Τελικά δεν βιάζουν μυαλό ορισμένοι.
Δεν φτάνει που κάνουν λάθος απόρροια της αγνωσίας τους, αλλά προσπαθούν -για μια ακόμα φορά- να λύσουν ένα πρόβλημα δημιουργώντας πλείστα όσα άλλα.
Επί 15 μήνες και παρά τις επανειλημμένες προτροπές, η διοίκηση της Λουτράκι ΑΕ αγνοεί τα προφανή για την επιβίωση της. Καμμία προωθητική ενέργεια, απίστευτη αργοπορία και προχειρότητα -να μην πω ερασιτεχνισμός- σε φυλλάδια και ένα παιδικού επιπέδου site.
Και αφού φτάσαμε στο απροχώρητο, και αφού για μια ακόμα φορά τα "άκουσαν" για την ανυπαρξία εμπορικής πολιτικής, αίφνης ήρθαν οι γνωστοί πια μαθητευόμενοι μάγοι και χωρίς μελέτη, χωρίς να είναι μέρος ενός σχεδίου εμπορικής πολιτικής, χωρίς έρευνα αγοράς, χωρίς την γνώμη ειδικών, προχώρησαν στην ανακοίνωση νέων τιμών, αυξημένων κατά 50% !!!
Πριν είναι πολύ αργά, προτείνω την άμεση υιοθέτηση ενός νέου πιο σύνθετου προγράμματος τιμολογιακής πολιτικής, ικανό αφενός να εξασφαλίσει αύξηση εσόδων, αλλά και να ικανοποιήσει τις ανάγκες των δημοτών, των κατοίκων και των τουριστικών φορέων.
Καταρχήν θα πρέπει να γίνουν 3 διαχωρισμοί προέλευσης εσόδων:
Α) δημότες και μόνιμοι κάτοικοι, Β) επισκέπτες, πελάτες ξενοδοχείων και τουριστικών πρακτόρων, και Γ) πελάτες με κάλυψη ασφαλιστικών ταμείων.
Για τους δημότες και τους μόνιμους κατοίκους, θα πρέπει να υπάρχει μια ειδική προνομιακή τιμή (πχ 7-8 ευρώ), ενώ θα πρέπει να υπάρχει και ειδικό πρόγραμμα για ανέργους.
Για τα ασφαλιστικά ταμεία θα πρέπει να γίνει ειδική συμφωνία ανά ταμείο, αφού πρώτα γίνει μια μελέτη σκοπιμότητας αναφορικά με την συμμετοχή στην μίξη και στην ποσοστιαία κάλυψη της πληρότητας προερχόμενης από αυτή την πηγή.
Τέλος για όλους τους μη δημότες / επισκέπτες, θα πρέπει να υπάρχει μια αυξημένη τιμή, με σκοπό την δυνατότητα απόδοσης προμήθειας στα ξενοδοχεία και στους τουριστικούς πράκτορες οι οποίοι προωθούν τις υπηρεσίες του Therma Spa & Wellness. Και η προμήθεια να είναι κυλιόμενη με στόχους πωλήσεων ανά έτος, ή αυξητική αναλόγως προπληρωμένων υπηρεσιών ανά άτομο.
Βέβαια, καλό θα ήταν να γίνει μια επαφή με τον αντίστοιχο σύνδεσμο, καθώς και με εκπροσώπους αντίστοιχων επιχειρήσεων, καθώς και να προηγηθεί μια συζήτηση / διαβούλευση με τους τουριστικούς πράκτορες και τους ξενοδόχους. Έτσι, μαζί με την μελέτη σκοπιμότητας, θα μπορέσει να διαμορφωθεί ένα κοινάς αποδεκτός τιμοκατάλογος υπηρεσιών ικανός να φέρει αποτέλεσμα.
Εάν δε αυτά συνδυαστούν και με ένα πολύ καλό site με σύστημα κρατήσεων ή έστω σε συνεργασία με το site του LTO, τότε η εμπορική πολιτική θα μπορέσει άμεσα να φέρει αποτέλεσμα.
Και εάν δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα από αυτά, τότε παραδεχτείτε ότι είστε άσχετοι και παραιτηθείτε. Τόσο απλά. Τόσο εύκολα.
Δεν φτάνει που κάνουν λάθος απόρροια της αγνωσίας τους, αλλά προσπαθούν -για μια ακόμα φορά- να λύσουν ένα πρόβλημα δημιουργώντας πλείστα όσα άλλα.
Επί 15 μήνες και παρά τις επανειλημμένες προτροπές, η διοίκηση της Λουτράκι ΑΕ αγνοεί τα προφανή για την επιβίωση της. Καμμία προωθητική ενέργεια, απίστευτη αργοπορία και προχειρότητα -να μην πω ερασιτεχνισμός- σε φυλλάδια και ένα παιδικού επιπέδου site.
Και αφού φτάσαμε στο απροχώρητο, και αφού για μια ακόμα φορά τα "άκουσαν" για την ανυπαρξία εμπορικής πολιτικής, αίφνης ήρθαν οι γνωστοί πια μαθητευόμενοι μάγοι και χωρίς μελέτη, χωρίς να είναι μέρος ενός σχεδίου εμπορικής πολιτικής, χωρίς έρευνα αγοράς, χωρίς την γνώμη ειδικών, προχώρησαν στην ανακοίνωση νέων τιμών, αυξημένων κατά 50% !!!
Πριν είναι πολύ αργά, προτείνω την άμεση υιοθέτηση ενός νέου πιο σύνθετου προγράμματος τιμολογιακής πολιτικής, ικανό αφενός να εξασφαλίσει αύξηση εσόδων, αλλά και να ικανοποιήσει τις ανάγκες των δημοτών, των κατοίκων και των τουριστικών φορέων.
Καταρχήν θα πρέπει να γίνουν 3 διαχωρισμοί προέλευσης εσόδων:
Α) δημότες και μόνιμοι κάτοικοι, Β) επισκέπτες, πελάτες ξενοδοχείων και τουριστικών πρακτόρων, και Γ) πελάτες με κάλυψη ασφαλιστικών ταμείων.
Για τους δημότες και τους μόνιμους κατοίκους, θα πρέπει να υπάρχει μια ειδική προνομιακή τιμή (πχ 7-8 ευρώ), ενώ θα πρέπει να υπάρχει και ειδικό πρόγραμμα για ανέργους.
Για τα ασφαλιστικά ταμεία θα πρέπει να γίνει ειδική συμφωνία ανά ταμείο, αφού πρώτα γίνει μια μελέτη σκοπιμότητας αναφορικά με την συμμετοχή στην μίξη και στην ποσοστιαία κάλυψη της πληρότητας προερχόμενης από αυτή την πηγή.
Τέλος για όλους τους μη δημότες / επισκέπτες, θα πρέπει να υπάρχει μια αυξημένη τιμή, με σκοπό την δυνατότητα απόδοσης προμήθειας στα ξενοδοχεία και στους τουριστικούς πράκτορες οι οποίοι προωθούν τις υπηρεσίες του Therma Spa & Wellness. Και η προμήθεια να είναι κυλιόμενη με στόχους πωλήσεων ανά έτος, ή αυξητική αναλόγως προπληρωμένων υπηρεσιών ανά άτομο.
Βέβαια, καλό θα ήταν να γίνει μια επαφή με τον αντίστοιχο σύνδεσμο, καθώς και με εκπροσώπους αντίστοιχων επιχειρήσεων, καθώς και να προηγηθεί μια συζήτηση / διαβούλευση με τους τουριστικούς πράκτορες και τους ξενοδόχους. Έτσι, μαζί με την μελέτη σκοπιμότητας, θα μπορέσει να διαμορφωθεί ένα κοινάς αποδεκτός τιμοκατάλογος υπηρεσιών ικανός να φέρει αποτέλεσμα.
Εάν δε αυτά συνδυαστούν και με ένα πολύ καλό site με σύστημα κρατήσεων ή έστω σε συνεργασία με το site του LTO, τότε η εμπορική πολιτική θα μπορέσει άμεσα να φέρει αποτέλεσμα.
Και εάν δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα από αυτά, τότε παραδεχτείτε ότι είστε άσχετοι και παραιτηθείτε. Τόσο απλά. Τόσο εύκολα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.