Η μόνη εκδοχή που θεωρώ πιθανή να γίνει πραγματικότητα και μάλιστα πολύ σύντομα (ήδη έχουμε διανύσει πάνω από το μισό δρόμο…) είναι εκείνη της κοινωνίας του idiocracy.
Η ανθρωπότητα βαδίζει σταθερά στον… ασφαλή προορισμό της.
Εκείνον της κυριαρχίας των ηλίθιων και των πανηλίθιων.
Ναι πιστεύω πως οι άνθρωποι δεν θα κινδυνεύσουν γιατί δεν θα έχουν φαΐ να φάνε, δεν θα μπορούν να βρουν φάρμακα, δεν θα έχουν δουλειά.. θα κινδυνεύσουν γιατί πολύ απλά δεν θα έχουν την ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ακόμα και τις πιο απλές λύσεις.
Το φαΐ, το νερό, οι τρόποι να επιβιώσει κάποιος, όλα τα απλά πράγματα που κάνει ακόμα και το πιο ανυποψίαστο πλασματάκι πάνω σ΄αυτό το ταλαίπωρο πλανήτη, θα είναι μπροστά στα μάτια μας,
αλλά δεν θα υπάρχει κανένας ικανός ή λογικός να κατανοήσει σε τι ακριβώς χρησιμεύουν…
Υπάρχει σοβαρή περίπτωση στο μέλλον οι άνθρωποι π.χ. να τρώνε το πλαστικό και να πετάνε το περιεχόμενο και μετά να συνωστίζονται στα ιατρεία να δουν τι πείραξε το στομάχι τους και οι γιατροί να ψάχνουν να δουν ποιο συστατικό του πλαστικού κάνει κακό…. και να μην περνάει σε κανέναν από το μυαλό πως το φαγώσιμο ήταν μέσα στη συσκευασία κι όχι η συσκευασία η ίδια!
Ο πολιτισμός της βλακείας που ήδη είναι στο φόρτε του, θα τακτοποιήσει από μόνος του όλες τις σημερινές ανησυχίες μας. Το idiocracy έχει πιάσει το βασικό νόημα. Οι έξυπνοι άνθρωποι κάποια στιγμή δεν θα αναπαράγονται. Γιατί θα το θεωρούν απόλυτη παράνοια να κάνουν ένα παιδί μέσα σ΄αυτά τα σκατά. Θα αναπαράγονται όμως χωρίς σταματημό οι ανόητοι, οι άσχετοι, οι δεν μ΄ενδιαφέρει, δεν ξέρω, δεν απαντώ. Οπότε μοιραία σ΄ενα προσεχές μέλλον, ίσως πολύ πιο γρήγορα από ότι φανταζόμαστε, στις κοινωνίες πολύ απλά η ελίτ της οικονομίας, της πολιτικής, της επιστήμης κλπ θα είναι οι ηλίθιοι που θα εξουσιάζουν τους πανηλίθιους!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.