Ο Λάκης Λαζόπουλος ο Λάκης Γαβαλάς και η δημιουργία.

Αρκετά αιρετικό άρθρο από τον Φαηγιάν.
Αν και έχω αρκετές ενστάσεις και διαφωνίες σε πάρα πολλούς και διαφορετικούς λόγους για τον κάθε ένα από τους Λάκη Λαζόπουλο και Λάκη Γαβαλά, θα προσπαθήσω να τους συγκρίνω ως οικονομικά παραγωγικά μοντέλα για την εθνική οικονομία.
Όταν λέω  παραγωγικά, εννοώ με την έννοια της προοπτικής.
Αν κανείς αφαιρέσει από την οικονομία την παραγωγή ως δημιουργία προοπτική, φαίνεται να είναι χαμένος ο Γαβαλάς, αφού βρίσκεται στην φυλακή καταχρεωμένος, ενώ αντίθετα ο Λαζόπουλος φαίνεται ποιο ισχυρός οικονομικά αφού εξακολουθεί να κάνει αυτό που κάνει ευρισκόμενος σε καλύτερη οικονομική κατάσταση. 
Ποιος όμως από τους δύο μπορεί να χαρακτηριστεί ως ο ποιο δημιουργικός και με καλύτερη προοπτική ως οικονομικό  μοντέλο, αυτός που είναι στην φυλακή ως αποτυχημένος ή αυτός που είναι εκτός φυλακής ως επιτυχημένος; Αυτός που ρισκάρει επιχειρηματικά και τα χάνει όλα ή αυτός που στρέφεται στον οικονομικό κρατισμό ο οποίος όπως λειτουργεί στην Ελλάδα ισοπεδώνει τα
πάντα στο πέρασμα του;
Για να απαντήσω σε αυτό το ερώτημα, θα επικαλεστώ την προσφορά του κάθε ενός στην πραγματική οικονομία, γιατί όπως είπα τους κρίνω μόνο ως οικονομικά παραγωγικά μοντέλα.
Ο μεν Γαβαλάς έστησε μια επιχείρηση παραγωγής και σχεδιασμού ρούχων η οποία εκτός της προσφοράς σταθερών θέσεων εργασίας σε ένα αριθμό εργαζομένων, το ποιο σημαντικό ήταν ότι εισήγαγε στην Ελλάδα συνάλλαγμα λόγο των πωλήσεων στο εξωτερικό αλλά και ταυτόχρονα περιόριζε την εξαγωγή συναλλάγματος λόγο της παραγωγής και κατανάλωσης των προϊόντων του στην ελληνική οικονομία.
Αντιθέτως, ο Λάκης Λαζόπουλος ναι μεν έκανε τζίρους λόγο των δραστηριοτήτων του, όμως αυτοί οι τζίροι προέρχονταν κατά κύριο λόγο από την εσωτερική αγορά, δεν πρόσθετε λοιπόν στην πραγματική οικονομία αλλά και ούτε περιόριζε την εξαγωγή συναλλάγματος.
Θα το διατυπώσω ποιο απλά.
Τι είδους Λάκηδες χρειάζεται η ελληνική οικονομία για να γίνει παραγωγική και ανταγωνιστική, Γαβαλάδες ή Λαζόπουλους;
Εγώ, χωρίς να έχω καμία συμπάθεια στο πρόσωπο του Γαβαλά, δηλώνω υποστηριχτής του ως προς το παραγωγικό και οικονομικό μοντέλο. Είναι άδικο να ξεφτιλίζεται σε τέτοιο σημείο ένας επιχειρηματίας τη στιγμή που τα λαμόγια του δημοσίου που ευθύνονται για την παρούσα κατάσταση στην Ελλάδα κυκλοφορούν ελεύθεροι.
Ναι, έχει χρέη, χρωστά, χρωστά όμως γιατί παρήγαγε, αν ήταν ένας απλώς υπάλληλος ή ένας πολιτικός, δεν θα μπορούσε  να χρωστά γιατί απλά δεν θα παρήγαγε και τίποτα για να χρεοκοπήσει
Κακώς βρίσκεται ο Γαβαλάς στην φυλακή. Κακώς διασείρεται ένας επιχειρηματίας στον οποίο θα μπορούσε να δωθεί μια ευκαιρία να παράξει εκ νέου και να ξεχρεώσει το οποιοδήποτε χρέος. Ο ίδιος εξάλλου δείχνει να προσπαθεί να ανοιχτεί επιχειρηματικά  προς Τουρκία όπως και πολλοί άλλοι επιχειρηματίες τους οποίους το ελληνικό κράτος βάλθηκε να εξοντώσει ηθικά και οικονομικά.
Και το εκτεταμένο φαινόμενο της μετεγκατάστασης επιχειρήσεων πρέπει επιτέλους να ληθφεί σοβαρά από όσους κάνουν λόγω για έξοδο από της κρίση μέσω ανάπτυξης.
Συχγαρητήρια κύριοι, καταφέρατε να δίωξετε τους πτυχιούχους αυτής της χώρας και μαζί με αυτούς σειρά έχουν και οι επιχειρηματίες.
Και σε τελική ανάλυση, δεν θα ήταν ποιο δίκαιο το Υπουργείο Οικονομικών να έκανε μια σούμα, πόσα λεφτά έχει βάλει ο Γαβαλάς στην πραγματική οικονομία σε όλη του την πορεία τι αξία έχει η περιουσία του και πόσα χρωστάει, κάτι που αναπόφευκτα θα απαντούσε ξεκάθαρα για το ποιος πρόσφερει και ποιος δεν πρόσφερει στην πραγματική οικονομία.
Δεν είναι ο Γαβαλάς η φούσκα της Ελλάδος που έσκασε, φούσκα στην Ελλάδα ήταν και εξακολουθούν να είναι η πνευματική  πολική και δημοσιογραφική ελίτ της Ελλάδος, η οποία και ποτέ δεν χρεοκοπεί, γιατί απλός ποτέ δεν παράγει για να χρεοκοπήσει.
Πως να χρεοκοπήσει η νεκρή  ελίτ της Ελλάδος, ο νεκρός δεν χρεοκοπεί ποτέ, αφού δεν είναι άξιος ούτε ένα ανταγωνιστικό τηλεοπτικό σήριαλ να παράξει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.