Νέο σήμα και νέο site Loutraki Spa. Το φαινόμενο του "ξερόλα"

Στα νομικά θέματα το παίζουμε άσχετοι και καλούμε όποιον γνωστό δικηγόρο μιλάει Ελληνικά για να υπογράψει ή να υπογράψουμε εμείς αντί για αυτόν τα δικόγραφα (αλήθεια θα λογοδοτήσει κάποιος για τις δήθεν υπογραφές Τσοβόλα;),
Στα λογιστικά και ελεγκτικά σωστά "κουβαλάμε" συμβούλους και λογιστές,
Όμως στο θέμα διαμόρφωσης "Εταιρικής Ταυτότητας" και "Branding", καθώς και στο θέμα σχεδιασμού και δημιουργίας Site για το αξίας 15,5 εκατ. ευρώ υδροθεραπευτήριο, το ΔΣ της Λουτράκι ΑΕ, αίφνης ντύθηκε -αποκριές γαρ- ειδήμων και παντογνώστης, και αποφάσισε ερήμην των ειδικών, των φορέων, των δημοτικών συμβούλων και πάει λέγοντας.
Σκέψου τι θα γίνει αν υλοποιηθεί το θέμα της θυγατρικής της Λουτράκι ΑΕ, όπου πια οι δημότες και το Δημοτικό Συμβούλιο δεν θα έχουν άποψη και έλεγχο. Εκεί να δεις τι έχει να γίνει.
Για το Site τα έγραψα σε προηγούμενη (χθεσινή) ανάρτηση. Κανείς σύγχρονος σχεδιασμός. Τεχνολογία Flinstones. Ανύπαρκτη υποδομή για Social Media & CRM. Ανύπαρκτη υποδομή για on-line
κρατήσεις, on-line payment, e-shop κλπ. Ανύπαρκτη υποδομή για live view & virtual tour. Ανύπαρκτη υποδομή για minisites υπηρεσιών. Ανύπαρκτη συσχέτιση με Β2Β εφαρμογές σε σχέση με συνεργάτες τουριστικά γραφεία και ξενοδοχείο για on-line reservation, voucher issuing, commissions κλπ.
Βασικά αυτό που ενοχλεί δεν είναι ότι δεν το σκέφτηκαν. Αυτό που ενοχλεί είναι ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ ΓΡΑΦΩ και το παίζουν σχεδιαστές του αύριο και σωτήρες.

Για το σήμα; Έκαναν ανάθεση τον "διαγωνισμό". Που είναι το brief που δόθηκε στις εταιρείες (χαχαχα...τι κέφια έχω ώρες ώρες). Που είναι η πρόσκληση στους φορείς και στους έχοντες σχέση με το άθλημα για να αξιολογήσουν τις προτάσεις ή να ζητήσουν άλλες;
Έγινε λεει επιτροπή από τον φωτεινό παντογνώστη, από μέλη του ΔΣ της Λουτράκι ΑΕ και από πρώην Δημάρχους. Ωραία. Καλοί όλοι τους. Όμως η εμπειρία και η σχέση με την δημιουργία και διαμόρφωση εταιρικής ταυτότητας είναι όση και η δική μου με την παραγωγή σαλιγκαριών με 3 κεραίες.
Ένα σήμα που παραπέμπει σε θαλασσοθεραπεία και όχι σε υδροθεραπευτήριο, ή παραπέμπει σε διαφημιστικό του γνωστού καφέ-μπαρ-κέντρου "Waves".
Ένα σήμα που δεν αποσαφηνίζει την διαφορετικότητα από τα άλλα SPA και που θα μπορούσε να το χρησιμοποιεί ένα μασαζοspa στο κέντρο της Αθήνας, χωρίς κάποιος να καταλάβει την διαφορά.
Ένα σήμα που στο κείμενο του στερείται της βασικής προωθητικής λέξης για τον χαρακτηρισμό της εγκατάστασης, ήτοι το "Wellness" ή αλλιώς "Ευεξία", κρατώντας μόνο το "Thermal" ήτοι Αιδηψός με συνταξιούχο ενιαίου ταμείουκαι κάτω. Φτιάξαμε σήμα για τους συνταξιούχους του ΙΚΑ!!!
Ένα σήμα που δεν ακολουθεί κανένα χρωματικό πρότυπο εκτός του μπλε που όμως παραπέμπει σε θάλασσα και thalasso spa παρά σε υδροθεραπευτήριο. Ενώ τέλος, τα γράμματα είναι με το διεθνώς απαγορευμένο γκρι που δεν επιτρέπεται ούτε για Spa, ούτε για Thermae Spa, ούτε για Wellness Center και βέβαια ουδεμία σχέση με περιβάλλον, θάλασσα και Γεράνεια. ΕΥΓΕ φωστήρες.

Δυστυχώς αυτό το φαινόμενο του "ξερόλα" που φαίνεται να έχει φεύγει μόνο με εγχείριση από αυτή την δημοτική αρχή και τις εμμονές των κ.κ Λογοθέτη, θα το πληρώνει ο τόπος με την αλλοίωση του χαρακτήρα του, εκτός αν κάποιος επιτέλους πάρει τα πράγματα σοβαρά και παραδεχτεί ότι οι άλλοι σε κάποια πράγματα, ξέρουν καλύτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.