Ο δρόμος Τρίπολης- Άστρους έχει εξελιχθεί σε γιοφύρι της Άρτας στο
οποίο ξοδεύονται ανεξέλεγκτα, χρόνο με το χρόνο, εκατοντάδες χιλιάδες
ευρώ
Κύριος εργολάβος, ο Βασίλης Τατούλης, αδερφός του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου.
Με την ανάληψη των καθηκόντων του στην Περιφέρεια, ο Πέτρος Τατούλης φέρεται να αγνόησε όλες τις μελέτες και προτάσεις για την ασφαλή διάνοιξη ή επέμβαση στο δρόμο και ενστερνίστηκε την έντονα αμφισβητούμενη πρόταση της κατασκευής του νέου δρόμου, που περιλαμβάνει το τμήμα Κουμπίλα-Λουλούδι.
Επί της ουσίας πρόκειται για ένα εγχείρημα ιδιαίτερης κατασκευαστικής δυσκολίας, αφού η περιοχή είναι κρημνώδης και δύσβατη και η χάραξη της γέφυρας Κουμπίλα-Λουλούδι έγινε σε πολύ μεγάλο
βάθος, σε χαράδρα απόκρημνη και δυσπρόσιτη. Το έργο βγήκε σε δημοπρασία, έλαβαν χώρα διάφορα περιστατικά που επικρίθηκαν από κάποιους, δόθηκε αρχικά σε μια εταιρεία..., για να καταλήξει σε μια άλλη, συγκεκριμένα στην TEΡNA A.E. δηλαδή στη θυγατρική της ΗΛΙΟΧΩΡΑ και από εκεί με υπεργολαβία στον αδερφό του Πέτρο Τατούλη, τον Βασίλη Τατούλη, Πρόεδρο, Διευθύνοντα Σύμβουλο και Τεχνικό Διευθυντή της ΚΑΣΤΑΤ…
Το προϋπολογισθέν κόστος του έργου έχει ήδη φθάσει το αστρονομικό ποσό των 5.300.000 ευρώ... Η επιχείρηση της κατασκευής της εν λόγω γέφυρας, ανοίγματος 160 μέτρων, έκανε ιδιαίτερα υπερήφανο τον Πέτρο Τατούλη, ο οποίος δεν έκρυβε τον ενθουσιασμό του στις συχνές δημόσιες εμφανίσεις του -έναν ενθουσιασμό που τώρα και εν όψει των δυσμενών εξελίξεων, δε φαίνεται να δικαιολογείται από κάποιους.
Διότι, καθώς επελέγη η μέθοδος caro-ponte για το δύσκολο έργο της κατασκευής της γέφυρας -μια μέθοδος που, σύμφωνα με μερίδα ειδικών δεν ενδείκνυται για ανάλογες κατασκευές- κατέληξαν να ...καμαρώνουν τη γέφυρα κατεστραμμένη, τον τεράστιο γερανό κατακρημνισμένο και το έργο τσακισμένο σαν χάρτινο παιχνιδάκι, στο βάθος της χαράδρας.
Ιδιαίτερα περίεργο είναι το γεγονός ότι πολλά από τα ΜΜΕ της Πελοποννήσου «αδιαφόρησαν» για την είδηση. Εδώ και 2 εβδομάδες... επικρατεί μια σιωπή που προκαλεί ερωτηματικά. Δεν είναι η πρώτη φορά που διαπιστώνεται κάτι τέτοιο.
Ο αξιοπερίεργος εφησυχασμός από κάποιους δημοσιογράφους της Αρκαδίας έχει αποκαλυφθεί και σε άλλες περιπτώσεις, το ίδιο σοβαρές για το δημόσιο συμφέρον.
Κι εκείνες δε φαίνεται να φωτίσθηκαν όσο έπρεπε.
Περιέργως, κάποια ΜΜΕ της Αρκαδίας σιωπούν, όταν πρόκειται να αμφισβητηθούν αποφάσεις και ενέργειες αιρετών. Εν προκειμένω το ίδιο έκαναν κάποια ΜΜΕ σε όλη την Πελοπόννησο.
Αρκετοί μάλιστα αποδίδουν τη σιωπή αυτή σε μερίδα δημοσιογράφων που κατηγορούνται ότι στηρίζουν λόγω διαπροσωπικών σχέσεων τον Π. Τατούλη.
Η γέφυρα Κουμπίλα-Λουλούδι της οποίας μέρος γκρεμίστηκε, ουσιαστικά έφερε προ των ευθυνών του τον Τατούλη και τον κάθε κατά τόπον και καθ’ ύλην αρμόδιο.
Ο χρόνος και η έρευνα θα δείξουν αν και κατά πόσο ευσταθούν οι ισχυρισμοί μερίδας κόσμου που τον θεωρούν υπεύθυνο για την εξέλιξη του έργου αυτού ή όχι.
Τα 5.3 εκατομμύρια ευρώ δημοσίου χρήματος του έργου, ωστόσο, δεν αφήνουν περιθώρια για άλλες καθυστερήσεις και… γκρεμίσματα!
Παρά τα όσα η κα. Νικολάου και κατά καιρούς ο κ. Τατούλης λένε, υπάρχουν πολλοί κάτοικοι που ισχυρίζονται ότι το εν λόγω έργο πρέπει να ελεγχθεί.
Ελπίζουμε η υπόθεση να λυθεί από τους αρμοδίους άμεσα.
Άραγε τί θα πράξει ο κ. Αγγελάκας της Αποκεντρωμένης Περιφέρειας; Η θέση του τον υποχρεώνει να το ερευνήσει.
Με την ανάληψη των καθηκόντων του στην Περιφέρεια, ο Πέτρος Τατούλης φέρεται να αγνόησε όλες τις μελέτες και προτάσεις για την ασφαλή διάνοιξη ή επέμβαση στο δρόμο και ενστερνίστηκε την έντονα αμφισβητούμενη πρόταση της κατασκευής του νέου δρόμου, που περιλαμβάνει το τμήμα Κουμπίλα-Λουλούδι.
Επί της ουσίας πρόκειται για ένα εγχείρημα ιδιαίτερης κατασκευαστικής δυσκολίας, αφού η περιοχή είναι κρημνώδης και δύσβατη και η χάραξη της γέφυρας Κουμπίλα-Λουλούδι έγινε σε πολύ μεγάλο
βάθος, σε χαράδρα απόκρημνη και δυσπρόσιτη. Το έργο βγήκε σε δημοπρασία, έλαβαν χώρα διάφορα περιστατικά που επικρίθηκαν από κάποιους, δόθηκε αρχικά σε μια εταιρεία..., για να καταλήξει σε μια άλλη, συγκεκριμένα στην TEΡNA A.E. δηλαδή στη θυγατρική της ΗΛΙΟΧΩΡΑ και από εκεί με υπεργολαβία στον αδερφό του Πέτρο Τατούλη, τον Βασίλη Τατούλη, Πρόεδρο, Διευθύνοντα Σύμβουλο και Τεχνικό Διευθυντή της ΚΑΣΤΑΤ…
Το προϋπολογισθέν κόστος του έργου έχει ήδη φθάσει το αστρονομικό ποσό των 5.300.000 ευρώ... Η επιχείρηση της κατασκευής της εν λόγω γέφυρας, ανοίγματος 160 μέτρων, έκανε ιδιαίτερα υπερήφανο τον Πέτρο Τατούλη, ο οποίος δεν έκρυβε τον ενθουσιασμό του στις συχνές δημόσιες εμφανίσεις του -έναν ενθουσιασμό που τώρα και εν όψει των δυσμενών εξελίξεων, δε φαίνεται να δικαιολογείται από κάποιους.
Διότι, καθώς επελέγη η μέθοδος caro-ponte για το δύσκολο έργο της κατασκευής της γέφυρας -μια μέθοδος που, σύμφωνα με μερίδα ειδικών δεν ενδείκνυται για ανάλογες κατασκευές- κατέληξαν να ...καμαρώνουν τη γέφυρα κατεστραμμένη, τον τεράστιο γερανό κατακρημνισμένο και το έργο τσακισμένο σαν χάρτινο παιχνιδάκι, στο βάθος της χαράδρας.
Ιδιαίτερα περίεργο είναι το γεγονός ότι πολλά από τα ΜΜΕ της Πελοποννήσου «αδιαφόρησαν» για την είδηση. Εδώ και 2 εβδομάδες... επικρατεί μια σιωπή που προκαλεί ερωτηματικά. Δεν είναι η πρώτη φορά που διαπιστώνεται κάτι τέτοιο.
Ο αξιοπερίεργος εφησυχασμός από κάποιους δημοσιογράφους της Αρκαδίας έχει αποκαλυφθεί και σε άλλες περιπτώσεις, το ίδιο σοβαρές για το δημόσιο συμφέρον.
Κι εκείνες δε φαίνεται να φωτίσθηκαν όσο έπρεπε.
Περιέργως, κάποια ΜΜΕ της Αρκαδίας σιωπούν, όταν πρόκειται να αμφισβητηθούν αποφάσεις και ενέργειες αιρετών. Εν προκειμένω το ίδιο έκαναν κάποια ΜΜΕ σε όλη την Πελοπόννησο.
Αρκετοί μάλιστα αποδίδουν τη σιωπή αυτή σε μερίδα δημοσιογράφων που κατηγορούνται ότι στηρίζουν λόγω διαπροσωπικών σχέσεων τον Π. Τατούλη.
Η γέφυρα Κουμπίλα-Λουλούδι της οποίας μέρος γκρεμίστηκε, ουσιαστικά έφερε προ των ευθυνών του τον Τατούλη και τον κάθε κατά τόπον και καθ’ ύλην αρμόδιο.
Ο χρόνος και η έρευνα θα δείξουν αν και κατά πόσο ευσταθούν οι ισχυρισμοί μερίδας κόσμου που τον θεωρούν υπεύθυνο για την εξέλιξη του έργου αυτού ή όχι.
Τα 5.3 εκατομμύρια ευρώ δημοσίου χρήματος του έργου, ωστόσο, δεν αφήνουν περιθώρια για άλλες καθυστερήσεις και… γκρεμίσματα!
Παρά τα όσα η κα. Νικολάου και κατά καιρούς ο κ. Τατούλης λένε, υπάρχουν πολλοί κάτοικοι που ισχυρίζονται ότι το εν λόγω έργο πρέπει να ελεγχθεί.
Ελπίζουμε η υπόθεση να λυθεί από τους αρμοδίους άμεσα.
Άραγε τί θα πράξει ο κ. Αγγελάκας της Αποκεντρωμένης Περιφέρειας; Η θέση του τον υποχρεώνει να το ερευνήσει.
newsbomb
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.