"Η καλή είδηση της ημέρας". GoodNews για 7 ελληνικές εταιρείες!

Άξιοι (και αποτελεσματικοί) εκπρόσωποι της χώρας στους κλάδους του ενδύματος, του κοσμήματος, της υψηλής τεχνολογίας, των τροφίμων. Τα παραδείγματα είναι πολλά... (η λίστα θα συμπληρώνεται) 

ΚΟΡΡΕΣ

Αύξηση μεριδίου στην ελληνική αγορά και 15% αύξηση εξαγωγών !

Το 2011 έκλεισε για τον Όμιλο ΚΟΡΡΕΣ με αύξηση πωλήσεων στην ελληνική αγορά
και παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον. Το ίδιο διάστημα ενισχύθηκε η παρουσία της ελληνικής εταιρείας στη διεθνή αγορά με την εξαγωγική δραστηριότητα να παρουσιάζει αύξηση 15%. Μάλιστα αύξηση περίπου 18% παρουσίασαν οι πωλήσεις στις αγορές προτεραιότητας όπως Γερμανία, Ισπανία και Ρωσία.
Αν και η συνολική κερδοφορία της εταιρείας επιβαρύνθηκε με έκτακτα ποσά απομείωσης συμμετοχών και αποσβέσεων, με αποτέλεσμα η Κορρές να εμφανίσει ζημίες 3,4 εκατ. ευρώ, η εταιρεία πέτυχε να
ενισχύσει το μερίδιο αγοράς του φαρμακείου φτάνοντας στο 10% (από 9,5%). Αυτό μεταφράζεται σε 6% περισσότερες πωλήσεις.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Ομίλου, το 2012 παρά τις συνθήκες ύφεσης της αγοράς, θα συνεχίσει να υποστηρίζει το φαρμακείο ως βασικό κανάλι της με περαιτέρω ενέργειες βελτίωσης της εικόνας της μάρκας, με ενίσχυση των σημείων ΚΟΡΡΕΣ σε νέα φαρμακεία, με νέες μεθόδους επικοινωνίας, προώθησης και προβολής όπως είναι τα θεματικά events, με νέα προϊόντα  καθώς και με διαφήμιση στην τηλεόραση  των στρατηγικών του κατηγοριών. Στο εξωτερικό, ο Όμιλος θα επικεντρώσει το ενδιαφέρον του στις μεγάλες αγορές της Γερμανίας, Ισπανίας, Ρωσίας ενδυναμώνοντας την παρουσία του στα σημεία ημι-επιλεκτικής διανομής και στα φαρμακεία ενώ παράλληλα διευρύνει την παρουσία του και στην Αμερική.

INFO: Η Κορρές είναι μία ελληνική εταιρεία που ιδρύθηκε το 1996 και έχει τις ρίζες της στο παλαιότερο Ομοιοπαθητικό Φαρμακείο της Αθήνας. Εστιάζει στη θεμελιώδη και εφαρμοσμένη έρευνα στα φυσικά προϊόντα, αξιοποιώντας την εμπειρία των 3.000 ομοιοπαθητικών σκευασμάτων φυσικής προέλευσης του φαρμακείου και συμμετέχοντας σε Ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα σε συνεργασία με ελληνικά και διεθνή Πανεπιστημιακά Ιδρύματα. Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει περισσότερα από 400 φυσικά και πιστοποιημένα βιολογικά προϊόντα σε 30 χώρες, με παρουσία στα σημαντικότερα επιλεκτικά σημεία πώλησης παγκοσμίως.

http://www.korres.com/

Διαβάστε ακόμα:
«Ποιος προμηθεύει με πρώτες ύλες τον Κορρέ;»
http://goodnews.gr/Articles/Eteria-apo-tin-Kriti-to-neo-megalo-onoma-sta-kallyntika_1365.html 


FOLLI FOLLIE 
Ρεκόρ πωλήσεων και 7,3% αύξηση κερδών!

Ανοδικά κινήθηκαν τα κέρδη του ομίλου Folli Follie Group, το 2011, τα οποία ανήλθαν στα 91,3 εκατ. ευρώ έναντι 85,1 εκατ. ευρώ, το 2010, καταγράφοντας αύξηση 7,3%. Ειδικότερα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,2% και ανήλθαν σε ιστορικά υψηλά στα 1.021,4 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας, για πρώτη φορά, το 1 δισ. ευρώ.

Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας:
- Οι πωλήσεις του κλάδου των κοσμημάτων-ρολογιών-αξεσουάρ αυξήθηκαν 3,6% και ανήλθαν στα 493,4 εκατ. ευρώ.
- Οι πωλήσεις του κλάδου του λιανικού ταξιδιωτικού εμπορίου αυξήθηκαν κατά 15,1% και διαμορφώθηκαν στα 291 εκατ. ευρώ.
- Οι πωλήσεις των πολυκαταστημάτων μειώθηκαν 7,8% και ανήλθαν στα 125,8 εκατ. ευρώ.
- Οι πωλήσεις του κλάδου χονδρικής/λιανικής ενδυμάτων και υποδημάτων μειώθηκαν 9,4% και ανήλθαν στα 106,2 εκατ. ευρώ.
- Οι πωλήσεις για τους λοιπούς τομείς μειώθηκαν κατά 27,1% και διαμορφώθηκαν στα 5,1 εκατ. ευρώ.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Τζώρτζης Κουτσολιούτσος δήλωσε:
«Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι γιατί οι πωλήσεις του Ομίλου μας ανήλθαν σε ιστορικά υψηλά επίπεδα, παρά το εντόνως αρνητικό οικονομικό περιβάλλον στο οποίο λειτουργούμε, με την εγχώρια αγορά να βιώνει την τέταρτη συνεχή χρονιά σοβαρής ύφεσης αλλά και τη διεθνή αγορά να παρουσιάζει σημάδια κάμψης του ρυθμού ανάπτυξης. Όλες οι δραστηριότητες του Ομίλου μας αντιμετωπίστηκαν με μεγάλη επαγρύπνηση και ευελιξία.

   Στον κλάδο του κοσμήματος και της μόδας, παρά τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στην Ιαπωνία, είχαμε ραγδαία ανάπτυξη στο δίκτυο και στις πωλήσεις στην αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας. Η δραστηριότητα του λιανικού ταξιδιωτικού εμπορίου ξεπέρασε ακόμα και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις μας, παρέχοντας της ιστορικά καλύτερες επιδόσεις του.
   Το 2011 όμως εκτός από θετικές επιδόσεις σε επίπεδο αριθμών αποτέλεσε και ένα νέο ξεκίνημα για τον Όμιλο μας. Η συνένωση των τριών Εταιρειών, έφερε στον Όμιλο ανθρώπους με σημαντικές γνώσεις και ικανότητες οι οποίοι μπορούν να συνεισφέρουν καθοριστικά στη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τον Όμιλο στο ευμετάβλητο οικονομικό και πολιτικό περιβάλλον».

INFO: H Folli Follie έχει εδραιωμένη παρουσία με πάνω από 700 σημεία πώλησης παγκοσμίως, ενώ παράλληλα απασχολεί περισσότερα από 6.000 άτομα ανά τον κόσμο. Επιπλέον, η Folli Follie διαθέτει ισχυρή παρουσία στο χώρο του travelretail με σημεία πώλησης σε dutyfree αεροδρομίων ανά τον κόσμο όπως του Πεκίνου, του Χονγκ Κονγκ, της Σεούλ, της Αθήνας, του Βανκούβερ, της Ταϊπέι, της Χαβάη και του Γκουάμ.

Περισσότερα GoodNews για την εταιρεία Folli Follie:

«Πρότυπο επιχειρηματικότητας η Folli Follie: σημείωσε αύξηση πωλήσεων το 2011!»
http://goodnews.gr/Articles/Akoma-mia-Elliniki-eteria-pou-megalourgi_1061.html 

«Ελληνική μάρκα κοσμημάτων στα Harrods!»
http://goodnews.gr/Articles/Elliniki-marka-kosmimaton-sta-Harrods_1393.html 


ΚΡΙ-ΚΡΙ
Αύξηση κύκλου εργασιών!

Σε 46,56 εκατ. ευρώ έναντι 45,71 εκατ. ευρώ το 2010, ανήλθε ο κύκλος εργασιών της εταιρίας το 2011, με τα κέρδη προ φόρων να διαμορφώνονται σε 3,28 εκατ. ευρώ από 3,12 εκατ. ευρώ. Στην εγχώρια αγορά, οι πωλήσεις παγωτού παρουσίασαν θετική μεταβολή που οφείλεται, κατά κύριο λόγο, στην υλοποίηση της συμφωνίας συνεργασίας με τη MARS HELLAS βάσει της οποίας η ΚΡΙ-ΚΡΙ ανέλαβε την αποκλειστική διανομή των παγωτών MARS σε πανελλαδικό επίπεδο.

Οι πωλήσεις γαλακτοκομικών του Ομίλου παρουσίασαν αύξηση 10,3% και διαμορφώθηκαν σε 25,86 εκατ. ευρώ έναντι 23,46 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας ανάπτυξη σε όλες τις αγορές. Τέλος, οι πωλήσεις του ομίλου στο εξωτερικό διαμορφώθηκαν στο 21% περίπου των συνολικών πωλήσεων, επιτυγχάνοντας το στόχο γεωγραφικής διασποράς του 20%.

Ωστόσο, οι συνολικές πωλήσεις παγωτού του ομίλου παρουσίασαν μείωση κατά 6,8% και διαμορφώθηκαν σε 21,83 εκατ. ευρώ έναντι 23, 43 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση. Η μεταβολή αυτή, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, προέρχεται, κυρίως, από τη μείωση των πωλήσεων προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Υπενθυμίζεται ότι η ΚΡΙ-ΚΡΙ για το 2011 απέσπασε το βραβείο της πιο δυναµικά αναπτυσσόµενης ελληνικής εταιρείας από την Ernst & Young.

INFO: Η εταιρεία δραστηριοποιείται από το 1954, με σύγχρονη μονάδα παραγωγής στις Σέρρες και κέντρο διανομής στην Αθήνα. Ιδρυτής ήταν ο Γιώργος Τσινάβος. Trivia: Στα τέλη της δεκαετίας του 1950, στη διάρκεια της επίσκεψης του προέδρου των Ηνωμένων Πολιτειών Ντουάιτ Αΐζενχάουερ στην Αθήνα, μεταξύ των άλλων δώρων που του προσφέρθηκαν ήταν και τα περίφημα αγριοκάτσικα κρι-κρι των Λευκών Όρεων. Το θέμα, με τις ανάλογες φωτογραφίες, πήρε διαστάσεις στον Τύπο της εποχής. Τότε, γεννήθηκε στον επιχειρηματία η ιδέα να «βαφτίσει» τα παγωτά του «Κρι Κρι» ακολουθώντας τη μόδα της εποχής που ήθελε οι εμπορικές επωνυμίες να είναι ηχοποίητες και επαναλαμβανόμενες. Τα παγωτά Κρι Κρι και ιδιαίτερα το Κασσάτο, ένα «ιδιαίτερο» παγωτό, βασισμένο στο πρόβειο γάλα με πολύ πλούσια γεύση, άρχισαν να αποκτούν φήμη και εκτός των ορίων των Σερρών.

www.krikri.gr 


ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ
Αύξηση τζίρου 12,1% και θετικές προβλέψεις για το 2012!

Σε 14,461 εκατ. ευρώ το 2011 έναντι 12,899 εκατ. ευρώ το 2011, διαμορφώθηκε ο κύκλος εργασιών της εταιρίας Παπουτσάνης, δηλαδή κατέγραψε αύξηση 12,1%.

Το μικτό κέρδος της χρήσης ανήλθε σε 3,057 εκατ. ευρώ έναντι 2,384 εκατ. ευρώ του 2010. Από το σύνολο του κύκλου εργασιών, το 31% περίπου προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της στο εσωτερικό και εξωτερικό, το 21% στη ξενοδοχειακή αγορά, και το υπόλοιπο περίπου 48% παραγωγές τρίτων και βιομηχανικές πωλήσεις. Οι εξαγωγές καλύπτουν περίπου το 38% του ετήσιου κύκλου εργασιών.

Τα λειτουργικά έξοδα της εταιρίας, λόγω της συνεχούς προσπάθειας περιορισμού των δαπανών και παρά τις αυξημένες πωλήσεις, μειώθηκαν από 4,2 σε 4,1 εκατ. ευρώ. Τα αποτελέσματα του ομίλου μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε ζημίες 0,8 εκατ. ευρώ το 2011 σε σχέση με ζημίες 4,7 εκατ. ευρώ το 2010.

Για το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, εκτιμάται ότι η αύξηση του κύκλου εργασιών θα είναι άνω του 10% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2011, με παράλληλη αύξηση του ποσοστού των εξαγωγών από 38% σε 43%.

Ουσιαστικά το μόνο που «επιβάρυνε» την εταιρεία ήταν η αύξηση του κόστους πρώτων υλών: Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η συνολική βελτίωση του μικτού κέρδους οφείλεται στη συνεχιζόμενη προσπάθεια μείωσης των γενικών βιομηχανικών δαπανών, αύξησης του όγκου παραγωγής - πωλήσεων, και βελτιστοποίησης του προϊοντικού μίγματος, ενώ αρνητική επίδραση είχαν η σημαντική αύξηση του κόστους των βασικών πρώτων υλών αλλά και ενέργειας σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Η συνολική επιβάρυνση από τον εν λόγω παράγοντα εντός ενός έτους εκτιμάται σε 1,2 εκατ. ευρώ.

INFO: Το 1870, στο Πλωμάρι Λέσβου, ο Δημήτρης Παπουτσάνης ιδρύει το πρώτο ατμοκίνητο εργοστάσιο παραγωγής ελαιολάδου. Η αγάπη του για την σαπωνοποιία και η βαθιά γνώση του θαλάσσιου εμπορίου δημιουργούν μια ανθηρή επιχείρηση που βασίζεται στο εμπόριο σαπουνιού με λάδι ελιάς, στην ευρύτερη περιοχή. Οι παραγωγικές εγκαταστάσεις μεταφέρονται το 1913 στον Πειραιά και το 1965 στην κάτω Κηφισιά, ενώ το 1972 η εταιρία μας εισάγεται στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών (ΧΑΑ). Το 2001 εγκαινιάστηκε στην Ριτσώνα Αττικής ένα νέο υπερσύγχρονο εργοστάσιο, το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο εργοστάσιο παραγωγής σαπουνιού στα Βαλκάνια και ένα από τα μεγαλύτερα στην Ευρώπη.

http://www.papoutsanis.gr/


LUNA 
Επέκταση στην ιταλική αγορά!

Η ελληνική εταιρεία εσωρούχων Luna πέτυχε συνεργασία με μια από τις κορυφαίες ιταλικές αλυσίδες καταστημάτων: την Coin και Upim. Με αυτό τον τρόπο, τα προϊόντα της εταιρείας θα διατίθενται πλέον σε 17 σημεία στην Ιταλία, τα οποία ενισχύουν το δίκτυο των 100 συνολικά καταστημάτων της εταιρείας. Οι δύο πλευρές πιστεύουν στην ταχεία ανάπτυξη της συνεργασίας λόγω της αναζήτησης της φίρµας εσωρούχων από Ιταλίδες καταναλώτριες, όπως σκιαγραφείται από διαδικτυακή έρευνα της Luna. O όµιλος Coin, του 1926, έχει ηγετική θέση στην ιταλική αγορά των department stores µε 6,15% µερίδιο αγοράς, 319 εκ. καθαρές πωλήσεις και πάνω από 2.000 υπαλλήλους. H εταρεία Luna έχει θυγατρική εταιρεία την Luna Italia, η οποία έχει επενδύσει στην διαφηµιστική παρουσία της τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Όπως δήλωσε εκπρόσωπος της Luna:
«Είµαστε περήφανοι που µια ελληνική εταιρεία κατάφερε να αποκτήσει χώρο πώλησης σε µία τόσο µεγάλη αλυσίδα στο εξωτερικό, όπως είναι τα Coin και Upim, παρά την αυξηµένη ζήτηση που υπάρχει συνήθως σε τέτοια καταστήµατα. Καθότι ο παραδοσιακός τρόπος διανοµής φθίνει παγκοσµίως, είναι επιτακτική ανάγκη για νέα σηµεία πώλησης. Τώρα, τα εσώρουχα Luna και Lovey by Luna είναι διαθέσιµα σε κεντρικά σηµεία µεγάλων πόλεων της Ιταλίας και σύντοµα σε όλη την Ιταλία. Αυτή η συνεργασία ίσως να σηµάνει την αρχή µιας σειράς από συνεργασίες µε όλες τις αλυσίδες της Ευρώπης».

INFO: Η Luna, είναι μία Ελληνική εταιρία στο τομέα του γυναικείου εσωρούχου που στα 14 χρόνια λειτουργίας της, κέρδισε διεθνή αναγνώριση στην εγχώρια και διεθνή αγορά. Τα προϊόντα Luna είναι διαθέσιμα σε περισσότερα από 3.000 σημεία πώλησης σε 20 χώρες. Διαφημίζεται σε Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Βέλγιο, Ολλανδία και Ισπανία.

www.luna.gr 


KLEEMANN
Αύξηση ξένων πελατών κατά 42%!

Με κερδοφορία και αυξημένο τζίρο έκλεισε το 2011 για τη βιομηχανία παραγωγής ανελκυστήρων Κleemann. Παρά τις απώλειες της ελληνικής αγοράς, ο όμιλος κατάφερε να πετύχει αύξηση πωλήσεων μέσω της ενίσχυσης της παρουσίας του στη διεθνή αγορά, ανεβάζοντας σημαντικά το ποσοστό συμμετοχής του εξωτερικού στον συνολικό τζίρο στο 68% από 55,3% που ήταν το 2010.

Επίσης, η εταιρία πέτυχε την περαιτέρω αύξηση της γεωγραφικής διασποράς του πελατολογίου της και συγκεκριμένα δραστηριοποιήθηκε σε 75 χώρες έναντι 63 το 2010 και 57 το 2009 (αύξηση από το 2009, 31,6%). Παράλληλα, αύξησε και τον αριθμό των πελατών της κατά 42% σε σχέση με το 2010, κατά το οποίο η αντίστοιχη αύξηση σε σχέση με το 2009 ήταν 37%. Περίπου το 17% της αξίας των εξαγωγών του 2011 προήλθε από νέο πελατολόγιο.

Όσο αφορά την τρέχουσα χρήση, κύριος στόχος του ομίλου παραμένει η διείσδυση σε νέες αγορές, προκειμένου να αντισταθμιστούν οι απώλειες της εγχώριας «Η απάντηση της Kleemann στην κρίση είναι η εξωστρέφεια και η γεωγραφική διασπορά του πελατολογίου της. Στο πλαίσιο της στρατηγικής αυτής, στοχεύουμε στην ενίσχυση της παρουσίας μας στις χώρες που έχουμε ήδη δραστηριότητα, στην ανάπτυξη νέων βάσεων μέσω της ίδρυσης θυγατρικών εταιρειών, καθώς και στο άνοιγμα νέων αγορών σε όλο τον κόσμο», επισημαίνει η διοίκηση του ομίλου σε ανακοίνωσή της.

Υπενθυμίζεται ότι η ICAP Group αναγνώρισε την Kleemann ως μία από τις ισχυρότερες επιχειρήσεις της Ελλάδας, εντάσσοντάς την στην κατηγορία «Strongest Companies in Greece».
Βάσει του ICAP score, η εταιρεία κατατάσσεται στην ομάδα εταιρειών με το χαμηλότερο πιστωτικό κίνδυνο.

INFO: Η KLEEMANN HELLAS είναι ελληνική εταιρία και ιδρύθηκε το 1983 με την υποστήριξη και τεχνογνωσία της Γερμανικής KLEEMANN HUBTECHNIK GmbH. Η έδρα της εταιρίας βρίσκεται στη Βιομηχανική Περιοχή Κιλκίς, ενώ γραφεία και εκθεσιακοί χώροι υπάρχουν τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη. Η KLEEMANN HELLAS δραστηριοποιείται στον τομέα κατασκευής, σχεδιασμού και εμπορίας Ολοκληρωμένων Συστημάτων Ανελκυστήρα.

Είναι από τις μεγαλύτερες εταιρίες του κλάδου στην Ευρωπαϊκή και Διεθνή αγορά. Παράγει πάνω από 12.000 συστήματα ανελκυστήρων ετησίως ή το 3% της παγκόσμιας αγοράς νέων ανελκυστήρων. Απολαμβάνει ηγετική θέση στη διαρκώς αναπτυσσόμενη Ελληνική αγορά (περίπου 70% σε εγκατεστημένες μονάδες και 47% σε αξία). Trivia: Ανελκυστήρα Kleemann έχει το γραφείο του Ρώσου Πρωθυπουργού,Βλαντιμίρ Πούτιν. Πρόκειται για ένα ασανσέρ, το έχει το ασυνήθιστο ύψος των 4,6 μέτρων, ωφέλιμο φορτίο 10  και λειτουργεί μεταξύ τριών ορόφων.

http://www.kleemann.gr/ 

Διαβάστε ακόμα:
«Η Kleemann στο top7 παγκοσμίως!»
http://goodnews.gr/Articles/a-hrefhttpwwwgoodnewsgrArticlesMade-in-Greece-ellinikes-eteries-pou-megalourgoun_59html-stylecolor-rgb129_-129_-129-text-decoration-noneMade-in-Greece-Ellines-pou-megalourgoun_704.html 

+ Διαβάστε για τον ηλιακό ανελκυστήρα της Μezolift με έδρα το Κιλκίς:
http://goodnews.gr/Articles/Solar-lift-made-in-Kilkis_1007.html 


KAΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ
Αύξηση κερδών κατά 86%!

Ανοδο της τάξης του 86,25 σημείωσαν τα κέρδη μετά φόρων για τη χρήση του 2011 της εταιρείας Καραμολέγκος. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ετήσια οικονομική έκθεση σε επίπεδο ομίλου τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 2,49 εκατ. ευρώ έναντι 1,34 εκατ. ευρώ το περυσινό δωδεκάμηνο, ενώ και τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων σημείωσαν άνοδο της τάξης του 26%, στα 14,71 εκατ. ευρώ έναντι 11,68 εκατ. ευρώ το 2010. Στα 78,30 εκατ. ευρώ έφθασαν οι πωλήσεις από 67,08 εκατ. ευρώ, υψηλότερα κατά 16,7%.

Προοπτικές: η διοίκηση εμφανίζεται αισιόδοξη για την πορεία της εταιρείας το 2012 με δεδομένο τις επενδύσεις στη παραγωγική διαδικασία, τη διάθεση νέων ποιοτικών προϊόντων και το λανσάρισμα των προϊόντων στην αγορά της Ρουμανίας.

INFO: Η Αρτοβιομηχανία ΚΑΡΑΜΟΛΕΓΚΟΣ Α.Ε. έχει ακολουθήσει μία επιτυχημένη πορεία, ξεκινώντας το 1950 από έναν φούρνο στην Σαντορίνη. Ως οικογενειακή επιχείρηση, λειτούργησε έως το 1989, χρονιά κατά την οποία απέκτησε τη σημερινή νομική της μορφή: Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος Α.Ε. Έχοντας ως αξίες την ποιότητα, τη συνέπεια, την δημιουργικότητα, την υπευθυνότητα και το πάθος για πρόοδο & ανάπτυξη, δημιούργησε το 1999 το πρώτο ψωμί για τόστ με προζύμι. Την ίδια χρονιά η εταιρεία εισέρχεται στην παράλληλη αγορά του Χ.Α.Α, ενώ το 2000 αποκτά μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας Απολλώνιο Α.Β.Ε.Ε. Trivia: Το 2003 δημιούργησε το ψίχατοστ, το πρώτο ψωμί για τοστ χωρίς κόρα.

http://www.karamolegos-bkr.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.