Για μια ακόμα φορά: "θα κάνουμε κάτι για το ενιαίο εισητήριο ή φοβόμαστε την διαπλοκή";

Σ.Σ. Επειδή έχουμε και εκείνες τις ευαισθησίες για την τύχη των εργαζόμενων του Καζίνο Λουτρακίου, καθώς και την άλλη για την διάσωση της Λουτράκι ΑΕ....μήπως επιτέλους εκτός από την επιδίωξη να πάρουμε 550.000 το χρόνο (ναι ευρώ) και από το να αποκαταστήσουμε τον καταδικασμένο μυστικοσύμβουλο, μπορεί ο Δήμαρχος να ασχοληθεί με αυτό το θέμα; 
Το παρακάτω δημοσίευμα του capital.gr είναι άκρως αποκαλυπτικό για το κόστος που επωμίζεται το Καζίνο Λουτρακίου και οι επισκέπτες του απέναντι στην Διαπλοκή που εκμεταλλεύεται και το Καζίνο της Πάρνηθας και τον Αυτοκινητόδρομο, δηλαδή τον κ. Μπόμπολα και γίνεται αφορμή για να ξαναμιλήσουμε για το θέμα του ΕΝΙΑΙΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΑ ΚΑΖΙΝΟ.
Στα 35 ευρώ κόστος πρόσβασης έως το Λουτράκι, πρoσθέστε και 15 ευρώ εισιτήριο εισόδου για να αποκαλυφθεί
πλήρως πως η Διαπλοκή της Πάρνηθας «ανταγωνίζεται» το Καζίνο Λουτρακίου.
Πριν καν μπεί ο επισκέπτης στο Καζίνο Λουτρακίου έχει ήδη δαπανήσει €50 (πενήντα ευρώ), ενώ για να πάει στην Πάρνηθα έχει εισιτήριο εισόδου στο Καζίνο μόλις έξι ευρώ.
Το καζίνο της Πάρνηθας όμως μπορεί και δίνει δωρεάν είσοδο στους πελάτες, καταβάλλοντας μόλις €3 (τρία ευρώ) στο Δημόσιο αφού τα άλλα τρία τα βάζει το Κράτος ως συνεταίρος του Καζίνο. Αυτός δεν είναι ο ορισμός της Διαπλοκής και της Αδιαφάνειας; Το Δημόσιο πριμοδοτεί τους επισκέπτες της Πάρνηθας προς
όφελος
των ιδιοκτητών του 51% σε βάρος του Καζίνο Λουτρακίου, που δεν μπορεί να πριμοδοτήσει τα €15 ευρώ του εισιτηρίου σε όλους διότι απλά τα πληρώνει από την τσέπη του, δηλαδή αυξάνει αντί να μειώνει τις δαπάνες του.

Με λίγα και απλά λόγια οι Έλληνες φορολογούμενοι πληρώνουν στην Διαπλοκή και για το εισιτήριο εισόδου στο Καζίνο Πάρνηθας και Θεσσαλονίκης και την ίδια στιγμή καθορίζουν από μόνοι τους και το ύψος των διοδίων εκμηδενίζοντας κάθε έννοια ανταγωνισμού μεταξύ των Καζίνο Λουτρακίου και Πάρνηθας.

Αυτό είναι το σκάνδαλο της Διαπλοκής σε βάρος του Καζίνο Λουτρακίου και της περιοχής, αυτό καταδίκασε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή από το φθινόπωρο του 2010, ΑΠΑΙΤΕΙ εδώ και ενάμισι χρόνο την άρση της παρανομίας, της προνομιακής και προκλητικής Κρατικής ενίσχυσης προς δύο Καζίνο της ιδίας ιδιοκτησίας (Πάρνηθα και Θεσσαλονίκη) και την επιβολή ΕΝΙΑΙΟΥ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΖΙΝΟ της Ελλάδας.

Δείτε το δημοσίευμα: 

Πόσο κοστίζει οδικά το ταξίδι του Πάσχα
Με τη τιμή της βενζίνης πάνω από τα 2 ευρώ το λίτρο, η επιλογή του ταξιδιού με το αυτοκίνητο γίνεται μία ακριβή υπόθεση...

Μαζί με τα διόδια, η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη μετ’ επιστροφής και με πολύ συντηρητικούς υπολογισμούς ξεπερνά τα 180 ευρώ, ενώ για όσους μείνουν Αθήνα, μία βόλτα στο Μαραθώνα ή στο Λαύριο θα κοστίσει 20 ευρώ.

Για τους υπολογισμούς εκτιμάται μέση τιμή βενζίνης στα 2 ευρώ και ένα σχετικά οικονομικό αμάξι που καταναλώνει 7 λίτρα ανά 100 χλμ. Κρίσιμος παράγοντας, μετά τα καύσιμα είναι τα διόδια οι τιμές πολλών εξ αυτών αναπροσαρμόστηκαν τον Φεβρουάριο:

• Αν χρησιμοποιηθεί η Αττική Οδός μία βόλτα 50 περίπου χιλιομέτρων στον Μαραθώνα ή στο Λαύριο κοστίζει 19,6 ευρώ (2,8 ευρώ τα διόδια).

• Η διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, 500 χιλιομέτρων απαιτεί τη πληρωμή 9 διοδίων. Το κόστος φτάνει στα 183,2 ευρώ εκ των οποίων τα 140 μόνο για καύσιμα.

Ένα ταξιδάκι στην Κόρινθο (84 χλμ) θα κοστίσει 34,4 ευρώ εκ των οποίων τα 24 είναι καύσιμα και τα υπόλοιπα διόδια (Ελευσίνας και Αττικής Οδού).
• Η διαδρομή Αθήνα - Σπάρτη μήκους 214 χλμ απαιτεί 86 ευρώ, εκ των οποίων τα 60 είναι καύσιμα και τα υπόλοιπα πληρωμή των4- 5 σταθμών διοδίων.

• Αν κάποιος διασχίσει την Εγνατία Οδό, δηλαδή την διαδρομή Ηγουμενίτσα - Αλεξανδρούπολη μήκους 620 χλμ θα πρέπει να πληρώσει 194 ευρώ, κυρίως για καύσιμα αφού για τους 5 σταθμούς διοδίων θα δώσει 20 ευρώ.

Το υπουργείο Ανάπτυξης συστήνει έλεγχο του αυτοκινήτου πριν τη διαδρομή, αλλά και των τιμών των καυσίμων. Υπενθυμίζεται ότι πλέον λειτουργεί και υπηρεσία δωρεάν αποστολής SMS (54151 αναγράφοντας τη πόλη ή περιοχή). Η άλλη λύση είναι οι εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης με μέσα μαζικής μεταφοράς.

Description: http://www.capital.gr/images/2011-01/diodia.jpg

Δ
. Καδδά για το capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.