Σε φτύνω κατάμουτρα νέοέλληνα μαλθακέ, βολεμένε, επιδειξία και ψωροπερήφανε.

ΟΧΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΦΤΥΝΩ "ΑΥΤΟΥΣ" ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ!! ΕΣΕΝΑ ΦΤΥΝΩ ΣΤΗ ΜΟΥΡΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΑΝΕΧΕΣΑΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ. 


ΘΕΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ; Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα αυξήθηκε κατακόρυφα ο αριθμός των νοικοκυριών, που ζητούν να αφήσουν τα παιδιά τους… σε ιδρύματα!
Μιλάμε για εκατοντάδες οικογένειες, κυρίως μονογονεϊκές, που υποστηρίζουν ότι δεν μπορούν να προσφέρουν στα παιδιά τους ούτε τα απαραίτητα. Την ίδια ώρα τα ιδρύματα υποστηρίζουν ότι δεν μπορούν να συντηρήσουν τα παιδιά που ήδη φιλοξενούν, αφού οι επιχορηγήσεις έχουν «στεγνώσει», ενώ καταργήθηκαν οι φοροαπαλλαγές για τους δωρητές.

Αλλά ούτε και αυτό θα σε βγάλει στους δρόμους. Ούτε αυτό θα σε κάνει έξαλλο. 
Βγήκες στο δρόμο γιατί πήραμε το Ευρωπαϊκό
Βγήκες στο δρόμο γιατί πήρες το αστείο πρωτάθλημα σου
Βγήκες στο δρόμο γιατί υποβίβασαν την ομάδα σου
Βγήκες γιατί σου πείραξαν την γκόμενα, ή γιατί σου έκοψαν το σήριαλ ή γιατί σταμάτησαν να φέρνουν την αγαπημένη σου μάρκα στο διπλανό μαγαζί.

Και μετά ήρθε η ΓΑΠοσυμμορία και ότι και να έκαναν δεν σε έβγαλαν από την άνεση του μικρόκοσμου σου και από την επήρρεια της βαρύτητας που σε χώνει πιο πολύ στον καναπέ ενώ
βλέπεις την Τρέμη. 
-- Σου πήραν τα προνόμια. Σου έκοψαν τα δάνεια. Σου μείωσαν τα έσοδα σου. Σου ακρίβηναν το κόστος ζωής σου. ΕΣΥ ΤΙΠΟΤΑ
-- Σου έκοψαν το δικαίωμα στη εργασία. Σου έκοψαν το δικαίωμα στο να βρείς νέα απασχόληση.
ΕΣΥ ΤΙΠΟΤΑ
-- Φορολόγησαν ΤΗΝ ΓΕΝΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ που τόσα χρόνια πλήρωνε σαν μαλάκες ελπίζοντας στην σύνταξη και στην περίθαλψη του κράτους. ΕΣΥ ΤΙΠΟΤΑ
-- Σου έβαλαν φόρο στον φόρο, σε εξαθλίωσαν, σου πήραν την ελπίδα από το πρόσωπο και το βλέμα του παιδιού σου. ΕΣΥ ΤΙΠΟΤΑ
-- Τώρα σου ξεπουλάνε την πατρίδα σου. Θα το αντέξεις και αυτό; Οι γονείς σου ή οι παππούδες σου προτίμησαν την πείνα και την εξαθλίωση, αλλά την πατρίδα τους δεν την διαπραγματεύτηκαν ποτέ. ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΕΦΙΑΛΤΗΣ, που όμως θα πετύχεις στο έργο σου και θα καταφέρουν να κυριεύσουν την Ελλάδα;

Κατά πως φαίνεται ναι, μαλθακέ και κακομαθημένε νέοέλληνα. Μαγκιά κ......ιά και κολοφιγουρίνη, και ξέρεις ποιός είμαι ΕΓΩ ρε; ΑΥΤΟ ΕΙΣΑΙ. Ο τύπος που παρακαλάει για μια δουλειά των 600 ευρώ και με τα μισά από αυτά αγοράζεις μούφα rolex και louis vuitton από τους μαύρους.
ΔΕΣ ΤΟ ΚΑΛΑ και ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΞΑΝΑ και ΞΑΝΑ. Διάβασε το μέχρι να το εμπεδώσεις ότι ΝΑΙ ΕΣΥ ξεπούλησες την πατρίδα σου. Και ζήσε
με την ευτυχία ότι θα μείνεις στην ιστορία ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ για αυτό σου το επίτευγμα. 
ΕΓΩ ΕΣΕΝΑ ΦΤΥΝΩ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ. Στο κάτω κάτω, οι ΓΑΠοσυμμορία την δουλειά της κάνει. Εσύ ρε...............; 

Loutraki One

21 σχόλια:

  1. η ΓΑΠοσυμμορία Γιώργο Μπάκο ΕΊΧΕ ΣΤΕΊΛΕΙ ΈΝΑ ΜΈΛΟΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΠΕΡΑΧΩΡΑΣ...
    ΕΣΥ πού ΗΣΟΥΝ ;
    Στο κάτω κάτω, οι ΓΑΠοσυμμορία την δουλειά της κάνει. ΕΣΥ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ...............;
    Γιώργο Μπάκο?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εσύ τι έκανες όταν έπαιρνες τηλέφωνο τον Βουλευτή για να βολέψεις τον αδερφό σου την αδερφή σου, την ξαδέρφη σου τον ξαδερφό σου τον κολλητό σου την κολλητή σου την κοπέλα σου το σόι σου ολόκληρο?
    Εσύ τι έκανες όταν έχτιζες και πλήρωνες τους υπαλλήλους των αρμόδιων υπηρεσιών για να κάνουν τα στραβά μάτια?
    Εσύ τι έκανες όταν πήγαινες στο Δημόσιο Νοσοκομείο και εάν δεν είχες μπάρμπα από την Κορώνη δεν έμπαινες στο χειρουργείο και δεν έδινες και το φακελάκι?
    Εσύ τι έκανες όταν οι Δημοτικοί άρχοντες που συμμετέχεις και εσύ τώρα ενεργά το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν να καλλιεργούν εξαρτήσεις και υποσχέσεις για να υποχρεώνουν του ψηφοφόρους?
    Εσύ τι έκανες για τον Τζοχατζόπουλο που μπήκε επαναστάτης και τώρα είναι ΚΥΡΙΟΣ?Και δεν είναι ο μόνος!!
    Εσύ τι έκανες όταν οι συνδικαλισταράδες φώναζαν για το δίκιο του ΛΑΟΥ και αμείβονταν με 200.000€?
    Εσύ τι έκανες όταν πήγαινες στην Εφορία και η συμμετοχή σου ήταν δεδομένη?
    Εσύ τι έκανες όταν τα ταξί τις άδειες τις πουλούσαν 300.000€ ή και παραπάνω κάποτε?
    Εσύ τι έκανες που τόσοι πολιτικοί έχουν κατηγορηθεί και δεν έχει καταδικαστεί κανείς τους?
    Εσύ τι έκανες όταν οι Οικοδόμοι εργάζονταν 7 ημέρες και ασφαλιζόντουσαν για 2 ημέρες και τα υπόλοιπα στην τσέπη?
    Εσύ τι έκανες όταν εργάζονται παιδιά στις καφετέριες και δεν είναι ασφαλισμένα ακόμη και τώρα?
    Εσύ τι έκανες όταν σπούδαζες στο Αμερικάνικο Κολλέγιο και μάθαινες τους κανόνες της αγοράς? Που τους εφάρμοσες στην ελληνική αγορά? Ποια αγορά λειτουργεί με υγιείς κανόνες πλέον?
    Εσύ τι έκανες όταν επέβαλαν να μην μπορείς να παρελάσεις να τιμήσεις τους προγόνους σου? Να τιμήσεις με αυτό τον τρόπο τις αξίες και τα ιδανικά σου?
    Εσύ τι έκανες όταν σε σταματήσανε στον δρόμο για έλεγχο και μετά πήρες τον Δήμαρχο ή τον κολλητό στην Αστυνομία ή τον Βουλευτή να σου σβήσει την κλήση?
    Εσύ τι έκανες όταν έβλεπες να γεμίζει το κράτος από υπαλλήλους χωρίς οργανόγραμμα και χωρίς διοικητική μέριμνα?
    Εσύ τι έκανες όταν ο ίδιος ο πρωθυπουργός παρακίνησε τον κόσμο όχι να επενδύσει αλλά να παίξει στο χρηματιστήριο και χάθηκαν τόσα χρήματα?
    Εσύ τι έκανες όταν έβγαιναν συνάδελφοί σου στα 45 ή 48 τους στην σύνταξη?
    Εσύ τι έκανες όταν όλοι οι κομματικοί εγκάθετοι ανα κόμμα αναλάμβαναν διοικητές σε δημόσιους οργανισμούς για να τους εξυγιάνουν. Και αντί να κάνουν αυτό προσελάμβαναν και άλλους ημέτερους?
    Εσύ τι έκανες όταν οι τράπεζες έδιναν μέχρι και διακοποδάνεια για να εγκλωβίσουν τον κόσμο?
    Εσύ τι έκανες όταν στο Λουτράκι έχτιζαν ασύστολα όλοι και είχαν όλοι τους αλλοδαπούς ανασφάλιστους?
    Εσύ τι έκανες όταν οι αγρότες μας άφηναν τα πορτοκάλια και τα λεμόνια στα δέντρα για να πάρουν τις αποζημιώσεις?
    Εσύ τι έκανες όταν τα πάντα αξιολογούνται με τα χρήματα που λαμβάνεις? Ακόμη και οι ανθρώπινες σχέσεις?
    Εσύ τι έκανες όταν οι ειδήσεις προέρχονται από συγκεκριμένα συγκροτήματα με πληρωμένους δημοσιογράφους?
    Και αυτά είναι λίγα που σου λέω.

    Και όλο αυτό θέλεις να μου το πείς ΚΡΑΤΟΣ? Σε αυτό δεν ζείς? Και τώρα εγκαλείς τους υπόλοιπους να επαναστατήσουν? Για να χάσουν και αυτά τα ελάχιστα που έχουν?
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΜΑΣ, ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΟΥΜΕ.

    Και με εγκαλείς σαν να είσαι ουρανοκατέβατος ιδεαλιστής και τιμωρός?
    Αλλά εσύ δεν μπορείς να βγεις στους δρόμους γιατι πολύ απλά συμμετείχες και συμμετέχεις και εσύ στο ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ.
    ΡΕ….. ΜΠΑΚΟ.
    Και δεν ψηφίζω ΠΑ.ΣΟ.Κ. Ούτε μέλος του είμαι όπως ήσουν εσύ εάν δεν κάνω λάθος, ρε.

    Και έρχεσαι τώρα και μου εγκαλείς τους προγόνους μας? Me poion tropo tous timises mexri tora? evales tin shmaia tis xora sou sto mpalkoni h to giortazes mesa sto spiti sou? Και στο γραφω στα greekenglish λόγο σπουδών. Εκεί να δείς ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

    Δική σου η ΝΤΡΟΠΗ.

    Εγώ αγωνίζομαι καθημερινά για να έχω το κεφάλι μου ψηλά χωρίς καμία υποχρεώση σε κανέναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρώτον η ντροπή είναι όλων μας.
    Δεύτερον είμαι 52 και δεν είμαι συνταξιούχος σαν τους περισσότερους συνομήλικους μου.
    Τρίτον επί 20 χρόνια πλήρωνα περίπου 32% φόρο (και όχι απλά πλήρωνα, αλλά ΔΕΝ ΤΑ ΕΚΛΕΒΑ), ήτοι γύρω στα 25.000 το χρόνο. Κάντα επί 20 να δεις ότι έχω "σκάσει" στο κράτος 500.000 ή αλλιώς 175.000.000 δραχμούλες. Βάλε και τον πληθωρισμό, να δεις πόσα είναι. ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ; Και ναι έχω όλα τα εκκαθαριστικά για αυτά.
    Τέταρτον, δεν είμαι αμειβόμενος αιρετός, άρα μεγάλε ΔΕΝ ΜΕΤΕΧΩ στο σύστημα του
    Πέμπτον, δεν ήμουν ούτε πρόκειται να είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ. Μην μπερδεύεις τα ονόματα. Υπάρχουν και συνονόματοι.

    Ναι φίλε μου, ΕΓΩ ΒΓΑΙΝΩ στους δρόμους και μετέχω εκδηλώσεων αντίστασης. ΕΓΩ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ γράφοντας επώνυμα -εκτός από το τοπικό L1- στο μεγαλύτερο Ελληνικο Blog για την πολιτική και τον Ελληνισμό και περνάω ένα μήνυμα σε πάνω από 100.000 αναγνώστες ημερησίως, ρισκάροντας την μήνυση ή το κυνήγι από το καθεστώς.
    Μη μου λες λοιπόν τι κάνω ή τι έχω κάνει εγώ για το κράτος για να αντισταθώ.

    Αν δεν ήξερες τα ανωτέρω για μένα, το καταλαβαίνω. Αν τα ήξερες και με εγκαλείς, τότε είσαι υποκριτής και εγκάθετος.
    Και ναι όπως όλοι μας έχω βάλει και εγώ το λιθαράκι για να καταντήσουμε αυτό που περιγράφω. Έχω μάθει όταν φτύνω, να φτύνω και στον καθρέφτη. Δεν δείχνω απλά τους άλλους, ούτε τα περιμένω από αυτούς όπως οι περισσότεροι. Όμως η διαφορά είναι ότι οι περισσότεροι απλά κλαίνε πάνω από το χυμένο γάλα. Εγώ όχι. Κατάλαβες;

    Γιώργος Μπάκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε 5.14 τι πίνεις? Έχεις καταλάβει ότι στο μένος σου να την πεις γιατί σου βρίζουν το κόμμα σου λες ασυναρτησίες?
    Εγώ ήμουν αυτός που διοργάνωσε τον εορτασμό για την Μάχη της Περαχώρας. Εγώ ήμουν αυτός που μαζί με 2-3 δημότες, εισηγήθηκε στο συμβούλιο την απόφαση για τον εορτασμό για να γίνει ΓΙΑ 1η ΦΟΡΑ ο εορτασμός. Και αν γνωρίζεις, ο εορτασμός έγινε με την απόφαση του συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Λ-Π και όχι του Δημοτικού Συμβουλίου.
    Και εγώ θα είμαι αυτός που θα εισηγηθεί στο ΔΣ την καθιέρωση Εθνικής Τοπικής Εορτής για την Μάχη της Περαχώρας.

    Τώρα όταν παραδέχεσαι ότι αυτοί κάνουν την δουλειά τους, εμένα μου περισσεύει να απαντήσω (άσε που έχω απαντήσει στο άλλο σχόλιο και ισχύουν τα ίδια για το "τι έκανα" εγω).
    Όσο για τα μέλη της κυβέρνησης που ήρθαν, δεν είδα τον αρμόδιο κορίνθιο υπουργό αμύνης στον εορτασμό ενός πολεμικού γεγονότος. Ας μην αναφερθώ για την γνώση τους για το γεγονός.
    Έχε χάρη που τα βίντεο από δηλώσεις και συνεντεύξεις επισήμων δεν προβάλλονται αμοντάριστα, για να έβλεπες πόσο γνωρίζουν τι ήταν η μάχη της Περαχώρας και αν ήξεραν σε ποιόν πόλεμο έγινε!!!

    Γιώργος Μπάκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όχι ρε π...τη μου. Ο κόσμος είναι τρελός. Ο 1.54 είναι παθολογικός άρωστος? Ρε απιστευτε βιντεο δεν βλέπεις να δεις τον Γιώργο στην γιορτη για την Περαχώρα?
    Ο Γιώργος και χωρις ναναι Περαχωρίτης είναι ο μοναδικός που ασχολήθηκε. Και για το όνομα. Και για την ιστορική έδρα. Και για τις εισηγήσεις στα υπουργεία. Και για τη μάχη της Περαχώρας. Νασαι καλά ρε Γιώργο και σε ευχαριστούμε για αυτά που κάνεις.

    Ένας Περαχωρίτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 7.28 δειχνεις ξεκαθαρα το προβλημα αλλα και αυτα που γραφει ο ψηλος.
    Γραφεις "Και όλο αυτό θέλεις να μου το πείς ΚΡΑΤΟΣ? Σε αυτό δεν ζείς? Και τώρα εγκαλείς τους υπόλοιπους να επαναστατήσουν? Για να χάσουν και αυτά τα ελάχιστα που έχουν?"
    Αρα? Παρτακιας. Να μην "χασουν αυτα τα ελαχιστα που εχουν"
    Ναι ρε μυστηριε, οι παππουδες μου εμενα πολεμησαν οχι για τα ελαχιστα που εχουν αλλα για την πατριδα τους. Οι αλλοι που δεν ηθελαν να χασουν, εβαλαν κουκουλα και εγιναν δοσιλογοι. Και ξερεις κατι. Το πετυχαν να μην χασουν αυτα τα λιγα, αλλα να παρουν και αλλα.

    Εεεε γιαυτο ολοι κανουν την παπια και δεν αντιδρουν. Δεν βαριεσαι καποια στιγμη δεν θα εχεις τιποτα αλλο να χασεις και μετα ισως ξυπνησεις και εσυ.

    Ψηλε. Μπραβο ρε γιγαντα. Εγω σε παρακαλουθω και στο olympia και εδω. Ασχετα αν δεν συμφωνω σε ολα μαζι σου, αν μη τι αλλο δεν κρυβεσαι ουτε μασας.
    Οσο για τον αλλο με τη μαχη, τι να πω. Απο την ωρα που το εγραψε ισως να ειχε επιρεαστει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιώργο Μπάκο, όλοι μας φταίνε. Κατανοώ το μένος σου (ίσως όχι με κάποιους χαρακτηρισμούς) και συμφωνώ, πρέπει να βγούμε από το τέλμα του βολέματος. Καλομάθαμε για πολλά χρόνια, ειδικά εμείς οι 30-40 χρονών που οι γονείς μας μας καλοζώησαν και τα έχουμε όλα. Και δυστυχώς οι μικρότεροι από εμάς είναι πιο καλοζωησμένοι. Ίσως η νέα γενιά που δεν έχει αύριο κάνει κάτι και μας τραβήξει.
    Αλλά φίλε Γιώργο, αυτό με το "εξαθλίωσες την γενιά της κατοχής" δεν αντέχεται αδελφάκι μου. Είναι μεγάλο ρεζίλι και κρίμα στον λαιμό τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Όλοι μας φταίμε" ενοούσα στην αρχή.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι φιλαράκι μου να μην χάσουν αυτό που έχουν. Γιατί αγωνιστήκαμε και δεν μας τα χάρισε κανείς. Γιατι σήμερα υπάρχουν οι απελευθερωμένοι και οι επαναστάτες χωρίς αιτία που θα μου την πέσουν εάν σκοτωθώ για ιδανικά ή για την πατρίδα μου. Κάτι αριστεροί του Κ..ου!!!
    Δεν είμαι παρτάκιας φίλε μου. Κάθε άλλο.
    Αλλά στην κατάντια αυτή της χώρα μας έχουμε συμβάλει όλοι. ΜΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
    Εφυγε ο κόσμος από τα χωριά και την επαρχία. Άφησαν τις παρουσίες τους ανεκμετάλλευτες για μια θέση σε ένα γραφειάκι. Να βολευτούμε ρε παιδιά. Να μην μας κουνήσει κανείς από την θέση μας. Όταν εγώ και πολλοί άλλοι στην εργασία μας παλεύουμε καθημερινά ώρες ατελείωτες. Και οι δημόσιοι υπάλληλοι να απολαμβάνουν καθεστώς ΣΟΥΛΤΑΝΟΥ.
    Και όταν διαμαρτύρομαι σε κάποιον υπηρεσία… είμαι άδικος και μουλαρώνουν κιόλας.
    Γιαυτούς να επαναστατήσω?Γιατί όταν φώναζα εγώ εμένα δε μου έδινε σημασία κανείς τους? Όταν όλοι λέγαμε λιγότερο ΚΡΑΤΟΣ είχαμε δίκιο. Τώρα που συμβαίνει μας πειράζει που θα πονέσουν πολλοί. Όταν εγώ πλήρωνα σαν μαλάκας για να πληρωθούν εκείνοι για να κάθονται, αναρωτήθηκε ποτέ κανείς τους? Όταν έπαιρναν άδεια από την σημαία και τις κάρτες τους, τις χτυπούσαν οι συνάδελφοι τους ήταν καλά?
    Να επαναστατήσω για ποιόν? Για όλους τους παραπάνω? Να επαναστατήσω για τους πολιτικούς μας που ήρθε ο καιρός να ρίξουν ότι με κόπο και ιδρώτα έφτιαξαν τα τελευταία 20 χρόνια?Με τον ιδρώτα μου?? Ε οχι ρε φιλαράκι.
    Να επαναστατήσω για τους εκπαιδευτικούς της χώρας μας που αμείβονται και το καλοκαίρι που κάθονται. Γιατί οι πολιτικοί μας δεν είχαν τα αρχ..α να μην υποκύψουν? Που δεν ελέγχονται απο πουθενά..πάρτε ένα βιβλίο και διαβάστε? Υπάρχουν εξαιρέσεις λαμπρών ΑΝΘΡΩΠΩΝ και μετά εκπαιδευτικών.
    Να επαναστατήσω για τον οικοδόμο που τα έτρωγε τα χρήματα του στα καφενεία όλα τα χρόνια και τώρα εγκαλεί το Κράτος να του προσφέρει κοινωνική πρόνοια?
    Να επαναστατήσω για τον συμβασιούχο που παρακάλαγε για να γίνουν εκλογές για να τον νομιμοποιήσουν προεκλογικά?
    Να επαναστατήσω για τους ρεμπεσκέδες που αντι να αποκρατικοποιήσουν την Περουσία του Δημοσίου για το όφελος της πατρίδας και να γίνει παραγωγική είχαν προσωπικό όφελος?
    Να επαναστατήσω για Διοικητές Οργανισμών που είναι κομματόσκυλα και αμείβονταν με 100.000€ και βάλε?
    Να επαναστατήσω για εργαζόμενους που έκλεισαν εργοστάσια τυπου Πατραΐκής και Pirelli στην Πάτρα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να επαναστατήσω για εργαζόμενους που δεν έκαναν ποτέ τους μια ΑΠΕΡΓΙΑ γιατι δεν ήθελαν άλλους εργαζόμενους. Αλλά ήθελαν πάντα και άλλους? Βλέπε ΕΡΤ!!!Για να κάθονται περισσότερο?
    Για πές μου γιατί να επαναστατήσω? Για όλα τα καθίκια της πολιτικής σκηνής που ΦΤΑΙΩ πρώτα από όλους εγώ ο ίδιος?
    Ναι φίλε μου φτύνω τον καθρέφτη μου αλλά όχι να επαναστατήσω για αυτούς. Γιατί αυτοί δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο.
    Θα επαναστατήσω όταν έχω ένα κράτος δικαίου και όχι ένα κράτος κονόμας.
    Θα επαναστατήσω όταν έχω ένα κράτος με κανόνες και με δίκαιο τρόπο λειτουργίας.
    Θα επαναστατήσω όταν έχω μια κοινωνία αξιών και αρχών και όχι ένα μπουρδέλο κράτος που όποιος έχει τα λεφτά κάνει ότι γουστάρει.
    Θα επαναστατήσω όταν θα έχω νιώσει ότι με πρόδωσαν.
    Θα επαναστατήσω όταν δεν έχω ένα κράτος λαϊκισμού και προπαγάνδας.
    Τόσα χρόνια είμαι συμμέτοχος στην προδοσία που επιτελείται γιατί τα κριτήρια ήταν βασισμένα πάνω σε πολιτικά ζητήματα.
    Εξω οι βάσεις…του θανάτου, Τσοβόλα δώστα όλα, Σύντροφοι – ξεσύντροφοι, Συνδικαλιστές μαϊμού. Και όλο αυτό στηρίχτηκε σε Δανεικά. Τώρα μαλάκα ΛΑΕ…πλήρωνε. Γιατί πάντα ο Λαός θα τα πληρώνει φίλε μου. Και όσο πονηροί και να θέλουμε να το παίξουμε, τόσο μαλάκες γινόμαστε.Και αυτό συμβαίνει γιατι δεν ξέρουμε τι θέλουμε.
    Τελικά το κατάφερε ο Παπανδρέου μετά θάνατο.
    Βούλιαξε το ….ΧΩΡΑ!!!
    Και εάν δεν το είχε πεί ο ίδιος θα είχε βρεθεί κάποιος άλλος ηλίθιος.
    Αλλά όταν θα γίνει κάτι εγώ και εσύ θα βρεθούμε στο μέτωπο…. της καθημερινότητας.
    Αυτοί θα την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια όπως τώρα.
    Ξαφνικά τους έπιασε ο πόνος των εκλογών όλων. Αλλά μάθανε όταν πήγαιναν στα καφενεία να σηκώνονται όλοι όρθιοι. Να τους κάνουν τεμενάδες. Να τους υποκλίνονται οι ραγιάδες.
    Και τώρα που πέφτει απλά ένα δροσιστικό γιαουρτάκι ή κανα φρέσκο αβγουλάκι τους κακοφαίνεται και ζητάνε εκλογές για να φύγουν οι ζήτουλες. Και θα ξαναέρθουν παιδιά πολιτικά και θα αρχίσουν ξανα… τα παραμύθια.
    Την αξιοπρέπεια μου δεν θα την χάσω ποτέ μου Φίλε μου επαναστάτη.
    Πάντως κύριε Μπάκο δεν έχεις αφήσει κάποια πρόταση η οποία να αναφέρεις σε αυτοκριτική. Αντιθέτως απευθύνεσαι πρώτα σε εμάς τους αναγνώστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και να σου πω και κάτι τελευταίο. Να την ξεπουλήσουν μπάς και δούμε εμείς του εκτός κομματικού στρατού και του Δημοσίου...επιτέλους ΦΩΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
    Γιατί μέχρι τώρα είδαμε τα χαΐρια τους.
    Δεν μπορούν να κουμαντάρουν ούτε τηλεκατευθυνόμενο αυτοκινητάκι.
    Θα διαχειριστούν την ΠΕΡΟΥΣΙΑ ΜΑΣ?
    Ας την πάρουν μπάς και δούμε προκοπή.
    Φτάνει η Εθνική υποτέλεια στο όνομα της δήθεν Ελευθερίας.
    Όπως στρώσαμε 30 χρόνια....έτσι να κοιμηθούμε τώρα πιά.
    Η Ελλάδα δεν θα χαθεί.
    Θα χαθεί εάν εξακολουθήσει τον ίδιο δρόμο.
    Αυτοί που τα έκαναν έτσι..να τα λουστούν.
    Μακάρι να χαθούν κάτι τσουτσέκια και κάτι κομματόσκυλα του κερατά.
    Ακούς κάτι παιδάκια στον δρομο και νομίζεις ότι ακούς τον Παπανδρέου και την Παπαρήγα.
    Αι στο καλό... μου ανέβασες την πίεση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα κάνω μια πρόταση. Βάλτε ένα όνομα έστω κουκουρούκου για να μην γράφω ο 7.43 και πάει λέγοντας.
    Φίλε 12.04 έχεις δίκιο. Τα ίδια λέμε και το ίδιο δίκιο μας πνίγει.
    Απλά εγώ δεν μπορώ να δεχτώ ότι πρέπει να κάνω κάτι για άλλους και όχι για μένα και την οικογένεια μου, και ότι δεν πρέπει να κάνω κάτι επειδή άλλοι είναι μαυρομάτηδες (στα τούρκικα μια που έχουμε και τα σήριαλ -άλλη παπαριά αυτή- το μαυρομάτης είναι καραγκιόζης). Αν είναι να κάνω θα το κάνω για το παιδί μου, για εμένα για την γυναίκα μου, για τους δικούς μου.

    Ξέρεις με πνίγει το να μου έπαιρναν 350 ευρώ από εμένα και άλλα 500 από τον εργοδότη το μήνα εισφορές το ΙΚΑ, ήτοι 270.0000 στα χρόνια που δουλεύω και να ξέρω ότι ούτε σύνταξη θα πάρω ούτε περίθαλψη θα έχω.
    Και με πνίγει το γεγονός να βλέπω ανθρώπους που μόχθησαν και πολέμησαν ή έχασαν μεγάλο μέρος της ζωής του για την πατρίδα, και σήμερα να έρχεται ο κάθε τυχάρπαστος ανίκανος και επειδή απλά μπορεί να του τα πάρει να το κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και συνεχίζω στον 12.05 αν και μάλλον ο ίδιος. Είναι δίκην αρθογραφίας ο δεύτερος ενικός και πληθυντικός. Όταν μιλάω για "φταίμε" εννοώ "φταίμε" εμού συμπεριλαμβανομένου. Ίσως δεν με ξέρεις, και δεν είναι δα και υποχρέωση σου. Όμως αυτοί που με ξέρουν γνωρίζουν καλά ότι ποτέ δεν άφησα τον εαυτό μου απέξω και ότι ξεκινώ πάντα από την αυτογνωσία.
    Για αυτό και βλέπεις συχνά πυκνά να ασκώ κριτική στον ίδιο μου τον συνδυασμό και στον Δήμαρχο, επειδή ακριβώς βλέπω είτε να υπάρχουν σημεία με περιθώρια μεγάλης βελτίωσης (άρα πρέπει να αναδειχθεί το θέμα για να υποχρεωθούμε όλοι να το δουλεψουμε) ή σημεία τα οποία είναι απέναντι από αυτά για τα οποία ορισμένοι επέλεξαν την φάτσα μου και όχι ενός άλλου.
    Και πίστεψε με καλέ μου φίλε. Χωρίς αυτογνωσία και αυτοκριτική, ούτε βελτιώνεσαι, ούτε έχεις ευτυχία από μικρά ή μεγάλα πράγματα, ούτε μπορείς να θέσεις στόχους για το καλύτερο γιατί πάντα σου φταίνε οι άλλοι. Και εάν "φωνάζω" δια της γραφής μου και ρισκάρω -ειδικά στο πανελλαδικό blog- ακόμα και ελευθερία μου, είναι ακριβώς για αυτό. Να ξυπνήσει ο κάθε ένα ξεχωριστά και να φύγει από τη ζώνη του βολέματος που μπήκαμε (με πρώτο εμένα) τα τελευταία 20 χρόνια που μας οδήγησαν στην μαλθακότητα.
    Ευχαριστώ πάντως για την επικοινωνία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 12:04, 12:05, 12:41 το ίδιο πρόσωπο... ΓΚΟΦΡΕΤΑ.

    Και εμένα με πνίγει Κύριε Μπάκο.
    Και δεν είναι τυχαίοι αυτοί που παίρνουν αποφάσεις απάνθρωπες. Δυστυχώς ότι τους έδωσαν στο παρελθόν...έρχονται οι ΙΔΙΟΙ και τους τα παίρνουν.
    Και μακάρι να μπεί μια σειρά μπάς και τα παιδιά μας ή τα εγγόνια μας δούν ένα Ελληνικό Κράτος που θα είναι πραγματικά χρήσιμο στους Πολίτες του είτε με παροχή υπηρεσιών είτε με κοινωνικό προφίλ πρόνοιας.
    Εμείς είμαστε χαμένοι. Και σε αξίες και σε αρχές. Ας μην συνεχιστεί άλλο αυτό.
    Είναι άδικο.
    ΤΥΧΑΙΟΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
    ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Coach, μόνο και μόνο που κατάφερες να ανοίξεις τέτοια ποιοτική κουβέντα και τέτοιο θέμα, για μένα έγραψες. Είναι μεγάλο το θέμα και από ότι βλέπω (εκτός από τον δοσίλογο στην αρχή που τον πείραξε η αναφορά στη συμμορία), και εσύ και οι άλλοι έχετε καταθέσει τη ψυχή σας. Μπράβο σου ρε γίγαντα. Και μακάρι να ξυπνήσουμε και να ξεκουβαληθούμε. Αλλά τι ψάχνεις. Και τα παιδιά από το loutrakiblog που πάλεψαν να κινητοποιήσουν πριν το καλοκαίρι τις συγκεντρώσεις στη πλατεία, εμείς και εμείς μαζευτήκαμε ως γραφικοί. Κρίμα.

    Πάνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δύο μήνες ξεροστάλιαζα (ο “γραφικός”) στην πλατεία των “Αγανακτησμένων”. Και τι έγινε ? Ούτε το 1% δεν μαζεύτηκε. Αφού λοιπόν το 99% δεν έχει πρόβλημα, εγώ γιατί να συνεχίσω να φωνάζω ?
    Οταν βγουν λοιπόν το 10% στον δρόμο, θα βγω κι εγώ. Ελπίζω ωστόσο η κυβέρνηση να τους πάρει και τα σώβρακα μπας και βάλουνε μυαλό…

    CK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ναί, μιά ροχάλα κι απο μένα στον Τσιφτετέλληνα. Αλλά δεν φταίει ο ΓΑΠ ή οποισδήποτε άλλος κυβέρνησε, διότι έχουμε Δημοκρατία. Ο Τσιφτετέλληνας τους ψηφίζει !

    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΗ ΩΡΑ,ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΝΟΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ ΕΦΕΔΡΕΙΑ.ΕΙΠΕ, ΛΟΙΠΟΝ, ΧΑΜΟΓΕΛΩΝΤΑΣ,ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ.Η ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΗ Μ’ ΕΒΑΛΕ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ.ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΕΧΕΣΑΙ,ΧΑΜΟΓΕΛΩΝΤΑΣ,ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ 30 ΧΡΟΝΙΑ;ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΕ ΒΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣ;ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΕ ΕΞΑΠΑΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣ;ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΑ ΔΕΧΕΣΑΙ ΟΛΑ ΜΕ ΣΚΥΜΜΕΝΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ;ΠΩΣ ΜΕΤΑΛΛΑΧΘΗΚΕ ΤΟ DNA ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ.ΕΓΙΝΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΛΑΠΑΣ.ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΟΛΑΠΑΔΙΣΤΙΚΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΠΡΕΖΑ.

    ΕΛΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γιατί πέφτετε τόσο εὐκολα σην παγίδα ;
    ΒΕΒΑΙΩΣ καί θά ἐπιλέξουν νά μᾶς δείξουν κάποιον ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΘΕΙ ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ. Τι θά περιμένατε νά δεῖτε; Τίποτα ἐξοργισμένους οἰκογενειάρχες ; Εἶναι μέρος τῆς πλύσης έγκεφάλου…!!!
    « Δέν πειράζει παιδιά! Νἀ! Ζωὴ ὑπάρχει…!!! Θά πᾶμε ὅλοι στά χωριά μας καί…, ζῆσαν αὐτοί καλά καί ἐμεῖς καλύτερααα…
    Δὲν ἦταν δά καί τίποτα τρομερό. Ὅοολα θά πᾶνε καλά…
    Ἄντε τώρα γιά ὕπνο καί ὅνειρα γλυκάαα…, Ναί; Ἄντε μπράβο…! »

    Τὶποτα δέν πρέπει νά πάει κόντρα καί κανείς νά μή «φέρει ἀντιρρήσεις».
    Μήπως τώρα καταλαβαίνετε σιγά -σιγά «γιατί δέν μιλάει κανένας, ΤΙ πάθανε ὅλοι;» καί γιατί μᾶς «ταΐζουν» ἀπό …πάνω ἀνελλειπῶς μέ τόση ἀγάπη καί φροντίδα τά τελευταῖα 15 χρόνια ;


    Γιώργης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πρώτον δεν είναι όλοι οι Έλληνες στην Αθήνα.
    Δεύτερον οι επαναστατικές ενέργειες χρειάζονται εκπαίδευση και όχι αυτοσχεδιασμούς. Εμείς είμαστε του καναπέ άντε και σε κανένα γυμναστήριο πότε πότε. Μόνη μας δύναμη ήταν η ψήφος μας. Δεν είναι τώρα πια διότι τώρα που καταλάβαμε επί τέλους πόσο σάπιο είναι αυτό το πολιτικό σύστημα δεν έχουμε άνθρωπο για να ψηφίσουμε.
    Μη φτύνετε το λαό. Φτύσετε εκείνους που οργανώνουν 24ωρες απεργίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. α)αποσυρετε τις καταθεσεις σας απο την τραπεζα

    β)σταματηστε την καταναλωση περα των βασικων

    γ)μην πληρωνετε

    Με διαδηλωσεις δεν πεφτουν , το τριτο θα τους ριξει ηδη αυτο εφαρμοζεται απο πολλους

    Nikos Giannou

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.