Σ.Σ. - Ακριβοί στα πίτουρα και φθηνοί στο αλεύρι. Στοίχισε 15 εκ. και δεν δίνουμε λιγότερα από το ένα χιλιοστό για ένα σύγχρονο ιστολόγιο.
Σ.Σ. - Για πόσο διάστημα ο Δήμαρχος θα κλείνει τα μάτια στην δυνατότητα αρωγής από γνώστες του αντικειμένου και θα αγνοεί αυτή την δυνατότητα εις βάρος του τόπου; Το σήμα και το στήσιμο του ιστοτόπου το καταμαρτυρούν άλλωστε.
Σ.Σ - Αλλάξτε το σήμα ΤΩΡΑ βγάζοντας το αντιοικολογικό και απαράδεκτο παγκοσμίως γκρι χρώμα και κάντε τον τίτλο "Thermal Spa & Wellness"
-- Επιτέλους -αν και εξ αναγκασμού και με απίστευτη προχειρότητα ως site- το υδροθεραπευτήριο που αποτελεί την μεγαλύτερη επένδυση του Δήμου Λουτρακίου-Αγ. Θεοδώρων, έχει δικό του ιστότοπο.
-- Επιτέλους όμως παράλληλα, θα πρέπει να γίνει κατανοητό στους χωρίς εμπειρία και με παντελή αγνωσία περί τουρισμού, διοίκησης επιχειρήσεων και marketing promotion διοικούντες την Λουτράκι
ΑΕ, ότι όπως επενδύουν σε "ακριβούς" και επιφανείς νομικούς για να διεκδικήσουν ότι είναι να διεκδικήσουν (και καλά κάνουν), έτσι θα πρέπει να κάνουν και στο μέσο που προβάλλει και προωθεί μια επένδυση των 15 εκ. ευρώ που πρέπει να αποτελεί την αιχμή του δόρατος για την προβολή της πόλης.
Το Υδροθεραπευτήριο Λουτρακίου συνδυάζει 3 διαφορετικά θέματα, τα οποία είναι εξαιρετικά
ουσιώδη και καταληκτικά για τον τόπο, ήτοι την μεγαλύτερη επένδυση όλων των εποχών για τον δήμο, το νερό Λουτρακίου και την ανάδειξη των τουριστικών πλεονεκτημάτων του τόπου. 'Αρα
αποτελεί κατακλείδα πολιτικής και στρατηγικής, και δεν πρέπει να την χειριζόμαστε με ερασιτεχνισμούς και πλημμελείς πολιτικές και πρακτικές, γιατί ως άλλη Μήδεια, "σκοτώνουμε" το
παιδί μας. Όταν γίνει αυτό κατανοητό στον Δήμαρχο και τους διοικούντες την Λουτράκι ΑΕ, τότε
ίσως ο τόπος προσδοκά κάτι καλύτερο. Γιατί προς το παρόν ή δεν έχει γίνει κατανοητό, ή έχει γίνει, αλλά τα εμπλεκόμενα άτομα είναι παντελώς ανίκανα να λειτουργήσουν σωστά.
Επί της ουσίας.
Α) Το νέο Σήμα. Το σήμα είναι καλό και παραπέμπει σωστά από την "γραφική" του πλευρά ως "icon". Πρώτον όμως το γκρι χρώμα είναι απαράδεκτο για κάτι που παραπέμπει σε χαλάρωση και ευεξία(παγκόσμια απαράδεκτο και βασική αρχή σχεδιασμού σημάτων και χώρων που έχουν σχέση με ευεξία, ακόμα και σε φοιτητές καλών τεχνών), ενώ θεωρείται το χρώμα "κόντρα" στα κοινώς αποδεκτά χρώματα με οικολογικά και περιβαλλοντικά πρότυπα. Έλεος, ποιός οτο σκέφτηκε και ποιός το αξιολόγησε; Και ποιός και πόσο το πλήρωσε;
Επίσης σε μια εποχή που παγκοσμίως κυριαρχούν 2 τάσεις στον τουρισμό, ήτοι ευεξία και γαστρονομία, εμείς ξεχάσαμε να προσθέσουμε το αυτονόητο στο σήμα, που θα παραπέμπει σε ένα εξ αυτών, ήτοι το ευεξία, ή αλλιώς το διεθνώς αναγνωρίσημο και κράχτη "wellness".
ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΣΗΜΑ, αντικαθιστώντας το απαράδεκτο γκρι και αλλάζοντας το "motto" σε "THERMAL SPA & WELLNESS"
Β) Ο Ιστότοπος / Site. Σε μια εποχή που η επιλογή για τον προορισμό των επισκεπτών παγκοσμίως επηρεάζεται κατά 70% (!!) βάσει πρόσφατης μελέτης του ΣΕΤΕ από τα Social Media & Networks, το δικό μας site στερείται εξάρτησης και τεχνικής λειτουργίας για Social Networks και πιο ειδικά για Facebook, Linkedin, Twitter, Google +, Wordpress & Blog.
Επίσης, στερείται της δυνατότητας virtual touring (κάτι που προσφέρεται ακόμα και σε επιπλάδικα πια), καθώς και του εξαιρετικά σημαντικού on line booking, on line reservation και direct payment, ενώ από ότι φαίνεται δεν έχει στήσιμο για CRM εκμετάλλευση.
Καλώς ήρθατε στην εποχή των Flinstones, δηλαδή των διοικούντων την Λουτράκι ΑΕ.
Αλλά όχι. Μην ρωτήσουμε. Έχουμε τους φωτεινούς παντογνώστες και τους μυστικούς συμβούλους που τα ξέρουν όλα. Επίσης, πια έχουμε την αποκλειστικότητα με την ΜΚΟ που φτιάχτηκε για να εκμεταλλευτεί την ανυπαρξία των δημοτικών αρχόντων τουριστικά και αναπτυξιακά, και καλά κάνει. Οπότε, ποιός νοιάζεται; Σάμπως θα υπάρχει και Λουτράκι ΑΕ σε λίγο έτσι που το πάμε;
Σ.Σ. - Για πόσο διάστημα ο Δήμαρχος θα κλείνει τα μάτια στην δυνατότητα αρωγής από γνώστες του αντικειμένου και θα αγνοεί αυτή την δυνατότητα εις βάρος του τόπου; Το σήμα και το στήσιμο του ιστοτόπου το καταμαρτυρούν άλλωστε.
Σ.Σ - Αλλάξτε το σήμα ΤΩΡΑ βγάζοντας το αντιοικολογικό και απαράδεκτο παγκοσμίως γκρι χρώμα και κάντε τον τίτλο "Thermal Spa & Wellness"
-- Επιτέλους -αν και εξ αναγκασμού και με απίστευτη προχειρότητα ως site- το υδροθεραπευτήριο που αποτελεί την μεγαλύτερη επένδυση του Δήμου Λουτρακίου-Αγ. Θεοδώρων, έχει δικό του ιστότοπο.
-- Επιτέλους όμως παράλληλα, θα πρέπει να γίνει κατανοητό στους χωρίς εμπειρία και με παντελή αγνωσία περί τουρισμού, διοίκησης επιχειρήσεων και marketing promotion διοικούντες την Λουτράκι
ΑΕ, ότι όπως επενδύουν σε "ακριβούς" και επιφανείς νομικούς για να διεκδικήσουν ότι είναι να διεκδικήσουν (και καλά κάνουν), έτσι θα πρέπει να κάνουν και στο μέσο που προβάλλει και προωθεί μια επένδυση των 15 εκ. ευρώ που πρέπει να αποτελεί την αιχμή του δόρατος για την προβολή της πόλης.
Το Υδροθεραπευτήριο Λουτρακίου συνδυάζει 3 διαφορετικά θέματα, τα οποία είναι εξαιρετικά
ουσιώδη και καταληκτικά για τον τόπο, ήτοι την μεγαλύτερη επένδυση όλων των εποχών για τον δήμο, το νερό Λουτρακίου και την ανάδειξη των τουριστικών πλεονεκτημάτων του τόπου. 'Αρα
αποτελεί κατακλείδα πολιτικής και στρατηγικής, και δεν πρέπει να την χειριζόμαστε με ερασιτεχνισμούς και πλημμελείς πολιτικές και πρακτικές, γιατί ως άλλη Μήδεια, "σκοτώνουμε" το
παιδί μας. Όταν γίνει αυτό κατανοητό στον Δήμαρχο και τους διοικούντες την Λουτράκι ΑΕ, τότε
ίσως ο τόπος προσδοκά κάτι καλύτερο. Γιατί προς το παρόν ή δεν έχει γίνει κατανοητό, ή έχει γίνει, αλλά τα εμπλεκόμενα άτομα είναι παντελώς ανίκανα να λειτουργήσουν σωστά.
Επί της ουσίας.
Α) Το νέο Σήμα. Το σήμα είναι καλό και παραπέμπει σωστά από την "γραφική" του πλευρά ως "icon". Πρώτον όμως το γκρι χρώμα είναι απαράδεκτο για κάτι που παραπέμπει σε χαλάρωση και ευεξία(παγκόσμια απαράδεκτο και βασική αρχή σχεδιασμού σημάτων και χώρων που έχουν σχέση με ευεξία, ακόμα και σε φοιτητές καλών τεχνών), ενώ θεωρείται το χρώμα "κόντρα" στα κοινώς αποδεκτά χρώματα με οικολογικά και περιβαλλοντικά πρότυπα. Έλεος, ποιός οτο σκέφτηκε και ποιός το αξιολόγησε; Και ποιός και πόσο το πλήρωσε;
Επίσης σε μια εποχή που παγκοσμίως κυριαρχούν 2 τάσεις στον τουρισμό, ήτοι ευεξία και γαστρονομία, εμείς ξεχάσαμε να προσθέσουμε το αυτονόητο στο σήμα, που θα παραπέμπει σε ένα εξ αυτών, ήτοι το ευεξία, ή αλλιώς το διεθνώς αναγνωρίσημο και κράχτη "wellness".
ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΣΗΜΑ, αντικαθιστώντας το απαράδεκτο γκρι και αλλάζοντας το "motto" σε "THERMAL SPA & WELLNESS"
Β) Ο Ιστότοπος / Site. Σε μια εποχή που η επιλογή για τον προορισμό των επισκεπτών παγκοσμίως επηρεάζεται κατά 70% (!!) βάσει πρόσφατης μελέτης του ΣΕΤΕ από τα Social Media & Networks, το δικό μας site στερείται εξάρτησης και τεχνικής λειτουργίας για Social Networks και πιο ειδικά για Facebook, Linkedin, Twitter, Google +, Wordpress & Blog.
Επίσης, στερείται της δυνατότητας virtual touring (κάτι που προσφέρεται ακόμα και σε επιπλάδικα πια), καθώς και του εξαιρετικά σημαντικού on line booking, on line reservation και direct payment, ενώ από ότι φαίνεται δεν έχει στήσιμο για CRM εκμετάλλευση.
Καλώς ήρθατε στην εποχή των Flinstones, δηλαδή των διοικούντων την Λουτράκι ΑΕ.
Αλλά όχι. Μην ρωτήσουμε. Έχουμε τους φωτεινούς παντογνώστες και τους μυστικούς συμβούλους που τα ξέρουν όλα. Επίσης, πια έχουμε την αποκλειστικότητα με την ΜΚΟ που φτιάχτηκε για να εκμεταλλευτεί την ανυπαρξία των δημοτικών αρχόντων τουριστικά και αναπτυξιακά, και καλά κάνει. Οπότε, ποιός νοιάζεται; Σάμπως θα υπάρχει και Λουτράκι ΑΕ σε λίγο έτσι που το πάμε;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.