Μου αρέσει.....που νέα παιδιά όπως η Τόνια Μ. έχουν άποψη και την στηρίζουν.

Μου αρέσει, που μια 16χρονη νέα, μαθήτρια της Α' Λυκείου, εκτός από την μαθησιακή της ικανότητα να χειρίζεται την γλώσσα και να εξασκεί την επικοινωνία, έχει και πολιτικές θέσεις και απόψεις, τις οποίες στηρίζει και αναδεικνύει με θέρμη.
Αυτό και άλλα πλείστα όσα παραδείγμα με νέους που εκφράζουν τις αντιθέσεις τους στην μεταπολιτευτική σήψη της πολιτικής σκηνής, και την αγωνία τους στην συνεχή σμίκρυνση των δυνατοτήτων εξέλιξης τους στην ίδια τους τη χώρα, απόρροια των κακών χειρισμών του ίδιου του κράτους, είναι ένας ακόμα λόγος να ελπίζεις.
Το μήνυμα της -δραστήριας σε επιστολές προς τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ και Blogs- Τόνιας Μ. μαθήτριας Α' Λυκείου σε σχολείο της Κορινθίας, είναι σαφές. "Πως βλέπει την σημερινή κατάσταση, και τι θα συμβούλευε αυτούς που ψηφίζουν".
Οι αντιδράσεις αυτών που είτε δεν κατανοούν ότι όλοι έχουμε δικαίωμα γνώμης και επικοινωνίας, ή δεν "βολεύονται" από την αφύπνηση των νέων, αρκετές...αλλά μάλλον ενδεικτικές μιας άλλης εποχής,
αυτής της λήθης και της παλαιομοδίτικης μεταπολίτευσης.

Δείτε την τελευταία επιστολή της Τόνιας Μ. όπως την έστειλε με ηλεκτρονικό μήνυμα....

ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ ΚΥΡΙΕ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΝΕΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ!

Της Τόνια Μ. μαθήτρια Α΄ λυκείου σε σχολείο της Κορινθίας.

Πριν λίγες μέρες διάβασα το κείμενο που έγραψε ο κύριος Γ. Βασιλειάδης εναντίον του προηγούμενου άρθρου μου, που με λίγα λόγια αμφισβητούσε πως είμαι 16 χρονών και διαφωνούσε με την άποψη μου.
Το βρίσκω απόλυτα λογικό κάποιος να διαφωνεί με αυτά που γράφω. Ο καθένας έχει την δική του γνώμη και τα δικά του «πιστεύω». Αυτό που βρίσκω τελείως παράλογο είναι πως υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος σε αυτήν την χώρα που πιστεύει πως η νεολαία είναι στον κόσμο της και δεν ξέρει τίποτα για την πολιτική της χώρας. Ξέρετε κύριε Βασιλειάδη, τα παιδιά της ηλικίας μου δεν κοιμόμαστε, δεν ζούμε σε άλλον πλανήτη, δεν μπορούμε να είμαστε στον κόσμο μας όταν η χώρα περνά αυτό που περνά.
Όσο για την γραφή μου, θα έπρεπε να ξέρετε ότι η παιδεία είναι αλλιώς πλέον. Έχουν αλλάξει πολλά και ένα παιδί 16 χρονών φτάνει άνετα την γραφή του καθηγητή του συντακτικά ή από πλευράς λεξιλογίου. Και αυτό ίσως είναι σημείο των καιρών, όχι υποχρεωτικά αρνητικό.
Πως θα μπορέσω να πάω μπροστά αν δεν ξέρω κάποια πράγματα για το φλέγον ζήτημα της χώρας, την πολιτική της! Ξεχνάτε νομίζω πως ζούμε στον 21ό αιώνα και έχουμε την δυνατότητα να ενημερωνόμαστε μέσω του διαδικτύου και της τηλεόρασης σχεδόν για τα πάντα, σε σημείο που να υπάρχει ακόμα και υπερπληροφόρηση!
Επιπλέον υπάρχει και η οικογένεια μου που κάθεται και συζητάει μαζί μου ακόμα και για τα πολιτικά θέματα. Βλέπω πως είναι οι καταστάσεις. Πόσο δύσκολα περνάμε όλοι πλέον, οι φίλοι μου, οι γνωστοί μου, η οικογένειά μου και θεωρώ ότι οφείλω και πρέπει να ξέρω.
Σε αυτό το σημείο θα έρθω να συμφωνήσω με το κείμενο που έγραψε κάποιος με το ψευδώνυμο «Φλογίδας» σε σελίδα του Λουτρακίου, λίγο μετά από εσάς. Με έκανε να δω λίγο πιο πέρα, με έκανε να ψάξω περισσότερο την σκοπιμότητα του δικού σας κειμένου.
Όταν πρωτοείδα το κείμενο που γράψατε εναντίον μου πραγματικά ξαφνιάστηκα και το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να πάω στις προηγούμενες αναρτήσεις σας. Όταν τις είδα κατάλαβα γιατί διαφωνήσατε μαζί μου και τόσο έντονα ώστε να αμφισβητήσετε ακόμα και την ύπαρξή μου!
Εγώ δεν επιβάλλω σε κανέναν την γνώμη μου. Απλά την εκφράζω και προσπαθώ να παρακινήσω τα παιδιά της ηλικίας μου στο να αρχίσουν να διαβάζουν και να συμμετέχουν σε όσα συμβαίνουν γύρω μας. Δεν απαίτησα οι νέοι να ψηφίσουν αυτό που θα ψήφιζα εγώ αν μπορούσα. Απαίτησα να σκεφτούν πριν ψηφίσουν και να μην παρασυρθούν από τις υποσχέσεις ορισμένων. Αυτό είναι πια, νομίζω, το μεγάλο ζητούμενο.
Συγγνώμη που γράφω πράγματα που δεν συμφέρουν κάποια κόμματα, αλλά αυτά πιστεύω. Συγγνώμη που γράφω τη δική μου αλήθεια και ορισμένους δεν τους συμφέρει. Δεν θα σταματήσω να γράφω επειδή δεν αρέσει η αλήθεια που συμπεραίνω!
Μπορείτε να λέτε και να γράφετε ό,τι θέλετε. Δεν επιβάλλω να συμφωνείτε με την δική μου άποψη.
Το ότι είμαι 16 χρονών όμως δεν θέλω κάνεις να το αμφισβητεί, γιατί αν δεν μιλήσω εγώ ποιος θα μιλήσει;
ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕΛΛΟΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.