Σε άλλους δήμους φαίνεται ότι όλα γίνονται όταν αφορά προσλήψεις προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου, και αφορά προσωπικό για υγειονομικές και άλλες υπηρεσίες (πχ ΚΑΠΗ).
Όπως σε άλλους δήμους, έχουν και εκεί Καλλικράτη, αλλά δεν τον χρησιμοποιούν ως επωδό και δικαιολογία για την ανυπαρξία έργου.
Δείτε κάτωθι:
Όπως σε άλλους δήμους, έχουν και εκεί Καλλικράτη, αλλά δεν τον χρησιμοποιούν ως επωδό και δικαιολογία για την ανυπαρξία έργου.
Δείτε κάτωθι:
Αριθ.
46119/11/12 (ΦΕΚ 841 Β/20-3-2012) : Σύσταση οργανικών θέσεων με σύμβαση
εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σε ΟΤΑ Α΄ βαθμού.
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Έχοντας υπόψη:
1)
Τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 1 του Ν.3320/ 2005 (ΦΕΚ
48/Α/23-2-2005) «Ρυθμίσεις θεμάτων για το προσωπικό του Δημοσίου και των
νομικών προσώπων του ευρύτερου δημόσιου τομέα και για τους ΟΤΑ».
2)
Τις διατάξεις του άρθρου 11 του π.δ. 164/2004 (ΦΕΚ 134/Α/19-7-2004)
«Ρυθμίσεις για τους εργαζομένους με συμβάσεις ορισμένου χρόνου στο
δημόσιο τομέα».
3)
Τις διατάξεις του π.δ. 50/2001 (ΦΕΚ 39/Α/5-3-2001) «Καθορισμός των
προσόντων διορισμού σε
θέσεις φορέων του δημόσιου τομέα», όπως ισχύει.
4) Τις διατάξεις του Ν.3584/2007 (ΦΕΚ 143/Α/28-6-2007), «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων».
5)
Τις διατάξεις των άρθρων 1 και 283 του Ν.3852/10 (ΦΕΚ 87/Α΄) «Νέα
Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης
Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης».
6) Το Αριθ.:40232/37063/02-11-2011 έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής.
7) Την αριθ. 107/21-05-2010 απόφαση του Α.Σ.Ε.Π
8)
Το γεγονός ότι στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Αγίων
Αναργύρων-Καματερού, δεν υφίστανται κενές οργανικές θέσεις ιδιωτικού
δικαίου αορίστου χρόνου, αντίστοιχων ειδικοτήτων.
9)
Την αριθ. 15597/12472/17-6-2011 απόφαση του Γενικού Γραμματέα
Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής(ΦΕΚ1517/Β’). «Κατάργηση ν.π.δ.δ. Δήμου
Αγίων Αναργύρων-Καματερού».
10)
Τις διατάξεις του άρθρου 90 του Κώδικα, ο οποίος κυρώθηκε με το άρθρο
πρώτο του π.δ.63/2005 «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση
και τα Κυβερνητικά Όργανα» (ΦΕΚ Α΄98).
11)
Τις διατάξεις του άρθρου 1 της αριθ. 2876/7-10-2009 απόφασης του
Πρωθυπουργού, «Αλλαγή τίτλου Υπουργείων» (ΦΕΚ 2234/Β77-10-2009).
12) Τις διατάξεις του π.δ. 185/2009 (ΦΕΚ 213/Α/7-10-2009).
13)
Τις διατάξεις του π.δ.65/2011 «Διάσπαση του Υπουργείου Εσωτερικών,
Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στα Υπουργεία α) Εσωτερικών
και Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.
14)
Την αριθ. Υ25/6-12-11 απόφαση του Πρωθυπουργού «Καθορισμός αρμοδιοτήτων
των αναπληρωτών Υπουργών Οικονομικών Φίλιππου Σαχινίδη και Παντελή
Οικονόμου» (ΦΕΚ 2792/Β78-12-2011).
15) Το π.δ. 110/2011 (ΦΕΚ 243/Α΄) «Διορισμός Αντιπροέδρων της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».
16)
Την αριθ. Υ 17/30-11-2011 (ΦΕΚ 2748/Β’) απόφαση του Πρωθυπουργού
«Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Αναπληρωτή Υπουργό Εσωτερικών Φωτεινή
Γεννηματά», αποφασίζουμε:
Συστήνουμε
δύο (2) οργανικές θέσεις με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου
αορίστου χρόνου στο Δήμο Αγίων Αναργύρων - Καματερού, ως ακολούθως:
ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
|
ΝΟΜΟΣ
|
ΟΤΑ
|
ΕΚΠ. ΒΑΘΜΙΔΑ
|
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
|
ΑΡΙΘ. ΘΕΣΕΩΝ
|
ΑΤΤΙΚΗΣ
|
ΑΤΤΙΚΗΣ
|
ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ-ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ
|
ΥΕ
|
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΟΗΘΟΣ
|
1
|
ΑΤΤΙΚΗΣ
|
ΑΤΤΙΚΗΣ
|
ΔΗΜΟΣ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ-ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ
|
ΔΕ
|
ΒΟΗΘΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΩΝ
|
1
|
Η
ετήσια δαπάνη που προκαλείται από τις διατάξεις της απόφασης αυτής
ανέρχεται στο ποσό των 29.300 Ευρώ, περίπου. Η δαπάνη κατά το τρέχον
οικονομικό έτος περιορίζεται στο ποσό των 20.400 Ευρώ περίπου και θα
βαρύνει τον προϋπολογισμό του Δήμου Αγίων Αναργύρων- Καματερού, στον
οποίο έχει εξασφαλιστεί η αναγκαία πίστωση για την κάλυψη της.
Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Αθήνα, 13 Μαρτίου 2012
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.