Εισάγοντας ελαφρύ πιπέρι PiHead και επιτρέποντας την ανάμιξη γαρυφάλλων Radja King Size σωθήκαμε!

«Τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα εντοπίζονται στον τομέα της επεξεργασίας τροφίμων, όπου οι μελετητές διαπίστωσαν ότι με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, απαγορεύεται, για παράδειγμα, η εισαγωγή ελαφρού πιπεριού… PiHead, καθώς και η εισαγωγή και ανάμειξη γαρυφάλλων Radja King Size.»
Κύριοι Βουλευτές,
Δόξα τω ΟΑΑΣΑ.
Σωθήκαμε. Βρήκε λέει τις 555 στρεβλώσεις ένεκα των οποίων «δεν λειτουργεί ο ανταγωνισμός» και έτσι ξεπουλιούνται τα πάντα και εξοντώνονται οι Έλληνες.
Ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης «φέρεται αποφασισμένος να νομοθετήσει έως το τέλος Δεκεμβρίου ή το αργότερο τον Ιανουάριο για όλες τις προτάσεις της έκθεσης». Και να μας σώσει
άλλη μια φορά (οπτικές ίνες στο σπίτι wi fi κτλ).
Έτσι μαθαίνουμε ότι, «Υπό καθεστώς «ομηρίας» βρίσκονται, μεταξύ άλλων, το ψωμί, το γάλα, τα απορρυπαντικά, τα φάρμακα, τα καύσιμα, τα βιβλία και άλλα είδη πρώτης ανάγκης για την καθημερινότητα του Έλληνα.»
Και  όπως αναφέρεται κατωτέρω,  η σκούπα του κ. Χατζηδάκη «θα ξεκινάει από τις τιμές, θα περνάει από τις υπηρεσίες και θα φτάνει, για παράδειγμα, έως την κατάργηση όλων των τελών και των εισφορών υπέρ τρίτων !!!!!!!!!»

Εάν αυτά τα γελοία δεν είναι κοροϊδία του κόσμου, είναι τραγικό αν τα ασπάζονται οι κυβερνώντες. Γιατί αυτό θα έδειχνε ότι όχι αιθεροβάμονες αλλά πολύ πέραν του αιθέρα βάμονες εισίν.

Ενδεικτικά αναφέρεται:
Τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα εντοπίζονται στον τομέα της επεξεργασίας τροφίμων, όπου οι μελετητές διαπίστωσαν ότι με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, απαγορεύεται, για παράδειγμα, η εισαγωγή ελαφρού πιπεριού… PiHead, καθώς και η εισαγωγή και ανάμειξη γαρυφάλλων Radja King Size.
Έτσι εισάγοντας ελαφρύ πιπέρι PiHead και επιτρέποντας την ανάμιξη γαρυφάλλων Radja King Size σωθήκαμε!!!

Κύριοι βουλευτές, δεν είναι στόχος να γελοιοποιηθούν τα ήδη γελοία. Είναι τραγικό ο κ. Χατζηδάκης να παραπλανεί για σωτηρία του τόπου με Ελαφρύ πιπέρι PiHead και ανάμιξη γαρυφάλλων Radja King Size.
Ντροπή πια!!.

Κατωτέρω όλος ο αέρας κοπανιστός (σχεδόν όλα ως προς την δήθεν σωτηρία μας) στη διάθεση σας.
Υπάρχουν πολύ καλύτερα να κάνει κανείς  από του αναλύει όλες τις κατωτέρω βαρύγδουπες βλακείες, ως προς το αναμενόμενο από αυτές αποτέλεσμα.

Μείωση των φόρων, βαθμιαία επαναφορά των μισθών και συντάξεων και η επακόλουθη  ρευστότητα στην αγορά είναι που θα προκαλέσουν τη σωτηρία.

Όχι η εγκληματική εσωτερική υποτίμηση που έχει ως αποτέλεσμα την Αργεντίνικου τύπου «ελεγχόμενη χρεωκοπία» του Ρέσλερ. Ξεπεράσαμε τον πάτο του Ράιχενμπαχ και ορισμένοι συνεχίζουν να σερβίρουν παραμύθια και να άδουν για πιπέρια και γαρύφαλλα. Το ερώτημα είναι. Τα πιστεύει ο κ. Σαμαράς;;;

Τι άλλο χρειάζεται για να επιτευχθεί οικονομική ανάκαμψη  σχεδόν όλοι το γνωρίζουν αλλά δεν τολμούν ούτε να το ψιθυρίσουν

Δεν πάει άλλο κύριοι.

Ευριπίδης Μπίλλης
Τ. Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ


Η έκθεση – σοκ για τιμές, στρεβλώσεις
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_2_17/11/2013_540250
ΟΟΣΑ: 555 διατάξεις κρατούν ακριβά δεκάδες προϊόντα και υπηρεσίες
Σχέδιο «σάρωμα» από το υπ. Ανάπτυξης
Εκθεση – σοκ του ΟΟΣΑ αποκαλύπτει 555 νομοθετικούς περιορισμούς που κρατούν ψηλά τις τιμές στην ελληνική αγορά εν μέσω κρίσης και δεν επιτρέπουν να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός.
Υπό καθεστώς «ομηρίας» βρίσκονται, μεταξύ άλλων, το ψωμί, το γάλα, τα απορρυπαντικά, τα φάρμακα, τα καύσιμα, τα βιβλία και άλλα είδη πρώτης ανάγκης για την καθημερινότητα του Ελληνα. Το τελικό κείμενο της έκθεσης θα παραδοθεί στο υπουργείο Ανάπτυξης μέσα στις επόμενες μέρες, ωστόσο η «Κ» δημοσιεύει σήμερα τα συμπεράσματά της. Σε αυτά θα στηριχθεί νόμος, ο οποίος θα κατατεθεί άμεσα, που θα προβλέπει την κατάργηση του συνόλου των εμποδίων για την ομαλή λειτουργία της αγοράς. Η «σκούπα» θα ξεκινάει από τις τιμές, θα περνάει από τις υπηρεσίες και θα φτάνει, για παράδειγμα, έως την κατάργηση όλων των τελών και των εισφορών υπέρ τρίτων.
Υπολογίζεται ότι το άμεσο όφελος από αυτήν την κίνηση θα φτάσει στα 5 δισ. ευρώ. Ωστόσο, στα κέρδη θα συμπεριλαμβάνεται και η έμπρακτη απόδειξη της κυβέρνησης προς την τρόικα ότι προτίθεται να προχωρήσει στις διαρθρωτικές αλλαγές, για τις οποίες τόσος λόγος γίνεται, που θα δώσουν την απαραίτητη ώθηση στην ελληνική οικονομία.
Ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης φέρεται αποφασισμένος να νομοθετήσει έως το τέλος Δεκεμβρίου ή το αργότερο τον Ιανουάριο για όλες τις προτάσεις της έκθεσης.
Σαρώνονται με νόμο στρεβλώσεις και τιμές
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_100026_17/11/2013_540235
Η «Κ» φέρνει σήμερα στο φως έκθεση-σοκ του ΟΟΣΑ
για 555 αναχρονιστικές διατάξεις

Του Γιωργου Μαντελα
Εκθεση-σοκ του ΟΟΣΑ φέρνει στο φως το σύνολο των στρεβλώσεων που κρατούν την ελληνική αγορά ακριβή και κάνουν τη ζωή του μέσου Ελληνα δύσκολη, εν μέσω κρίσης. Ούτε λίγο ούτε πολύ οι νομοθετικοί περιορισμοί που κρατούν ψηλά τις τιμές στη χώρα μας φτάνουν τους 555. Και έτσι, τα συμπεράσματά της είναι αποκαλυπτικά για τον λόγο που μεταξύ άλλων οι τιμές στο ψωμί, το γάλα, τα απορρυπαντικά, τα φάρμακα, τα καύσιμα, τα βιβλία και σε άλλα είδη πρώτης ανάγκης, εξακολουθούν να μη μειώνονται.
Με βάση τη συγκεκριμένη έκθεση, μέσα στον Δεκέμβριο, το υπουργείο Ανάπτυξης θα προχωρήσει με νόμο στην κατάργηση όλων των περιορισμών, που ξεκινούν από τα τρόφιμα, περνούν από τις υπηρεσίες και φτάνουν ώς τις εισφορές υπέρ τρίτων. Μέσα στις επόμενες μέρες, το υπουργείο αναμένεται να λάβει από τον ΟΟΣΑ τη Μελέτη Αξιολόγησης Ανταγωνισμού (όπως ονομάζεται) την οποία ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης είχε αναθέσει, από τον Νοέμβριο του 2012, στον Οργανισμό, προκειμένου να γίνει λεπτομερής εξέταση της νομοθεσίας σε τέσσερις τομείς της ελληνικής οικονομίας: στην επεξεργασία τροφίμων, το λιανεμπόριο, τα δομικά υλικά και τον τουρισμό. Οι εν λόγω τομείς αντιπροσωπεύουν περίπου το 21% του ΑΕΠ, με τζίρο που αγγίζει συνολικά τα 44,26 δισ. ευρώ, διασφαλίζοντας πάνω από 1 εκατ. θέσεις εργασίας, που αντιστοιχούν στο 24% περίπου της συνολικής απασχόλησης στην Ελλάδα.
Τα αποτελέσματα της Μελέτης είναι εντυπωσιακά. Συγκεκριμένα, εξέτασε ένα σύνολο 1.053 νομοθετικών κειμένων με βάση τη σχετική «εργαλειοθήκη» του ΟΟΣΑ και ύστερα από ανάλυση, προχώρησε στη διατύπωση συγκεκριμένων προτάσεων σε 329 σημεία, για την αντιμετώπιση της ζημιάς σε θέματα ανταγωνισμού.
Αν οι προτάσεις αυτές εφαρμοστούν, θα υπάρξει, σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ, σημαντικό όφελος σε επίπεδο παραγωγικότητας, ανάπτυξης, απασχόλησης, αλλά και επιλογών για τον καταναλωτή. Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, το όφελος αυτό μπορεί να αποτιμηθεί στα περίπου 5 δισ. ευρώ. Θετική επίπτωση, όμως, εκτιμάται ότι θα προκύψει και από την αναβάθμιση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος, στον βαθμό που η κατάργηση απαρχαιωμένων ή περιττών νομοθετικών ρυθμίσεων θα ενισχύσει τη διαφάνεια, θα μειώσει τη διοικητική επιβάρυνση και θα περιορίσει τη νομική αβεβαιότητα για τις επιχειρήσεις.
Ως παράδειγμα θετικής επίδρασης στην οικονομία, από την απομάκρυνση των ρυθμιστικών εμποδίων στον ανταγωνισμό, αναφέρεται η περίπτωση της Αυστραλίας και το πρόγραμμα ανάλογων μεταρρυθμίσεων που εφάρμοσε στη δεκαετία του 1990. Το 2005, η Επιτροπή Παραγωγικότητας εξέτασε τα αποτελέσματα επιλεγμένων μεταρρυθμίσεων υπέρ του ανταγωνισμού και υπολόγισε ότι, μέσω της αύξησης της παραγωγικότητας σε συγκεκριμένους τομείς, οι μεταρρυθμίσεις αυτές είχαν ενισχύσει το ΑΕΠ της Αυστραλίας κατά 2,5% περίπου πάνω από τα επίπεδα που θα είχαν επιτευχθεί κάτω από άλλες συνθήκες. Αυτό το εγχείρημα θα επιχειρήσει να επαναλάβει τώρα η Ελλάδα.
Πιπέρι, αλάτι και ρυζόγαλο
Οπως θα περίμενε κανείς, μεταξύ των ρυθμιστικών εμποδίων που εξέτασε ο ΟΟΣΑ, εντοπίστηκαν και πολλά ευτράπελα, με τη μορφή απαρχαιωμένων ή άχρηστων διατάξεων, που κανείς δεν θα μπορούσε να φανταστεί ότι υπήρχαν. Τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα εντοπίζονται στον τομέα της επεξεργασίας τροφίμων, όπου οι μελετητές διαπίστωσαν ότι με βάση την ισχύουσα νομοθεσία, απαγορεύεται, για παράδειγμα, η εισαγωγή ελαφρού πιπεριού… PiHead, καθώς και η εισαγωγή και ανάμειξη γαρυφάλλων Radja King Size.
Επίσης, απαγορεύεται η αποθήκευση αλατιού με άλλα τρόφιμα ή η πώληση χύμα μαγιονέζας – η οποία, μάλιστα, σε κάθε περίπτωση απαγορεύεται να έχει περιεκτικότητα σε έλαιο μικρότερη του 60%. Το δε… μηλόξυδο μπορεί να συσκευάζεται μόνο σε μπουκάλια που έχουν χωρητικότητα μέχρι 1 λίτρο. Ειδικοί περιορισμοί ισχύουν έως και για την παρασκευή ρυζόγαλου

Τα 33 κυριότερα σημεία των προτάσεων του ΟΟΣΑ
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα κυριότερα σημεία των προτάσεων του ΟΟΣΑ αφορούν την:
1. Κατάργηση του καθορισμένου μέγιστου χρόνου ζωής για το φρέσκο παστεριωμένο γάλα. Η μέγιστη διάρκεια ζωής του φρέσκου γάλακτος θα πρέπει να καθορίζεται ανάλογα με τη μέθοδο παστερίωσης που εφαρμόζει ο κάθε παραγωγός, εφόσον αυτή τηρεί τις προδιαγραφές που προβλέπονται από την Ευρωπαϊκή Ενωση. Τα κουτιά του γάλακτος θα πρέπει να φέρουν σαφή σφραγίδα με την ημερομηνία παραγωγής και την ημερομηνία λήξης.
2. Πώληση του ψωμιού ανά κιλό. Το υφιστάμενο καθεστώς περιορισμών (για τον άρτο προβλέπεται βάρος 500, 1.000, 1.500 ή 2.000 γραμμ. και για τα αρτοσκευάσματα βάρος 250, 350, 500, 750 ή 1.000 γραμμ.) δεν εξασφαλίζει την προστασία του καταναλωτή. Το συγκεκριμένο βάρος δεν μπορεί να καθοριστεί εκ των προτέρων, με αποτέλεσμα να υπάρχουν συνήθως αρνητικές αποκλίσεις. Η τιμή πρέπει να ρυθμίζεται με βάση το κιλό. Ετσι οι καταναλωτές θα μπορούν να προστατευθούν από φαινόμενα εξαπάτησης, να συγκρίνουν ευκολότερα τις τιμές και να έχουν περισσότερες επιλογές.
3. Κατάργηση όλων των τελών και εισφορών υπέρ τρίτων. Σε αυτές συμπεριλαμβάνεται η εισφορά 2% στο αλεύρι και στο τσιμέντο, η εισφορά 4% στη χονδρική τιμή των φαρμάκων, υπέρ της Πανελλήνιας Ενωσης Φαρμακοποιών, το τέλος υπέρ του ΕΟΦ στη λιανική τιμή των φαρμάκων κ.ά.
4. Οι τιμές των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων και των συμπληρωμάτων διατροφής, όπως οι βιταμίνες, θα πρέπει να απελευθερωθούν. Αυτό θα πρέπει να γίνει σε συνδυασμό με την πλήρη απελευθέρωση των καναλιών διανομής. Σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ το όφελος για τον καταναλωτή θα είναι 102 εκατ. ευρώ ετησίως.
5. Αρση περιορισμών στη διάθεση πετρελαίου θέρμανσης, π.χ. στις εθνικές οδούς ή μεταξύ πρατηριούχων, παροχή δυνατότητας σε κατόχους άδειας λιανικού εμπορίου καυσίμων να πωλούν και σε άλλα πρατήρια, άρση του περιορισμού που επιβάλλει σε πρατηριούχους να λειτουργούν μόνο υπό καθεστώς αποκλειστικής προμήθειας ή ανεξάρτητου πρατηρίου. Κατάργηση διακρίσεων μεταξύ πωλητών πετρελαίου θέρμανσης, ανάλογα με το αν διαθέτουν αποθηκευτικούς χώρους. Μείωση της παρέμβασης του κράτους στο περιεχόμενο των συμβολαίων μεταξύ εταιρειών πετρελαίου και βενζινάδικων.
6. Κατάργηση υποχρεωτικής ενημέρωσης του Γενικού Χημείου του Κράτους για κάθε απορρυπαντικό. Επισημαίνεται ότι με το σύστημα ενημερώσεων που ισχύει αυξάνεται το κόστος των προϊόντων και οι τελικές τιμές καταναλωτή. Επίσης αποτελεί εμπόδιο για εμπορία από διεθνείς προμηθευτές που επιθυμούν να λανσάρουν νέα προϊόντα στην ελληνική αγορά. Κανένα άλλο κράτος – μέλος της Ε.Ε. δεν έχει παρόμοια απαίτηση.
7. Κατάργηση περιορισμών για την ανάπτυξη νέων τουριστικών υποδομών στην ηπειρωτική χώρα.
8. Ορισμός μιας μόνο Εθνικής Κεντρικής Αρχής για τον έλεγχο τροφίμων αντί 11 αρχών που υπάρχουν σήμερα.
9. Κατάργηση των περιορισμών στη διαφήμιση όσον αφορά τις περιόδους εκπτώσεων και προσφορών.
10. Επαναξιολόγηση των κριτηρίων όχλησης για την εγκατάσταση νέων δραστηριοτήτων εντός της Περιφέρειας Αττικής.
11. Αναβάθμιση διαδικασίας αδειοδότησης επιχειρήσεων από τους Δήμους.
12. Αναθεώρηση κριτηρίων για την ίδρυση βιομηχανιών.
13. Αρση περιορισμών για τη δημιουργία εμπορευματικών κέντρων.
14. Κατάργηση απαρχαιωμένων διατάξεων στους 4 τομείς που αναλύονται, ειδικά από τον Κώδικα Τροφίμων και Ποτών.
15. Κατάργηση όλων των εμποδίων που εντοπίστηκαν για την είσοδο νέων «παικτών» στην αγορά. Τα εμπόδια αυτά περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: τους αυστηρούς όρους εμπορίας και τις προδιαγραφές στον τομέα των δομικών υλικών, τις ελάχιστες απαιτήσεις για αποθηκευτικό χώρο και το ελάχιστο απαιτούμενο κεφάλαιο στον τομέα της ασφάλτου, τα πολυάριθμα εμπόδια για επενδύσεις σε τουριστικές δραστηριότητες, όπως οι γεωγραφικοί περιορισμοί ή οι ελάχιστες ποιοτικές προδιαγραφές, οι περιορισμοί για τα γραφεία των ταξιδιωτικών πρακτόρων κ.τ.λ.
16. Κατάργηση κάθε υποχρέωσης για έγκριση ή γνωστοποίηση τιμών στις αρχές ή σε επαγγελματικές ενώσεις, για όλες τις τουριστικές δραστηριότητες.
17. Η νομοθεσία για την κρουαζιέρα θα πρέπει να χαλαρώσει, με την κατάργηση του περιορισμού για τα κυκλικά ταξίδια που έχουν ως αφετηρία ελληνικό λιμάνι, ώστε να μπορούν οι επιβάτες να επιβιβάζονται στην κρουαζιέρα σε ένα λιμάνι και να αποβιβάζονται σε άλλο. Σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ, το ετήσιο όφελος θα είναι 65 εκατ. ευρώ λόγω αύξησης του τζίρου.
18. Ο περιορισμός των πέντε μιλίων για τα αγκυροβόλια θα πρέπει να καταργηθεί, ώστε να μπορούν οι διαχειριστές των μαρίνων να ανταγωνίζονται με τα κοντινά εμπορικά ή αλιευτικά λιμάνια, ως προς τις τιμές τους. Σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ, το ετήσιο όφελος θα είναι 2,3 εκατ. ευρώ λόγω αύξησης του τζίρου.
19. Απλοποίηση της διαδικασίας παραχώρησης για χρήση τμημάτων της λιμενικής ζώνης.
20. Αναθεώρηση του νομοθετικού πλαισίου των Οργανισμών Λαϊκών Αγορών.
21. Κατάργηση καθορισμένης μέγιστης έκπτωσης και περιορισμών στην τιμή των νέων βιβλίων.
22. Βελτίωση της ρύθμισης για την επιβολή ανώτατων τιμών σε συγκεκριμένες κατηγορίες φαγητών και ποτών, που πωλούνται σε ειδικά σημεία πώλησης.
23. Κατάργηση της δικαιοδοσίας του υπουργού να ρυθμίζει με αποφάσεις τις τιμές λιανικής πώλησης.
24. Κατάργηση δικαιοδοσίας του υπουργού να απαγορεύει τη διακίνηση ορισμένων προϊόντων.
25. Κατάργηση περιορισμού σχετικά με τις προωθητικές ενέργειες σε προϊόντα.
26. Κατάργηση περιορισμού για τις προσφορές προϊόντων σε πολυσυσκευασίες.
27. Αρση απαγόρευσης για προσφορές σε ποσοστά.
28. Κατάργηση απαγόρευσης σε καταστήματα outlet και στοκ να κάνουν προσφορές και εκπτώσεις.
29. Κατάργηση υποχρέωσης για πιστοποίηση υπευθύνου καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντος.
30. Ορισμός μεγαλύτερων συσκευασιών ελαιολάδου, για διανομή σε εστιατόρια, ξενοδοχεία και κυλικεία.
31. Κατάργηση της διάταξης σύμφωνα με την οποία για να αποκτήσουν τα τουριστικά θέρετρα και ξενοδοχεία ειδική υπογραφή λειτουργίας, θα πρέπει να έχουν πληρώσει την εισφορά τους στο Ελληνικό Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο.
32. Κατάργηση περιορισμών για τη δημιουργία αυτοκινητοδρομιών, θεματικών πάρκων αναψυχής και ειδικών τουριστικών καταλυμάτων.
33. Αναμόρφωση του νόμου για το υπαίθριο εμπόριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.