Google vs Ανθρώπινη Γλώσσα...Ο θρίαμβος των Brand names;;;;


Εάν κάποιος διαθέτει έστω και ψήγματα λογικής και κριτικής σκέψης, θα έχει καταλάβει πως τα πάντα στον Πλανήτη Γη αποτελούν εν δυνάμει εμπορικό προϊόν.
Κάτι που πέρασε στα πολύ ψιλά του διαδικτύου, ήταν η αντίδραση της Google προς το Γλωσσολογικό Συμβούλιο της Σουηδίας.

Η ιστορία έχει ως εξής:
Στα Σουηδικά λεξικά έχει μπει ένας νέος όρος (ogooglebar), ο οποίος περιγράφει αυτό το κάτι που δεν μπορεί να βρεθεί στο Διαδίκτυο, με μία μηχανή αναζήτησης.
Η Google αντέδρασε, αξιώνοντας την αλλαγή της ερμηνείας σε κάτι που δεν μπορεί να
βρεθεί στο Διαδίκτυο, με την μηχανή αναζήτησης της Google και μόνο.
Το Συμβούλιο αντέδρασε, κατηγορώντας την Google για προσπάθεια ελέγχου της γλώσσας και απέσυρε τον συγκεκριμένο όρο από τις λίστες της, με τις νέες λέξεις...
Η γλώσσα είναι μία δυναμική, ανεξέλεγκτη και αέναη διαδικασία, η οποία μπορεί και προσαρμόζεται ανάλογα με τα εξωτερικά ερεθίσματα του ανθρώπου. 
Εάν σκεφτούμε το πλήθος των νέων όρων που δημιουργούνται σε όλες τις γλώσσες, είναι πρακτικά αδύνατο να μπορέσει κάποιος να ελέγξει και να προβλέψει την δημιουργία νέων λέξεων.
Μπορεί η γλώσσα να γίνει θύμα των Brand names;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.