Η μεγαλύτερη μάρκα καλλυντικών στην Αυστραλία και μια από τις μεγάλες παγκοσμίως, η Aesop, έχει «ελληνικές ρίζες»! Ο ιδιοκτήτης / εμπνευστής της είναι ο Διονύσης Παφίτης ο οποίος γεννήθηκε στην Μελβούρνη από Ελληνες γονείς και από μικρός
δούλευε στο κουρείο του πατέρα του. Εκεί είχε και την πρώτη του επαφή με
προϊόντα περιποίησης
Η Aesop μοιάζει να είναι τόσο πετυχημένη, χάρη σε 3 παράγοντες:
1. Ο χρόνος και η μελέτη που έχει αφιερώσει ο Διονύσης Παφίτης στην ποιοτικότερη και αποτελεσματικότερη δράση των προϊόντων του.
2. Η καινοτομία. Ηταν από τις πρώτες παγκοσμίως που χρησιμοποίησαν ως βάση τα φυτικά στοιχεία. Αλλά ήταν και ίσως η πρώτη που αρχίσει να χρησιμοποιήσει και κάποια μη βοτανικά στοιχεία, όπως τα αντιοξειδωτικά, όταν η δράση τους άρχισε να αποδεικνύεται πειραματικά.
3. Η στρατηγική απόφαση για τον καθορισμό των τιμών. Σε αντίθεση με τις περισσότερες εταιρίες περιποίησης η Aesop ρίχνει όλη το οικονομικό της βάρος, στην παραγωγή, όχι τη διαφήμιση. Στα καλλυντικά άλλων εταιρειών η τιμή αντιστοιχεί κατά 90% στο κόστος διαφήμισης και packaging και μόνο το 10% έχει σχέση με τις πρώτες ύλες. Στην Aesop μόλις το 20% καλύπτει την «εξωστρέφεια» των προϊόντων της. Το 80% της τιμής αφορά στο κόστος παραγωγής, στην ποιότητα, τα συστατικά. Η στρατηγική αυτή επιλογή, ειδικά σε μια εποχή στην οποία το marketing μοιάζει δόγμα, μονόδρομος, μοιάζει παράλογη. Κι όμως, είναι ίσως το κλειδί της παγκόσμιας επιτυχίας για τον Ελληνοαυστραλό: προτίμησε ένα ποιοτικό κριτήριο, αντί για ποσοτικό και δικαιώθηκε.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα για την απήχηση της Aesop είναι αυτό του Παρισιού: όταν επί 2 χρόνια απαγορεύθηκε η πώληση των προϊόντων Aesop (επειδή οι ετικέτες τους τυπώνονταν στα αγγλικά και όχι στα γαλλικά), οι καταστηματάρχες συνέχιζαν να πωλούν προϊόντα Aesop μυστικά.
Ο κ. Παφίτης στην πορεία των χρόνων κατεύθυνε τους μεγαλύτερους χημικούς, μικροβιολόγους και επιστήμονες του κόσμου στην παρασκευή εξαιρετικών καλλυντικών προϊόντων, που σήμερα έχουν τους λάτρεις τους σ όλο το κόσμο.
Οπως ο ίδιος δηλώνει, τα καταστήματα του, τα προϊόντα του αλλά και ο ίδιος χαρακτηρίζονται από 3 βασικές αρχές: ισορροπία, δημιουργικότητα και καλλιέργεια.
Link:
http://www.aesop.com/
Βίντεο από τα εργοστάσια της εταιρείας:
http://www.aesop.com/thinking/aesop-the-film
Η Aesop
ήταν μία από τις πρώτες εταιρίες που χρησιμοποίησαν τις επιστημονικά
αποδεδειγμένες ιδιότητες των βοτάνων για την περιποίηση της επιδερμίδας.
Ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του ’80. Συνδυάζοντας τα οφέλη της κοσμετολογίας, της ιατρικής και της βοτανολογίας κατάφερε να φτιάξει καλλυντικά που σήμερα απολαμβάνουν διεθνή αναγνώριση.
Η εταιρία που
αρχικά ξεκίνησε από την πώληση των προϊόντων της στο Αυστραλιανό κοινό,
σήμερα έχει επεκταθεί σε Ταϊβάν, Παρίσι, Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Χονγκ
Κονγκ, Σιγκαπούρη, είτε ανοίγοντας δικά της καταστήματα, είτε
προμηθεύοντας τα ράφια μεγάλων καταστημάτων.Ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του ’80. Συνδυάζοντας τα οφέλη της κοσμετολογίας, της ιατρικής και της βοτανολογίας κατάφερε να φτιάξει καλλυντικά που σήμερα απολαμβάνουν διεθνή αναγνώριση.
Η Aesop μοιάζει να είναι τόσο πετυχημένη, χάρη σε 3 παράγοντες:
1. Ο χρόνος και η μελέτη που έχει αφιερώσει ο Διονύσης Παφίτης στην ποιοτικότερη και αποτελεσματικότερη δράση των προϊόντων του.
2. Η καινοτομία. Ηταν από τις πρώτες παγκοσμίως που χρησιμοποίησαν ως βάση τα φυτικά στοιχεία. Αλλά ήταν και ίσως η πρώτη που αρχίσει να χρησιμοποιήσει και κάποια μη βοτανικά στοιχεία, όπως τα αντιοξειδωτικά, όταν η δράση τους άρχισε να αποδεικνύεται πειραματικά.
3. Η στρατηγική απόφαση για τον καθορισμό των τιμών. Σε αντίθεση με τις περισσότερες εταιρίες περιποίησης η Aesop ρίχνει όλη το οικονομικό της βάρος, στην παραγωγή, όχι τη διαφήμιση. Στα καλλυντικά άλλων εταιρειών η τιμή αντιστοιχεί κατά 90% στο κόστος διαφήμισης και packaging και μόνο το 10% έχει σχέση με τις πρώτες ύλες. Στην Aesop μόλις το 20% καλύπτει την «εξωστρέφεια» των προϊόντων της. Το 80% της τιμής αφορά στο κόστος παραγωγής, στην ποιότητα, τα συστατικά. Η στρατηγική αυτή επιλογή, ειδικά σε μια εποχή στην οποία το marketing μοιάζει δόγμα, μονόδρομος, μοιάζει παράλογη. Κι όμως, είναι ίσως το κλειδί της παγκόσμιας επιτυχίας για τον Ελληνοαυστραλό: προτίμησε ένα ποιοτικό κριτήριο, αντί για ποσοτικό και δικαιώθηκε.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα για την απήχηση της Aesop είναι αυτό του Παρισιού: όταν επί 2 χρόνια απαγορεύθηκε η πώληση των προϊόντων Aesop (επειδή οι ετικέτες τους τυπώνονταν στα αγγλικά και όχι στα γαλλικά), οι καταστηματάρχες συνέχιζαν να πωλούν προϊόντα Aesop μυστικά.
Ο κ. Παφίτης στην πορεία των χρόνων κατεύθυνε τους μεγαλύτερους χημικούς, μικροβιολόγους και επιστήμονες του κόσμου στην παρασκευή εξαιρετικών καλλυντικών προϊόντων, που σήμερα έχουν τους λάτρεις τους σ όλο το κόσμο.
Οπως ο ίδιος δηλώνει, τα καταστήματα του, τα προϊόντα του αλλά και ο ίδιος χαρακτηρίζονται από 3 βασικές αρχές: ισορροπία, δημιουργικότητα και καλλιέργεια.
Link:
http://www.aesop.com/
Βίντεο από τα εργοστάσια της εταιρείας:
http://www.aesop.com/thinking/aesop-the-film
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.