«Δεν θέλω να σκοτώσω τους εχθρούς μου, θέλω να τους δω στα γόνατα» Λόγια και σπάνιες εικόνες της Μαρίας Κάλλας

Την λάτρεψαν σε ολόκληρο τον κόσμο, πολλοί την ζήλεψαν, άλλο τόσοι την φθόνησαν, ουδείς όμως μπόρεσε να συγκριθεί ποτέ μαζί της.
Το ταλέντο, η λάμψη, η προσωπικότητα, η περιπετειώδης ζωή της Μαρίας Κάλλας, που γεννήθηκε σαν σήμερα πριν από 90 χρόνια, εξακολουθεί να συναρπάζει.
Με αφορμή το γεγονός της γέννησής της, σήμερα θυμόμαστε μερικές φράσεις της αλλά και φωτογραφίες της σπάνιες – όπως αυτή που την βλέπουμε στην κουζίνα να φτιάχνει κέικ!



  • Θα ήθελα να είμαι η Μαρία, όμως υπάρχει η Κάλλας που απαιτεί να συμπεριφέρομαι με τη δική της αξιοπρέπεια.
  • Mη μου μιλάς εμένα αγαπητέ μου για κανόνες. Οπου πάω φτιάχνω εγώ η ίδια τους άτιμους τους κανόνες.
  • Οταν βρίσκομαι στη σκηνή, βρίσκομαι στο σκοτάδι. Μια δύναμη με καταλαμβάνει.
  • «Είναι πολύ παράξενο συναίσθημα να είμαι ζωντανός μύθος, ενώ βρίσκομαι ακόμη στη γη. Ίσως θα ήταν καλύτερο αν όλοι αυτοί οι άνθρωποι που θαυμάζουν τη φωνή μου, αποφάσιζαν να με θεωρούν αθάνατη μετά το θάνατό μου. Αν γινόταν αυτό θα καθόμουν πάνω σε κάποιο σύννεφο, θα κοίταζα κάτω και θα απολάμβανα το θέαμα αντί να κάθομαι και να ανησυχώ αν θα καταφέρω να βγάλω τις ψηλές μου νότες».
  • Δεν χρειάζομαι χρήματα αγαπητέ μου. Δουλεύω για την τέχνη.
  • Δεν θα σκότωνα τους εχθρούς μου, αλλά θα τους έκανα να πέσουν στα γόνατα. Μπορώ, πρέπει, να το κάνω.
  • Πρώτα έχασα τη φωνή μου, μετά το σώμα μου και στο τέλος τον Ωνάση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.