Η Γερμανική εταιρία που διαχειριζόταν το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών Ελευθέριος Βενιζέλος και αποχώρησε προσφάτως από τη χώρα, αφήνοντας στη χώρα «φέσι» 500 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε αύξηση κερδών 81% το τρίτο τρίμηνο, στα 98,7 εκατ. ευρώ από 54,6 εκατ. ευρώ!
Το εξωφρενικό της υπόθεσης είναι ότι το ελληνικό δημόσιο δεν φαίνεται να έχει εισπράξει το ποσό που χρωστά η εταιρία, που μάλιστα δεν μπορεί να επικαλεστεί αδυναμία πληρωμής, βάσει των
οικονομικών της στοιχείων.
Διαβάστε τώρα τι θέλει να κάνει η Γερμανική εταιρία για το Ελ. Βενιζέλος και την κατασκευή δρόμων στην Ελλάδα:
Σε περίπτωση που δεν καταφέρει να πωλήσει τη συμμετοχή της στα στα αεροδρόμια σύμφωνα με το πρόγραμμα, όπως στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών, λέει πως θα έχει ζημίες 100 εκατ. ευρώ.
Να θυμίσουμε, ότι την περίοδο 2002 – 2009 το Δημόσιο εισέπραξε από την εταιρία του αεροδρομίου περί τα 640 εκατ. ευρώ, το 75% του ποσού που έχει συνολικά αποδώσει η επιχείρηση στους μετόχους της. Μόνο το 2010 το “Ελευθέριος Βενιζέλος” είχε κέρδη προ φόρων 200 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων το 55% πηγαίνει στο Δημόσιο και το 45% στην κοινοπραξία.
Παράλληλα, η εταιρεία αποκάλυψε πως ενδέχεται να προχωρήσει σε απομειώσεις στην αξία των συμβολαίων για την κατασκευή δρόμων στην Ελλάδα.
Αιτία; Κρατηθείτε!
Λόγω της μαζικής αποφυγής καταβολής των διοδίων από τους Έλληνες πολίτες! Ναι, αυτοί που δεν βλέπουν έργα στους κακοτράχηλους ελληνικούς δρόμους, που αυτοαποκαλούνται σε πολλές περιπτώσεις εθνικοί οδοί!
Μην αναφέρουμε την περίπτωση Αθήνα – Πάτρα που ούτε καν στηθαίο στη μέση δεν υπάρχει, με τις προειδοποιητικές πινακίδες να είναι τρομακτικές, όπως στην φωτογραφία.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη έχουν ξεφυτρώσει σταθμοί διοδίων, αναγκάζοντας τους οδηγούς να πληρώνουν τεράστια ποσά μέχρι τον προορισμό τους, αλλά και να σταματούν κάθε ελάχιστα χιλιόμετρα.
“Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα και η επίμονη μαζική αποφυγή καταβολής διοδίων οδήγησε σε σημαντικά ελλείμματα στη δημιουργία εσόδων για τα έργα Μαλιακός – Κλειδί και Ελευσίνα – Πάτρα – Τσάκωνα,” αναφέρει στην ανακοίνωσή της.
Το εξωφρενικό της υπόθεσης είναι ότι το ελληνικό δημόσιο δεν φαίνεται να έχει εισπράξει το ποσό που χρωστά η εταιρία, που μάλιστα δεν μπορεί να επικαλεστεί αδυναμία πληρωμής, βάσει των
οικονομικών της στοιχείων.
Διαβάστε τώρα τι θέλει να κάνει η Γερμανική εταιρία για το Ελ. Βενιζέλος και την κατασκευή δρόμων στην Ελλάδα:
Σε περίπτωση που δεν καταφέρει να πωλήσει τη συμμετοχή της στα στα αεροδρόμια σύμφωνα με το πρόγραμμα, όπως στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών, λέει πως θα έχει ζημίες 100 εκατ. ευρώ.
Να θυμίσουμε, ότι την περίοδο 2002 – 2009 το Δημόσιο εισέπραξε από την εταιρία του αεροδρομίου περί τα 640 εκατ. ευρώ, το 75% του ποσού που έχει συνολικά αποδώσει η επιχείρηση στους μετόχους της. Μόνο το 2010 το “Ελευθέριος Βενιζέλος” είχε κέρδη προ φόρων 200 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων το 55% πηγαίνει στο Δημόσιο και το 45% στην κοινοπραξία.
Παράλληλα, η εταιρεία αποκάλυψε πως ενδέχεται να προχωρήσει σε απομειώσεις στην αξία των συμβολαίων για την κατασκευή δρόμων στην Ελλάδα.
Αιτία; Κρατηθείτε!
Λόγω της μαζικής αποφυγής καταβολής των διοδίων από τους Έλληνες πολίτες! Ναι, αυτοί που δεν βλέπουν έργα στους κακοτράχηλους ελληνικούς δρόμους, που αυτοαποκαλούνται σε πολλές περιπτώσεις εθνικοί οδοί!
Μην αναφέρουμε την περίπτωση Αθήνα – Πάτρα που ούτε καν στηθαίο στη μέση δεν υπάρχει, με τις προειδοποιητικές πινακίδες να είναι τρομακτικές, όπως στην φωτογραφία.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα στη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη έχουν ξεφυτρώσει σταθμοί διοδίων, αναγκάζοντας τους οδηγούς να πληρώνουν τεράστια ποσά μέχρι τον προορισμό τους, αλλά και να σταματούν κάθε ελάχιστα χιλιόμετρα.
“Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα και η επίμονη μαζική αποφυγή καταβολής διοδίων οδήγησε σε σημαντικά ελλείμματα στη δημιουργία εσόδων για τα έργα Μαλιακός – Κλειδί και Ελευσίνα – Πάτρα – Τσάκωνα,” αναφέρει στην ανακοίνωσή της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.