Από το goodnews.gr
Το πρώτο βιολογικό μέλι πλούσιο σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία δημιουργήθηκε από την Μελισσοκομική μονάδα Κρήτης «ΜΕΛΙΓΥΡΙΣ». Είναι το μοναδικό που έχει επιλεγεί από τα καταστήματα υψηλής γαστρονομίας Kafer στο Μόναχο της Γερμανίας....
Παράγει συνολικά 5 είδη μελιού «εμπλουτισμένα» με βότανα και φρύγανα της κρητικής γης, όπως το θυμάρι, η μαλοτίρα, ο έβενος, η ερείκη, η φασκομηλιά, ο ασπρόθυμος.
Τα προϊόντα «ΜΕΛΙΓΥΡΙΣ» πωλούνται σε επιλεγμένα σημεία πώλησης σε όλη τη χώρα, καθώς και στα duty free των αεροδρομίων Ελευθέριος Βενιζέλος και Χανίων.
Συνέντευξη του ιδιοκτήτη της «Μελίγυρις» Mανώλη Στεφανάκη:
- Σε ποιες χώρες εξάγεται το μέλι πέρα από το Kafer του Μονάχου;
«Τα προϊόντα μας βρίσκονται από το 2008 εκεί και έχουν γίνει πολλά αφιερώματα από το γνωστό αυτό delicatessen του Μονάχου. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι τον περασμένο Σεπτέμβρη δεχθήκαμε την πρώτη παραγγελία από το γνωστό delicatessen του Λονδίνου, «Fortum & Mason», που βρίσκεται στην γνωστή εμπορική Picadilly street. Είναι το πρώτο ελληνικό προϊόν αυτού του αγγλικού τουριστικού προορισμού. Ακόμη, στο Παρίσι είναι το μοναδικό μέλι που βρίσκεται στο delicatessen «Evi Evane» της γνωστής σεφ Ντίνας Νικολάου, καθώς και σε άλλα σημεία πώλησης σε όλη Γαλλία».
- Πόσα άτομα εξυπηρετεί η επιχείρησή σας;
«Είμαστε οικογενειακή επιχείρηση από το 1920! Θυμάμαι τον παππού μου και τον πατέρα μου να ασχολούνται με την μελισσοκομία. Και τώρα εγώ. Σκοπός όλων μας είναι το μέλι να χαρακτηρίζεται από την χλωρίδα της κάθε περιοχής. Στην περίπτωσή μας, το μέλι προέρχεται από σπάνια αγριοβότανα του νομού Ηρακλείου».
- Υπάρχουν μελέτες που να αποδεικνύουν τις ευεργετικές ιδιότητες του μελιού;
«Φυσικά! Έχουν γίνει μελέτες από το πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για το μέλι μας που αποδεικνύουν τις αντιβακτηριδιακές ιδιότητες του. Ταυτόχρονα, βοηθούν στην καλή λειτουργία του αναπνευστικού συστήματος και του ανθρώπινου μεταβολισμού. Δυστυχώς όμως, η επιβράβευση έρχεται από τους καταναλωτές του εξωτερικού. Έχει χαθεί η γαστρονομική κουλτούρα στη χώρα μας».
- Εχετε να προτείνετε κάτι άλλο που θα μπορούσε να δώσει στήριξη σε αυτούς που ασχολούνται με τον πρωτογενή τομέα;
«Οι Έλληνες πρέπει να γυρίσουμε στον πρωτογενή τομέα. Έχουμε ξεχάσει να παράγουμε. Δεν υπάρχει οργάνωση και κίνητρο. Πρέπει να γίνουν επενδύσεις πάνω στον τομέα και το κράτος να δώσει τα απαραίτητα εφόδια. Πρέπει να γίνουμε ανταγωνιστικοί απέναντι στην παγκοσμιοποίηση και τα μεγάλα καταστήματα, όπου η πρώτη οδηγεί στην αύξηση των κερδών των δεύτερων αντίστοιχα.
Για παράδειγμα, να αρχίσουμε να παράγουμε προϊόντα όπως το κουνουπίδι ή η αγκινάρα που είναι εξαιρετικά και σε γεύση και σε ποιότητα στη χώρα μας αλλά δεν εξάγονται. Επίσης, θα μπορούσαμε αεροπορικώς μέσω των υπηρεσιών cargo να μεταφέρουμε προϊόντα μέσα σε 2 ή 3 ώρες από την Ελλάδα στην Ευρώπη, κάτι που κάνει ήδη το Ισραήλ. Σήμερα, το 90% των αγροτικών προϊόντων που βρίσκονται στην γερμανική αγορά είναι από το Ισραήλ. Το πρόβλημα βρίσκεται στην προσβασιμότητα των δικών μας προϊόντων στο εξωτερικό».
- Μέχρι να ανοίξει η δουλειά, από πού παίρνατε κουράγιο μέσα σε αυτό το τρελό ελληνικό περιβάλλον;
«Κοιτάξτε, προσπάθεια γίνεται από πολλούς. Το πρόβλημα είναι ότι στη συνέχεια χάνεται η θέληση γιατί δεν μπορούν όλοι να αντεπεξέλθουν στις δυσκολίες που συναντούν. Χρειάζεται υπομονή και πολλή αυτοπεποίθηση. Εσείς τώρα βλέπετε τη δουλειά 8 χρόνων με πολλά δείγματα να έχουν σταλεί και πολλά ταξίδια στο εξωτερικό. Είναι σταυροδρόμι.
Ή ποιότητα ή μαζικά προϊόντα. Η μόνη μεγάλη δυσκολία είναι ότι ο καταναλωτής μπορεί να αγοράσει ό,τι θέλει από το σούπερ-μάρκετ εύκολα και δεν αναζητά ελληνικά εναλλακτικά προϊόντα. Δεν μπορώ να μπω στην αγορά των τουριστικών καταστημάτων τη στιγμή που κανένα ελληνικό παραδοσιακό προϊόν δεν πωλείται. Σκοπός μου είναι να διαιωνίσω την ιδέα και σε άλλα άτομα».
- Υπήρξαν στιγμές που σκεφτήκατε να τα παρατήσετε;
«Σίγουρα συνάντησα πολλές δυσκολίες στο δρόμο. Από χρονιά σε χρονιά αλλάζει και το κόστος παραγωγής και το κέρδος. Γι ‘αυτό και έχω προχωρήσει σε προσφορές κατά καιρούς. Προέρχομαι από αγροτική οικογένεια της Κρήτης, σπούδασα στο Γεωπονικό πανεπιστήμιο Αθηνών και έχοντας πάρει όλα τα εφόδια γύρισα στην Κρήτη για να συνεχίσω το επάγγελμα της οικογένειάς μου.
Η αλήθεια είναι ότι σήμερα δεν υπάρχει κίνητρο για τους νέους ούτε χρηματική ενίσχυση από το κράτος ώστε να ασχοληθούν με τον πρωτογενή τομέα. Πρέπει να διασφαλίσουμε τα αμιγώς ελληνικά προϊόντα σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Αυτό που χρειάζεται είναι υπομονή και να δίνεις χαρακτήρα στο προϊόν που παράγεις. Είναι δύσκολο να κατακτήσεις την αγορά αλλά αν έχεις χαρακτήρα και θέληση όχι μόνο την κατακτάς αλλά μένεις και σε αυτήν. Ώρα να εκμεταλλευτούμε την ηλιοφάνεια, την χλωρίδα, την διαφορετικότητα και την γεωγραφική ιδιαιτερότητα των ελληνικών προϊόντων».
http://www.goodnews.gr/Articles/Gourmet-Melinbspmade-in-Greece_854.html
Το πρώτο βιολογικό μέλι πλούσιο σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία δημιουργήθηκε από την Μελισσοκομική μονάδα Κρήτης «ΜΕΛΙΓΥΡΙΣ». Είναι το μοναδικό που έχει επιλεγεί από τα καταστήματα υψηλής γαστρονομίας Kafer στο Μόναχο της Γερμανίας....
Πρόκειται για ένα ανοιχτόχρωμο μέλι δάσους υψηλής διατροφικής αξίας που παράγεται από ιδιόκτητες κυψέλες. Διαθέτει ευεργετικές ιδιότητες στο καρδιαγγειακό και ουροποιητικό σύστημα. Φέρει πιστοποίηση της ΒΙΟΕΛΛΑΣ.
Η Μελισσοκομική μονάδα
Κρήτης «Μελίγυρις», πλαισιωμένη από έμπειρους μελισσοκόμους, βρίσκεται
στο Αρκαλοχώρι Ηρακλείου Κρήτης. Αποτελεί μια πρότυπη μονάδα παραγωγής
και
τυποποίησης μελιού, με πιστοποιημένες εγκαταστάσεις από την TUV
ΕΛΛΑΣ, συστήματα ασφάλειας τροφίμων ISO 22000 και ISO 9001.Παράγει συνολικά 5 είδη μελιού «εμπλουτισμένα» με βότανα και φρύγανα της κρητικής γης, όπως το θυμάρι, η μαλοτίρα, ο έβενος, η ερείκη, η φασκομηλιά, ο ασπρόθυμος.
Τα προϊόντα «ΜΕΛΙΓΥΡΙΣ» πωλούνται σε επιλεγμένα σημεία πώλησης σε όλη τη χώρα, καθώς και στα duty free των αεροδρομίων Ελευθέριος Βενιζέλος και Χανίων.
Συνέντευξη του ιδιοκτήτη της «Μελίγυρις» Mανώλη Στεφανάκη:
- Σε ποιες χώρες εξάγεται το μέλι πέρα από το Kafer του Μονάχου;
«Τα προϊόντα μας βρίσκονται από το 2008 εκεί και έχουν γίνει πολλά αφιερώματα από το γνωστό αυτό delicatessen του Μονάχου. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι τον περασμένο Σεπτέμβρη δεχθήκαμε την πρώτη παραγγελία από το γνωστό delicatessen του Λονδίνου, «Fortum & Mason», που βρίσκεται στην γνωστή εμπορική Picadilly street. Είναι το πρώτο ελληνικό προϊόν αυτού του αγγλικού τουριστικού προορισμού. Ακόμη, στο Παρίσι είναι το μοναδικό μέλι που βρίσκεται στο delicatessen «Evi Evane» της γνωστής σεφ Ντίνας Νικολάου, καθώς και σε άλλα σημεία πώλησης σε όλη Γαλλία».
- Πόσα άτομα εξυπηρετεί η επιχείρησή σας;
«Είμαστε οικογενειακή επιχείρηση από το 1920! Θυμάμαι τον παππού μου και τον πατέρα μου να ασχολούνται με την μελισσοκομία. Και τώρα εγώ. Σκοπός όλων μας είναι το μέλι να χαρακτηρίζεται από την χλωρίδα της κάθε περιοχής. Στην περίπτωσή μας, το μέλι προέρχεται από σπάνια αγριοβότανα του νομού Ηρακλείου».
- Υπάρχουν μελέτες που να αποδεικνύουν τις ευεργετικές ιδιότητες του μελιού;
«Φυσικά! Έχουν γίνει μελέτες από το πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για το μέλι μας που αποδεικνύουν τις αντιβακτηριδιακές ιδιότητες του. Ταυτόχρονα, βοηθούν στην καλή λειτουργία του αναπνευστικού συστήματος και του ανθρώπινου μεταβολισμού. Δυστυχώς όμως, η επιβράβευση έρχεται από τους καταναλωτές του εξωτερικού. Έχει χαθεί η γαστρονομική κουλτούρα στη χώρα μας».
- Εχετε να προτείνετε κάτι άλλο που θα μπορούσε να δώσει στήριξη σε αυτούς που ασχολούνται με τον πρωτογενή τομέα;
«Οι Έλληνες πρέπει να γυρίσουμε στον πρωτογενή τομέα. Έχουμε ξεχάσει να παράγουμε. Δεν υπάρχει οργάνωση και κίνητρο. Πρέπει να γίνουν επενδύσεις πάνω στον τομέα και το κράτος να δώσει τα απαραίτητα εφόδια. Πρέπει να γίνουμε ανταγωνιστικοί απέναντι στην παγκοσμιοποίηση και τα μεγάλα καταστήματα, όπου η πρώτη οδηγεί στην αύξηση των κερδών των δεύτερων αντίστοιχα.
Για παράδειγμα, να αρχίσουμε να παράγουμε προϊόντα όπως το κουνουπίδι ή η αγκινάρα που είναι εξαιρετικά και σε γεύση και σε ποιότητα στη χώρα μας αλλά δεν εξάγονται. Επίσης, θα μπορούσαμε αεροπορικώς μέσω των υπηρεσιών cargo να μεταφέρουμε προϊόντα μέσα σε 2 ή 3 ώρες από την Ελλάδα στην Ευρώπη, κάτι που κάνει ήδη το Ισραήλ. Σήμερα, το 90% των αγροτικών προϊόντων που βρίσκονται στην γερμανική αγορά είναι από το Ισραήλ. Το πρόβλημα βρίσκεται στην προσβασιμότητα των δικών μας προϊόντων στο εξωτερικό».
- Μέχρι να ανοίξει η δουλειά, από πού παίρνατε κουράγιο μέσα σε αυτό το τρελό ελληνικό περιβάλλον;
«Κοιτάξτε, προσπάθεια γίνεται από πολλούς. Το πρόβλημα είναι ότι στη συνέχεια χάνεται η θέληση γιατί δεν μπορούν όλοι να αντεπεξέλθουν στις δυσκολίες που συναντούν. Χρειάζεται υπομονή και πολλή αυτοπεποίθηση. Εσείς τώρα βλέπετε τη δουλειά 8 χρόνων με πολλά δείγματα να έχουν σταλεί και πολλά ταξίδια στο εξωτερικό. Είναι σταυροδρόμι.
Ή ποιότητα ή μαζικά προϊόντα. Η μόνη μεγάλη δυσκολία είναι ότι ο καταναλωτής μπορεί να αγοράσει ό,τι θέλει από το σούπερ-μάρκετ εύκολα και δεν αναζητά ελληνικά εναλλακτικά προϊόντα. Δεν μπορώ να μπω στην αγορά των τουριστικών καταστημάτων τη στιγμή που κανένα ελληνικό παραδοσιακό προϊόν δεν πωλείται. Σκοπός μου είναι να διαιωνίσω την ιδέα και σε άλλα άτομα».
- Υπήρξαν στιγμές που σκεφτήκατε να τα παρατήσετε;
«Σίγουρα συνάντησα πολλές δυσκολίες στο δρόμο. Από χρονιά σε χρονιά αλλάζει και το κόστος παραγωγής και το κέρδος. Γι ‘αυτό και έχω προχωρήσει σε προσφορές κατά καιρούς. Προέρχομαι από αγροτική οικογένεια της Κρήτης, σπούδασα στο Γεωπονικό πανεπιστήμιο Αθηνών και έχοντας πάρει όλα τα εφόδια γύρισα στην Κρήτη για να συνεχίσω το επάγγελμα της οικογένειάς μου.
Η αλήθεια είναι ότι σήμερα δεν υπάρχει κίνητρο για τους νέους ούτε χρηματική ενίσχυση από το κράτος ώστε να ασχοληθούν με τον πρωτογενή τομέα. Πρέπει να διασφαλίσουμε τα αμιγώς ελληνικά προϊόντα σε Ελλάδα και εξωτερικό.
Αυτό που χρειάζεται είναι υπομονή και να δίνεις χαρακτήρα στο προϊόν που παράγεις. Είναι δύσκολο να κατακτήσεις την αγορά αλλά αν έχεις χαρακτήρα και θέληση όχι μόνο την κατακτάς αλλά μένεις και σε αυτήν. Ώρα να εκμεταλλευτούμε την ηλιοφάνεια, την χλωρίδα, την διαφορετικότητα και την γεωγραφική ιδιαιτερότητα των ελληνικών προϊόντων».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.