Για τους Αρχαίους Έλληνες, οι θεοί σαν σύνολο αντιπροσώπευαν μια σημαντική έννοια – την φύση σε όλες της τις εκφορές και κάθε θεός η θεά συσχετιζόταν με μια η περισσότερες δυνάμεις της φύσης.
Οι θεοί ήταν αθάνατοι, πανταχού παρόντες και αξιολάτρευτοι. Μπορούσαν να ελέγξουν όλους τους θνητούς σε κάθε στάδιο της ζωής τους , προκαθορίζοντας την μοίρα τους και τις σχέσεις τους.
Γεννηση, Δημιουργια, Ζωη και Θανατος
(Σε αυτο το Ντοκυμαντερ μπορουμε να δουμε σχεδον ολες τις πληροφοριες ολων των προηγουμενων αρθρων οσο αφορα τους Θεους των Αρχαιων Ελληνων).
(Σε αυτο το Ντοκυμαντερ μπορουμε να δουμε σχεδον ολες τις πληροφοριες ολων των προηγουμενων αρθρων οσο αφορα τους Θεους των Αρχαιων Ελληνων).
Σχετικά άρθρα:
Ελληνική Μυθολογία - Μέρος πρώτο: ΔΙΑΣ
Ελληνική Μυθολογία - Μέρος Δευτερο: ΠΛΟΥΤΩΝΑΣ
Ελληνική Μυθολογία - Μέρος Τρίτο: ΆΡΤΕΜΙΣ
Ελληνική Μυθολογία - Μέρος Τεταρτο: ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ
Ελληνική Μυθολογία - Μέρος Πεμπτο: ΔΗΜΗΤΡΑ
Ελληνική Μυθολογία - Μέρος Εκτο: ΑΡΗΣ
Ελληνικη Μυθολογια - Μερος Εβδομο: ΗΡΑ
Ελληνικη Μυθολογια - Μερος Ογδοο: ΜΕΔΟΥΣΑ
Ελληνικη Μυθολογια - Μερος Ενατο: ΗΦΑΙΣΤΟΣ
Ελληνικη Μυθολογια - Μερος Δεκατο: ΑΘΗΝΑ
Ελληνικη Μυθολογια - Μερος Ενδεκατο: ΑΦΡΟΔΙΤΗ
Ελληνικη Μυθολογια - Μερος Δωδεκατο: ΑΠΟΛΛΩΝ
Ελληνικη Μυθολογια - Μερος Δεκατο Τριτο: ΔΙΟΝΥΣΟΣ
Ελληνικη Μυθολογια - Μερος Δεκατο Τεταρτο: ΕΡΜΗΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.