούν τη γνώμη και τα σχόλια άλλων αναγνωστών, διαμορφώνοντας ανάλογη προσωπική στάση σχετικά με τα προβαλλόμενα αγαθά και υπηρεσίες.
To blog είναι ένα νέο μέσο αμφίδρομης επικοινωνίας, ένα μέσο διαλόγου και -αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό- έχει το δικό του στυλ.
Θα ήταν μεγάλο λάθος να νομίσετε πως είναι το ίδιο εργαλείο επικοινωνίας με άλλα περισσότερο παραδοσιακά μέσα. Εάν έχετε η σκοπεύετε να έχετε ένα εταιρικό  blog τύπου διαφημιστικού φυλλαδίου, η Δελτίου Τύπου η  σαν εταιρικό προσπέκτους.  Μην Το Κάνετε. Δεν είναι τίποτε από όλα αυτά.
Το ανέφερα πιο πάνω: τα blogs Είναι Αμφίδρομη Επικοινωνία.
Βlogs, Ήρθαν Για Να Μείνουν: Τα Blog είναι ακόμη ένα από τα θαύματα του εικοστού πρώτου αιώνα. Ξεκίνησαν σαν ηλεκτρονικά ημερολόγια τα οποία ο ιδιοκτήτης τα ενημέρωνε σε τακτά χρονικά διαστήματα. Το πιο σημαντικό πράγμα σχετικά με τα blogs δεν είναι η τεχνολογία. Είναι η μπλογκόσφαιρα. Οι άνθρωποι δηλαδή που γράφουν στα blogs τα οποία, αθροιστικά, αποτελούν ένα τεράστιο forum όπου γίνονται συζητήσεις επί παντός επιστητού. Μέρος αυτών των συζητήσεων πιθανόν να αναφέρεται στη δική σας επιχείρηση – με θετικά ή αρνητικά σχόλια. Το χειρότερο, όμως, είναι κανείς να μην συζητάει καθόλου για εσάς.
Σε αυτήν την περίπτωση, είτε δεν εκπλήσσετε ευχάριστα τους πελάτες σας με τα προϊόντα σας ώστε να θέλουν να σας δώσουν τα εύσημα, είτε τους απογοητεύετε τόσο πολύ που απαξιούν να ασχοληθούν μαζί σας ακόμη και με αρνητικά σχόλια –ωστόσο, ό,τι αρνητικό δεν βλέπετε στα blogs θα το δείτε στις πωλήσεις σας.
Τα καλύτερα blog περιέχουν ειδήσεις και σχολιασμό υψηλού επιπέδου, επιστημονικά, συγγραφικά και ποιητικά αριστουργήματα, ενώ τα χειρότερα από αυτά διαψεύδουν τον ισχυρισμό ότι ένα εκατομμύριο πίθηκοι μπροστά σε ένα εκατομμύριο πληκτρολόγια θα μπορέσουν κάποια στιγμή να γράψουν Σαίξπηρ. Τα blogs, “ιστοτολόγια” στα Ελληνικά είναι μια  απλή online δημοσίευση που κάνουν την απόσταση από την σκέψη έως την παρουσία στο internet να είναι κάποιες φορές πιο μικρή από όσο …θα έπρεπε.
Τα blogs πλέον ως ουσία  έχουν πάψει να είναι απλά ημερολόγια και αποτελούν για εκατομμύρια ανθρώπους παγκόσμια, ένα καθημερινό τρόπο επικοινωνίας και ανταλλαγής πληροφοριών με ένα κοινό που δεν θα μπορούσαν να έχουν επαφή με άλλο τρόπο.
business (4)Το blogging είναι ένα μέσο επικοινωνίας. Ένα μέσο διαλόγου που –κι αυτό είναι εξαιρετικώς σημαντικό- έχει το δικό του επικοινωνιακό στυλ. Θα ήταν λάθος να προσθέσετε ένα blog στο εταιρικό σας site (από αυτό πρέπει να έχετε ήδη μέχρι τώρα φαντάζομαι…) στο οποίο απλώς θα «ποστάρετε» τα γνωστά, απρόσωπα και ξύλινα Δελτία Τύπου με τα οποία αυτοδιαφημίζεστε ως οι καλύτεροι στον τομέα σας.
Τα blogs δεν είναι για να βάζετε φρου-φρου κι αρώματα, ή το κάθε απωθημένο σας. Τα blogs είναι για να γράφετε όπως μιλάτε. Αν ξέρετε φυσικά να μιλάτε σαν άνθρωπος και όχι με την διάλεκτο των καφενείων. Οι αναγνώστες των blogs περιμένουν από ένα blog να τους μιλάει με ευθύτητα, τιμιότητα κι όχι με τους συνηθισμένους εξωραϊσμούς που εμπεριέχουν οι διαφημίσεις, τα Δελτία Τύπου και οι εταιρικές μπροσούρες.
Πολλά τα Οφέλη του blogging: Γράφοντας εν συντομία τα πλεονεκτήματα του εταιρικού η προσωπικού blog τα βασικότερα είναι. Για τον Ελληνικό χώρο πάντα.
  • Οι υψηλές θέσεις σε μηχανές αναζήτησης που πλέον “χαρίζονται” στα blogs.
  • Η δυνατότητα δημιουργίας  ενός ξεχωριστού και ιδιαίτερου εταιρικού η προσωπικού προφίλ.
  • Την άμεση και προσωπική επικοινωνία με πελάτες και πιθανούς πελάτες.
  • Την προώθηση της εταιρίαςμέσα από το aggregation των RSS Feeds που αυτόματα δημιουργούνται.
  • Την μοναδική ευκαιρία να είστε από τους λίγους στον τομέα σας που θα διαθέτουν προσωπικό η εταιρικό blogσαν μέθοδο PR και marketing, ώστε να έχετε άμεση και οικονομική brand recognition.
  • Την ευκαιρία να δείξετε το προσωπικό σας στυλ,αποκτώντας συγχρόνως πελάτες που εξοικειώνονται με εσάς και την εταιρία σας.
  • Την μοναδική ευκαιρία να νοιώσουν οι πελάτες σας ότι συναλλάσσονται με κάποιον που γνωρίζουν, εμπιστεύονται και νοιάζεται γι αυτούς.
Blogging
Τι χρειάζεται να περιλαμβάνει ένα εταιρικό η προσωπικό blog για να πετύχει όλα τα πιο πάνω αποτελέσματα?  Ποιοί είναι οι κανόνες που διέπουν ένα σωστά διατηρημένο blog? Επειδή κάθε περίπτωση εταιρικού blog είναι διαφορετική ο τρόπος που θα χειριστεί κάποιος ένα εταιρικό blog πρέπει να είναι διαφορετική. Το πιο βασικό σημείο όμως είναι ο τρόπος που Εσείς βλέπετε αυτό το νέο εργαλείο και τι Εσείς θέλετε να πετύχετε.
Είναι καλό για μια εταιρία η έναν ελεύθερο επαγγελματία να έχει blog; Αυτή η ερώτηση είναι πιο επίκαιρη από ποτέ. Βλέποντας μεγάλες εταιρίες – Toyota Ελλάς- σε συνεργασία με την Ogilvy One Worldwide-Athens και την Pathfinder blogs που έκαναν ολόκληρη την καμπάνια του νέου τους αυτοκινήτου Toyota Auris βασιζόμενοι στους blogger και στα σχόλια που θα ανεβάσουν στα blog τους. Ένα πρωτότυπος και έξυπνος τρόπος για test drive.
Από την άλλη όμως  η κίνηση της Microsoft να δωρίσει Acer Ferrari Laptops με τα Windows Vista σε bloggers σε όλο τον κόσμο που ασχολούνται με την τεχνολογία, προκάλεσε αρνητικές αντιδράσεις, κατηγορώντας την εταιρία για δωροδοκία. Μένει να δούμε την εξέλιξη των blogs  στην Ελλάδα, σε μια χώρα που τώρα γίνονται τα πρώτα σοβαρά βήματα στο blogging.
Τα blogs αποτελούν σήμερα την απόλυτη έκφραση προσφοράς περιεχομένου στο internet γενικότερα και μάλιστα είναι πολύ πιο έντονα στο φτωχό από πλευράς πλούσιου περιεχομένου, ελληνικού internet. Μπορεί ο καθένας που έχει κάτι άξιο λόγου να δείξει, να ανεβάσει, ένα blog -δεν είναι ανάγκη να κάνει marketing- και υπάρχουν πολλές δωρεάν πλατφόρμες καθώς και servers δωρεάν φιλοξενίας.
Ένα blog -ανάλογα με τη χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα- έχει δυνατότητες χρήσης διάφορων επικοινωνιακών μέσων -κείμενο, εικόνα, ήχος, βίντεο. Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των δημοσιεύσεων ανά ημέρα ή μήνα, και γι αυτό το blogging είναι ένα πολύ δυναμικό κι ευέλικτο επικοινωνιακό μέσο.
Επιπρόσθετα, ο αναγνώστης ενός blog (αυτός που το παρακολουθεί), έχει τη δυνατότητα να γράψει το σχόλιό του σε κάθε δημοσίευση, ζητώντας έτσι διευκρινήσεις και επιπλέον πληροφορίες σε σχέση με το περιεχόμενο της δημοσίευσης, ή απλά λέγοντας τη γνώμη του. Έτσι υπάρχει άμεση επικοινωνία μεταξύ του blogger και των αναγνωστών του.
Εξαιτίας αυτών των ποιοτικών του χαρακτηριστικών καθώς και γιατί έχει μηδενικό κόστος, (με αποτέλεσμα να γεμίσει το ίντερνετ, σκουπίδια blog) το blogging χρησιμοποιείται με μεγάλη επιτυχία, από εκατομμύρια επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, για την προώθηση των προϊόντων τους και των υπηρεσιών τους.Το blogging εξελίσσεται ταχύτατα στο πιο δυναμικό εργαλείο διαφήμισης κι επικοινωνίας των επιχειρήσεων και αναμφίβολα, στη νέα δεκαετία οι bloggers θα είναι οι πιο αποτελεσματικοί πωλητές!
Το μεγάλο όμως πλεονέκτημα του blog marketing, είναι το μεσοπρόθεσμο χτίσιμο σταθερών σχέσεων μεταξύ του blogger επιχειρηματία και των bloggers πελατών του: έχοντας επικοινωνία σε τακτική βάση και προσφέροντας χρήσιμες πληροφορίες για ό,τι τους ενδιαφέρει και φυσικά σχετίζεται με το αντικείμενο της επιχείρησης, ο blogger επιχειρηματίας γίνεται «ο άνθρωπός τους»
Το blogging ωστόσο είναι και μια δέσμευση για την επιχείρηση. Πρέπει να ενημερώνεται τακτικά και με ποιοτικές πληροφορίες. Γι αυτό το λόγο χρειάζεται χρόνο, καλή γνώση του διαδικτύου, αλλά και κάποιες ιδιαίτερες ικανότητες στο χειρισμό του γραπτού λόγου. Το σωστό είναι, να υπάρχει ένας και μόνο ένας άνθρωπος στην επιχείρηση που να ασχολείται με το blogging for sales και να έχει το χρόνο αλλά και τις ικανότητες που απαιτεί αυτό.
Ενώ τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης αποδίδουν όλο και λιγότερο αν και κοστίζουν όλο και περισσότερο, το web marketing –με χαμηλό κόστος και υψηλή απόδοση- είναι η τάση του μέλλοντος στη διαφήμιση και την επιχειρηματική επικοινωνία γενικότερα. Ήδη σήμερα ζούμε το “μια επιχείρηση ή είναι στο ίντερνετ ή δεν υπάρχει”.
Το blogging είναι ο ιντερνετικός πωλητής και διαφημιστής σας! Είναι η φωνή της επιχείρησης στο χαοτικό κόσμο του διαδικτύου, που ωστόσο είναι αληθινός κόσμος και μπορεί να σας φέρει αληθινούς πελάτες, αληθινές πωλήσεις, αληθινά έσοδα!
Το blog marketing είναι η προώθηση της επιχείρησης και των προϊόντων/υπηρεσιών της (marketing) με αιχμή το επιχειρησιακό blog. Τα blogs δεν είναι αποκλειστικά εργαλεία marketing. Είναι προσωπικά τετράδια, ημερολόγια σκέψεων και ενδιαφερόντων, ατομικές εφημερίδες που δημοσιεύονται στο διαδίκτυο. Μπορεί ο καθένας να δημοσιεύσει ένα blog -δεν είναι ανάγκη να κάνει marketing- και υπάρχουν πολλές δωρεάν πλατφόρμες καθώς και servers δωρεάν φιλοξενίας.
Ένα blog -ανάλογα με τη χρησιμοποιούμενη πλατφόρμα- έχει δυνατότητες χρήσης διάφορων επικοινωνιακών μέσων -κείμενο, εικόνα, ήχος, βίντεο. Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των δημοσιεύσεων ανά ημέρα ή μήνα, και γι αυτό το blogging είναι ένα πολύ δυναμικό κι ευέλικτο επικοινωνιακό μέσο.
Επιπρόσθετα, ο αναγνώστης ενός blog (αυτός που το παρακολουθεί), έχει τη δυνατότητα να γράψει το σχόλιό του σε κάθε δημοσίευση, ζητώντας έτσι διευκρινήσεις και επιπλέον πληροφορίες σε σχέση με το περιεχόμενο της δημοσίευσης, ή απλά λέγοντας τη γνώμη του. Έτσι υπάρχει άμεση επικοινωνία μεταξύ του blogger και των αναγνωστών του.
Εξαιτίας αυτών των ποιοτικών του χαρακτηριστικών καθώς και γιατί έχει μηδενικό κόστος, το blogging χρησιμοποιείται με μεγάλη επιτυχία, από εκατομμύρια επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο, για την προώθηση των προϊόντων τους και των υπηρεσιών τους. Το blogging εξελίσσεται ταχύτατα στο πιο δυναμικό εργαλείο διαφήμισης κι επικοινωνίας των επιχειρήσεων και αναμφίβολα, στην σύγχρονη εποχή, οι bloggers θα είναι οι πιο αποτελεσματικοί πωλητές!
Το μεγάλο όμως πλεονέκτημα του blog marketing, είναι το μεσοπρόθεσμο χτίσιμο σταθερών σχέσεων μεταξύ του blogger επιχειρηματία και των bloggers πελατών του: έχοντας επικοινωνία σε τακτική βάση και προσφέροντας χρήσιμες πληροφορίες για ό,τι τους ενδιαφέρει και φυσικά σχετίζεται με το αντικείμενο της επιχείρησης, ο blogger επιχειρηματίας γίνεται «ο άνθρωπός τους»!
Πολλοί επιχειρηματίες ή διαφημιστές που δουλεύουν για επιχειρηματίες, χρησιμοποιούν το blogging για να κάνουν άμεση διαφήμιση των προϊόντων τους, προσπαθώντας με κάθε δημοσίευση να πετύχουν πωλήσεις. Μιλάνε συνέχεια για τα προϊόντα τους, πόσο καλές τιμές έχουν, κάνουν προσφορές για τους αναγνώστες του blog, γενικότερα χρησιμοποιούν στο blog marketingόλα τα παραδοσιακά εργαλεία της προώθησης πωλήσεων και της άμεσης διαφήμισης.
Με τον ίδιο τρόπο χρησιμοποιούν και το facebook (social media marketing). Οι άνθρωποι αυτοί δεν είναι bloggers και –επιτρέψτε μου να πω- δεν είναι ούτε καλοί πωλητές / διαφημιστές. Η στρατηγική τους είναι τελείως λάθος και η προσπάθειά τους δεν θα έχει τα καλύτερα αποτελέσματα.
Έχουμε ήδη πει, ότι το blog marketing έχει τελείως διαφορετική φιλοσοφία και λειτουργία από τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης, γιατί είναι διαδραστικό (αμφίδρομη επικοινωνία) και επομένως δεν απευθύνεται σε παθητικούς δέκτες αλλά σε ενεργούς χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι –σε αντίθεση με αυτόν που παρακολουθεί μια διαφήμιση στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο- ο blogger παρακολουθεί μόνο τις σελίδες που θέλει κι επίσης, «κάνει κλικ» μόνο στις διαφημίσεις που του τραβούν την προσοχή. Αν λοιπόν θες να επικοινωνήσεις –για οποιοδήποτε λόγο, εμπορικό ή όχι- με bloggers, το πρώτο που χρειάζεσαι είναι το ενδιαφέρον τους και η προσοχή τους!
Αν το blog σου δεν έχει ενδιαφέρον, απλούστατα σε αγνοούν. Όσο όμορφα κι αν παρουσιάζεις τα προϊόντα σου, όσο ελκυστικές προσφορές κι αν κάνεις, δυστυχώς δεν θα διαβάζει κανείς το blog σου, αν δεν είναι καταρχήν ενδιαφέρον. Και δεν μπορεί να είναι ενδιαφέρον, αν γράφει μόνο για τα προϊόντα σου, όσο καλά κι αν είναι αυτά.
Βέβαια, πολλοί επιχειρηματίες κάνουν το λάθος να πιστέυουν πως τα πάντα περιστρέφονται γύρω από την επιχείρησή τους, θεωρούν δηλαδή δεδομένο το υψηλό επίπεδο ενδιαφέροντος για τα προϊόντα τους. Η ίδια η πραγματικότητα αλλά και δεκάδες καταναλωτικές έρευνες τους διαψεύδουν: τα περισσότερα προϊόντα είναι γενικά χαμηλού ενδιαφέροντος και μόνο στιγμιαία μπορεί να αποκτήσουν υψηλό επίπεδο ενδιαφέροντος.
Αυτό σημαίνει ότι, αν επιμένεις στις αποκλειστικά διαφημιστικές δημοσιεύσεις (on line advertising), θα τις διαβάζουν το πολύ-πολύ αυτοί που τη στιγμή εκείνη ενδιαφέρονται να αγοράσουν κάποιο από τα προϊόντα σου. Αν η δεν βρουν αρκετά ελκυστική την προσφορά σου, δεν θα μπουν καν στον κόπο να ζητήσουν περισσότερες πληροφορίες και πολύ περισσότερο να επισκευθούν την επιχείρησή σου. Βέβαια, κάποιοι από αυτούς θα αγοράσουν τελικά. Είναι όμως αυτό το μεγαλύτερο κέρδος που μπορείς να έχεις από το blog marketing?
Σίγουρα όχι! Αυτό είναι ένα περιστασιακό και τυχαίο όφελος. Χρησιμοποιώντας όμως το blog marketingαποδοτικά, μπορείς να χτίσεις αυτό που όλες οι επιχειρήσεις ονειρεύονται: brand loyalty! Δηλαδή να έχεις «πιστούς πελάτες», «φίλους» της επιχείρησης, που σε οποιαδήποτε στιγμή θελήσουν να αγοράσουν κάτι από τα είδη της επιχείρησης, δεν θα ψάξουν καν αλλού. Θα το θεωρούν αυτονόητο ότι θα αγοράσουν από σένα, θα σε εμπιστεύονται.
Ας δούμε ένα παράδειγμα. Ας πούμε ότι γράφουμε το blog ενός καταστήματος με γυναικεία ρούχα. Τι μπορούμε να γράψουμε; Φυσικά για τα ρούχα που πουλάει και τις τιμές, να βάλουμε φωτογραφίες κλπ. Αυτά όμως προκαλούν μόνο στιγμιαίο ενδιαφέρον. Αν όμως εμπλουτίσουμε το blog με ο,τιδήποτε αφορά τη γυναίκα –και έχει σχέση με τη μόδα φυσικά- θα αποκτήσουμε μόνιμες αναγνώστριες που στη συνέχεια θα γίνουν πιστές πελάτισσες, γιατί θα έχουν «φιλική» επαφή με το κατάστημα, θα το εμπιστεύονται. Μπορούμε να γράφουμε για τη μόδα γενικά, για το τι φορούσε στην «τάδε» δεξίωση η «Χ» διάσημη ηθοποιός, συμβουλές styling και πολλά άλλα. Σημασία έχει να είναι ένα blog που να συναρπάζει τις γυναίκες!
Φυσικά, δεν είναι σωστό να μη κάνουμε καθόλου διαφημιστικές δημοσιεύσεις. Η σωστή αναλογία είναι, πέντε ποστ γενικού ενδιαφέροντος προς ένα διαφημιστικό. Κάθε φορά που κάνετε μια δημοσίευση, να θυμάστε: αρκεί μόνο ένα «κλικ» για τον blogger για να φύγει από το blog σας. Κι αν φύγει δυο –τρεις φορές, είναι αμφίβολο αν θα επιστρέψει ποτέ.
Κάποιος blogger εκεί έξω θα μιλήσει  για εσένα, την εταιρία σου η ένα νέο προϊόν σου.
Θα μιλήσει θετικά η αρνητικά.
Τι κάνεις ΕΣΥ γι αυτό;
e-sales -Πωλήσεις, το Άγιο Δισκοπότηρο: “Οι πωλήσεις δεν είναι για να μάθετε μόνο το πως μπορείτε να πουλάτε υπηρεσίες η προϊόντα σε επιχειρηματίες και καταναλωτές. Στην ουσία οι πωλήσεις μας δείχνουν τις ικανότητες των ανθρώπων. Το να τα πηγαίνει κανείς καλά με τους συνανθρώπους του είναι μια ικανότητα, μια τέχνη που μαθαίνεται, με την εξάσκηση και την εξάσκηση, και πρέπει να την μάθει κάποιος νωρίς στην ζωή του.  Μόνο όποιος τα πηγαίνει καλά με τους άλλους,  δείχνει ότι τα πηγαίνει καλά με τον εαυτό του.
Για να έχετε επιτυχία στις πωλήσεις πρέπει να ξέρετε να ακούτε, να είστε πρόθυμοι να βλέπετε τις ανάγκες των άλλων, να είστε συνεργάσιμοι και να έχετε πάθος με αυτό που κάνετε. Είναι από τις πολύ λίγες εργασίες που δεν μπορείτε να αποδώσετε  αν δεν την αγαπάτε.”
Αυτά που θα κερδίσετε πιο πολύ από όλους τους άλλους είναι:
  • Πιο πολύ αυτοπεποίθηση
  • Πιο πολύ σεβασμό
  • Πιο πολλά  χρήματα
  • Πιο πολύ αναγνώριση των κόπων σας
  • Πιο πολύ αρμονική ζωή
  • Πιο πολύ έλεγχο των ενεργειών σας
  • Πιο πολύ έλεγχο των συναισθημάτων σας.
  • Πιο πολλές πωλήσεις.
  • Πιο πολλά και πιο πολύ σε όλα.
Για όποιον θέλει να μην είναι αποτυχημένος και γιατί να είναι όταν μπορεί να είναι επιτυχημένος!
Δεν είναι θέμα επιλογής, είναι θέμα Ενέργειας.
Δεν Χρειάζεται Να Ξανά-Ανακαλύψεις Τον Τροχό, απλώς να τον χρησιμοποιήσεις.
Ένα Blog σωστά στημένο και ενημερωμένο προσφέρει εμπειρία στις πωλήσεις, στο blog consultant, στην αύξηση και διαχείριση πελατολογίου, και στο e-marketing, τόσο για εταιρίες όσο και για ελεύθερους επαγγελματίες, που θέλουν να κάνουν e-marketing πελατών. Βοηθάει να καταλαβαίνεις τι ακριβώς οφέλη χρειάζεται να αποκομίσει η εταιρία σου, από τον διαδικτυακό χώρο για να πετύχει τα πιο πάνω αποτελέσματα. Έτσι ένα καλό blog, καλύπτει άμεσα τις ανάγκες σου. Πιο συγκεκριμένα.
  1. Ανέλυσε το περιβάλλον της εταιρίας σου. (ανταγωνισμός- πελάτες- προϊόντα -υπηρεσίες).
  2. Σχεδίασε ένα αναλυτικό πλάνο ενεργειών, όχι μόνο εικαστικού αλλά περιεχομένου, ύφους και στυλ για να ταιριάζει στο προφίλ που θέλεις να δείξεις.
  3. Επέλεξε με πολύ προσοχή τις λέξεις / φράσεις κλειδιά της εταιρίας η του προϊόντος, με σκοπό το πλασάρισμα ψηλά σε μηχανές αναζήτησης.
  4. Ανέλαβε προσωπικά, την ανανέωση του περιεχομένου του blog η την εκπαίδευση σου σε αυτή.
  5. Προώθησε το blog μέσα από ελληνικά (sync.gr, bouligator.gr, blog space.gr) κλπ. αλλά και ξένους (technorati, feedster) Feed aggregators.
  6. Να είσαι πάντα ενήμερος για οτιδήποτε πρέπει να αλλάξεις η να προσθέσεις και να το κάνεις άμεσα.
  7. Φτιάξε το blog σου, σε όσες γλώσσες το χρειάζεσαι για καλύτερη ενημέρωση των πελατών σου, κοινού σου.
Θέλετε Πιο Πολλές Πωλήσεις; Πιο Πολλούς Πελάτες;
  • Πιστεύετε πως η παρουσία σας στο Internet είναι η βιτρίνα της εταιρίας σας;
  • Θέλετε περισσότερους ευχαριστημένους πελάτες;
  • Θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις σας;
  • Θέλετε να βρίσκεστε ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό;
  • Έχετε την διάθεση να παρέχετε υψηλού επιπέδου προϊόντα;
  • Πιστεύετε πως έχετε λύσει “το υπαρξιακό” -image- θέμα της εταιρίας σας;
  • Είστε σίγουροι για το προϊόν η την υπηρεσία σας;
  • Πιστεύετε πως έχετε μια εταιρία με οράματα, υψηλούς στόχους και σαφώς προσανατολισμένη στην εξυπηρέτηση του πελάτη;
  • Είστε ελεύθερος επαγγελματίας και θέλετε νέους πελάτες και νέο προφίλ;
  • Θέλετε να ξέρετε στατιστικά πόσοι επισκέπτονται το blog σας; ποιοί από αυτούς έγιναν πελάτες σας? και τι λένε για εσάς;
  • Έχετε σκοπό να επενδύσετε χρόνο για την ανάπτυξη ενός blog;
Αυτά είναι μερικά μόνο που χρειάζεται να απαντήσετε. ¨Έχετε απαντήσει θετικά;
Πόσο στοιχίζουν οι υπηρεσίες επαγγελματικού blogging; Το κόστος των επαγγελματικών υπηρεσιών blogging, είναι όσο ένας καφές την ημέρα.
Κατασκευή και διαχείριση επαγγελματικού blog, με όσες σταθερές σελίδες χρειάζεται και δυο δημοσιεύσεις την εβδομάδα (από 500- 700 λέξεις), κόστος € 400 επί 6μηνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.