Τεράστια αύξηση ζήτησης αντικαταθλιπτικών στο Λουτράκι μετά την εκδήλωση για τα εγκαίνια των Πηγών (βίντεο).

Σε ατμόσφαιρα βαθιάς κατάνυξης, με την πρέπουσα σοβαρότητα και υπό τους ήχους ενός και μόνο εμβατηρίου σε συνεχή επανάληψη (μήτηρ μαθήσεως ) και αργότερα υπό τους ήχους της γκάιντας (πάλι καλά που ήταν και αυτό για να δώσει τόνο διαφορετικότητας) έγινε η σεμνή τελετή που ολοκληρώθηκε με μια απίστευτα μελαγχολική συναυλία -μάλλον ψυχοπλακωτική- απαγγελία ποίησης που θύμισε έντονα την γνωστή ταινία με Γ. Κωνσταντίνου και Γ. Μιχαλακόπούλο στο ρόλο του....ποιητή Φανφάρα (δείτε ένα από τα ποιήματα της εκδήλωσης στο τέλος του άρθου, με.....δική σας ευθύνη).
Ύστερα (σαν να μην μας έφτανε η αφόρητη ζέστη), η γιορτή (!!!) συνεχίστηκε στο χώρο όπου έγινε η συναυλία. Από τους επισήμους επέζησαν ή απέφυγαν τα φάρμακα ο κ Δήμαρχος και ο κ Πρόεδρος του ΠΡΟΜΗΘΕΑ.
Οι υπόλοιποι εκτός από αυτούς που πνίγηκαν στο -κατά τα λοιπά θεραπευτικό- νερό των πηγών και αυτών που έψαχναν εναγωνίως το διανυκτερεύον φαρμακείο, ζήτησαν από τον δήμαρχο Κορινθίων να μπουν στο στρατόπεδο κράτησης λαθρομεταναστών (κάποιοι μάλιστα έβαλαν μέσο για να απελαθούν,
ενώ άλλοι κατήγγειλαν τον εαυτό τους στη χρυσή αυγή).
Η ΣΥΝΑΥΛΙΑ. Στα κρουστά εκτός από τον κ Τουλιάτο συμμετείχαν, τα διερχόμενα οχήματα και οι φωνές απόγνωσης, ενώ οι γυναίκες της παρέας έψαχναν για μαντήλια και το ζάλογγο. Ο καλλιτέχνης κάνοντας επίδειξη υψηλής τεχνογνωσίας σε συνδυασμό με μαγειρική γυρνώντας κάτι σαν ψάρι (για γαλέος μου έκανε),  όμως το άσπρο κρουστό όργανο από το μέλλον δεν έβγαζε κανέναν ήχο (δείτε το video από το tvtvtk)
Ποιός -----ης κατάφερε και συνέθεσε αυτό τον εορτασμό θα σας γελάσω. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κατάφερε με εξαιρετική επιτυχία να κάνει όλους να ξεχάσουν οτιδήποτε γύρω από το νερό και να σκεφτούν το πως θα μπορέσουν να προμηθευτούν φάρμακα μέσω ΕΟΠΥ. 
Εξαιρετική η έμπνευση της διαχειριστού του tvtvtk να βάλει σήμα καταλληλότητας στο βίντεο, αφού για να δεις τη συναυλία για τα εγκαίνια της Ιαματικής Πηγής Λουτρακίου είναι τουλάχιστον απαραίτητη η γονική συναίνεση, να μη σου και η ιατρική παρακολούθηση (θέαμα ψυχοπλακωτικό):


ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΕΝΟΣ ΑΛΛΟΥ ΠΟΙΗΤΗ ΦΑΝΦΑΡΑ ΕΧΘΕΣ ΣΤΙΣ ΠΗΓΕΣ
Το ποτάμι
Εκεί κάτω στο ποτάμι
Ζούνε δυο μικρά παιδιά
Τόνα βλέπει δεν ακούει
Τ’ άλλο ακούει μα δε βλέπει
Και τα δυο ξέρουν πως πρέπει
Να ‘χουν μόνο μια καρδιά
Εκεί κάτω στο ποτάμι
Τα παιδιά μένουν παιδιά
Το ποτάμι όλο γεμίζει
Και τη θάλασσα ποτίζει
Εκεί κάτω στο ποτάμι
Ζει μια δύστυχη τρελή
Π’ αγαπούσε ένα πουλί
Το παιδί που δεν ακούει
Της σκοτώνει το πουλί
Κι από τότες δε γνωρίζει
Πως την βλέπει το ποτάμι
Σαν γυναίκα ή σαν πουλί;
Το ποτάμι όλο γεμίζει
Κι απ’ τη θλίψη ξεχειλίζει
Εκεί κάτω στο ποτάμι
Ζούσ’ ο κύριος Δικαστής
Κυνηγούσε τα θηρία
Κι αγαπούσε μια Κυρία
Ώς την ώρα που η τρελή
Πνίγει την μικρή Κυρία
Που τη νόμισε παιδί
Κ’ έτσι ο Δικαστής μονάχος
Προτιμά να σκοτωθεί
Εκεί κάτω στο ποτάμι
Θάψανε το Δικαστή
Το ποτάμι όλο γεμίζει
Και την πίκρα μου ποτίζει
Εκεί κάτω στο ποτάμι
Ζει μια νύφη ερημική
Που σαν τέλειωσεν ο γάμος
Έφυγε ο γαμπρός το βράδυ
Και δεν ήρθε την αυγή
Έτσι η νύφη στολισμένη
Εκεί κάτω στο ποτάμι
Έγινε κι αυτή κραυγή)

9 σχόλια:

  1. ta soumpetia ths gaidas exoun to xarakthristiko gnwrisma pou osoi asxolountai me thn paradosh to gnwrizoun kala oti milane kai gia th fush!psakse kai rwtas se poses giortes sthn arxaiothta kai gia poious logous epaize o askaulos.
    sto lew anhmerwtika giati nomizw oti den to ksereis kai kalo einai na to gnwrizeis efoson grafeis ar8ra pou provalontai dhmosia!
    epishs ofeileis na gnwrizeis oti gia thn ma8hsh kai asxolia me ena tetoio organo xreiazetai ka8hmerinh meleth 3 me 5 wres!
    wraia einai na krinoume ta panta pisw apo to grafeio mas patwntas ta plhktra tou laptop mas alla prepei na exoume kai ligo gnwseis se istoria kai politismo!mhn prosvaleis pote to organo kai ton kallitexnh pou paizei.
    sou milaei enas an8rwpos pou exei kanei panw 100 taksidia logw tou sugkekrimenou organou kai exei paiksei se ola megala 8eatra ths ellados kai tou ekswterikou an vevaia mporeis na antilhf8eis poso duskolo einai auto.
    na ksereis oti apantw teleiws filika pros to proswpo sou xwris kamia empa8eia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ για την ενημέρωση (μη δημοσιευμένο σχόλιο). Λογικά πρέπει να γίνεται κατανοητή η έννοια της σάτυρας, σωστά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωραία ανάρτηση. Μας έφτιαξες τη διάθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. H satira apotelei kommati tis dimosias sfairas. Mesa se auto entassontai kai ta blog. Ta feromena ws blog apeuthinontai se olous, dinontas ti dinatotita dimosiopoiisis olws tvn apopsewn. Se antitheti periptwsi, ayta den apoteloun oute satira, oute en dynami blog, alla stoxeumenes anipostates topothetiseis.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνεις ένα τεράστιο λάθος (περί της δημόσιας σφαίρας). Τα blogs είναι προσωπικά ηλεκτρονικά ημερολόγια τα οποία δίνουν τη δυνατότητα στον διαχειριστή να δημοσιοποιήσει τις απόψεις του. Μπορεί να απευθύνονται σε όλους και να υπόκεινται -εφόσον θέλει ο διαχειριστής- σε σχολιασμό και κριτική, όμως δεν παύουν οι αναρτήσεις (όχι οι αναπαραγωγές άλλων), να αποτελούν την προσωπική του αίσθηση για κάτι. Είτε σε σοβαρό ή σε κριτικό ή ακόμα και σε σατυρικό επίπεδο.
      Το blog δεν είναι ούτε facebook ούτε twitter για να γράφουμε όλοι σε ένα timeline και να έχουμε ανταλλαγή απόψεων επί ενός θέματος. Για αυτό και υπάρχουν τα διαφορετικά blogs και καθείς επιλέγει ποιά θέματα και στυλ θα επιλέξει να διαβάζει και να επισκέπτεται.
      Ειδικά λοιπόν για τη σάτυρα και για τη δημόσια σφαίρα έχεις απόλυτο άδικο. Αν είναι να κατεβάσουμε την εκπομπή του Λαζόπουλου και του Ράδιο Αρβύλα, ή ακόμα να το πάμε και στον Αριστοφάνη και στον Αισχύλο και να τους κατηγορήσουμε ότι ήταν στοχευμένες ανιπόστατες τοποθετήσεις όπως λες.
      Λες όταν ο Αριστοφάνης έγραφε το έργο "Νεφέλαι" και το πρωτοπαρουσίασε στα Διονύσια σατυρίζοντας τις μοντέρνες παιδαγωγικές ιδέες του Σωκράτη να έπρεπε πρώτα να το συζητήσουν με τους θεατές αν θα τους ενοχλούσε;
      Ή μήπως την επόμενη φορά που θα ανέβει η Λυσιστράτη στην Επίδαυρο να το βάλουμε πρώτα σε ανοιχτή διαβούλευση;
      Τώρα επί της ουσίας. Μήπως θα ήταν προτιμότερο να πεις την αλήθεια και τι ακριβώς σε ενόχλησε από την ανάρτηση;
      Γιατί το να κάνεις κριτική για το εάν ταίριαζε και πως ταίριαζε κάτι από την όλη εκδήλωση εχθές, είναι σαν να κριτικάρεις ότι η περούκα του ηθοποιού που έπαιζε την Λυσιστράτη ήταν ψεύτικη.
      Αααα....και με την ευκαιρία, αμάν με τα greeklish αδερφάκι μου. Γράψε Ελληνικά έστω και λανθασμένα, παρά γκρικλις.

      Διαγραφή
  5. Μπορείς να μου πεις γιατί αλλαξες την ανάρτηση στο σημείο που έλεγες: ´´ειναι γνωστό απο την αρχαιότητα ότι γινόταν υπό τους ήχους της γκαιντας η πόση του ιαματικού´´ , και στη θέση του έβαλες το : ´´παλι καλα που ήταν και αυτο για να δώσει τόνο διαφορετικοτητας´´?????.....εννοώντας πάντα ΤΗΝ ΓΚΑΙΝΤΑ. Ε????? Δεν μας βολεψε??? απο ότι ξέρω με την ΓΚΑΙΝΤΑ έχεις συγγένεια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι και είμαι πολύ περήφανος για τον συγγενή ανηψιό μου....
    Το άλλαξα όχι για τους λόγους που αναφέρεις, αλλά για λόγους αποφυγής αποπροσανατολισμού. Όντως δεν είχε καμμία σχέση με την πόση νερού, όμως ως τελετουργικό ήταν ωραίο και διαφορετικό.
    Όσο για την αλλαγή, μήπως πρέπει να σου δώσω λογαριασμό για τις αλλαγές που εκ των υστέρων θεωρώ σωστές ότι πρέπει να κάνω στα άρθρα μου; Μήπως έχεις κακομάθει να ορίζεις και σε έχει πάρει η φόρα; Όχι εδώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. λυπαμαι για την ειρωνικη αναφορα προς τη φιλαρμονικη...Αυτη η αντιμετωπιση πραγματικα δε βοηθαει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και εγώ λυπάμαι που η δημοτική αρχή έχει και το ΔΣ του Προμηθέα έχουν κάνει ότι μπορούν για να καταστρέψουν την φιλαρμονική.
    Πάρτε ο καθένας ένα κομμάτι (ο ένας τη φιλαρμονική, ο άλλος τη ποίηση, ο τρίτος τη γκάϊντα, η άλλη το νερό κλπ) και θεωρήστε ότι η σάτυρα αφορά μόνο εσάς και όχι αυτό που αποσκοπεί. Αν είναι να σας κάνει να αισθάνεστε πιο σπουδαίοι, no problem.
    Επίσης, αν είναι να δημιουργείς θέμα για να προσπαθήσεις να τσαντίσεις και άλλους εκτός από εσένα που έχεις αναφερθεί σε 3 διαφορετικά θέματα επειδή δεν σου αρέσει η κριτική, γιατί απλά έχεις μάθει σε καθεστωτικό τρόπο σκέψης, μάλλον εθελοτυφλείς, γιατί ο κόσμος έχει και νοημοσύνη, και αίσθηση χιούμορ και άποψη.
    Όπως και εγώ άλλωστε που με διασκεδάζει η προσπάθεια σου να μου προσάψεις κάτι, ενώ π.χ όλοι στη φιλαρμονική γνωρίζουν με επάρκεια τις απόψεις μου, τις θέσεις μου και τις ενέργειες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.