Την απάντηση δίνει η ZF η οποία ανακοίνωσε την παραγωγή ενός νέου
αυτόαματου κιβωτίου με 9 σχέσεις! Μετά τα κιβώτια με 7 και με 8 σχέσεις η
γερμανική εταιρία ανεβάζει ακόμη πιο πάνω τον πήχη και να δούμε που θα
σταματήσει.
Σύμφωνα με την ΖF το νέο κιβώτιο θα τοποθετείται σε αυτοκίνητα με τον κινητήρα στον εγκάρσιο άξονα (δηλαδή κυρίως σε προσθιοκίνητα) και η λειτουργία του εξασφαλίζει
μειωμένη κατανάλωση έως 16% σε σχέση με ένα συμβατικό αυτόματο 6 σχέσεων.
Το νέο κιβώτιο θα μπορεί να μεταφέρει από 8,5 kgm έως 48,9 kgm καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα μοντέλων παραγωγής. Μένει να δούμε ποιοι κατασκευαστές θα το χρησιμοποιήσουν και θεωρείται σίγουρο πως θα το δούμε σε μοντέλα της BMW.
Σύμφωνα με την ΖF το νέο κιβώτιο θα τοποθετείται σε αυτοκίνητα με τον κινητήρα στον εγκάρσιο άξονα (δηλαδή κυρίως σε προσθιοκίνητα) και η λειτουργία του εξασφαλίζει
μειωμένη κατανάλωση έως 16% σε σχέση με ένα συμβατικό αυτόματο 6 σχέσεων.
Το νέο κιβώτιο θα μπορεί να μεταφέρει από 8,5 kgm έως 48,9 kgm καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα μοντέλων παραγωγής. Μένει να δούμε ποιοι κατασκευαστές θα το χρησιμοποιήσουν και θεωρείται σίγουρο πως θα το δούμε σε μοντέλα της BMW.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.