18 ευρώ η κάρτα!!! |
Αγαπητή κυρία Vodafone. Είμαι ένας Έλλην αυτόχθων ιθαγενής, που επειδή γεννήθηκε και ζει στην Ελλάδα, έχει την ατυχία να έχει χειρότερες υπηρεσίες δικτύου από ότι έχει ο μέσος Ευρωπαίος (για να στο αποδείξω, ας πάμε μια βόλτα σε ένα χωριό στην Ελλάδα και σε ένα χωριό στην Γερμανία, να δω σε ποιό από τα δύο θα "πέσει" η μπαταρία πιο γρήγορα, απόρροια του χειρότερου δικτύου και software υπηρεσιών).
Αγαπητή κυρία Vodafone. Είμαι ο καλός σου πελάτης που πληρώνει ακριβότερα από τις άλλες Ευρωπαϊκές χώρες για τις ίδιες υπηρεσίες και για το ίδιο roaming που έχουν οι αντίστοιχες Vodafone σε άλλες χώρες.
Αγαπητή κυρία Vodafone. Όλα τα ανωτέρω -δεν είναι ότι στα συγχωρώ- τα ανέχομαι, γιατί κατά παράδοξο και περίεργο τρόπο, την ίδια τακτική ακολουθούν και οι άλλες 2 εταιρείες κινητής στην
Ελλάδα, χωρίς ποτέ να έχει κινήσει την περιέργεια σε κάποιον εισαγγελέα για να ψάξει εάν χρήζει έρευνας το φαινόμενο.
Όμως αυτή την φορά, τα πήρα στο κρανίο και έχω σκοπό τους 3 αριθμούς που έχω στην ιδιοκτησία μου και τους 100 αριθμούς της εταιρείας να τους μεταφέρω πάραυτα γιατί η κοροϊδία έχει και τα όρια της.
Δεν φτάνει που πρέπει κάποιος να υποστεί το σοκ της απώλειας ενός πανάκριβου (γιατί και αυτά είναι πιο ακριβά από άλλες Ευρωπαϊκές χώρες) κινητού σε περίπτωση κλοπής, έχει και το σοκ της τριτοκοσμικής αντιμετώπισης από την εταιρεία για την αντικατάσταση της κάρτας.
Πας λοιπόν σε ένα κατάστημα και ζητάς αντικατάσταση, αφού έχει πρώτα επικοινωνήσει τηλεφωνικά (με χρέωση) για την δήλωση κλοπής και φραγής. Σου δίνουν την κάρτα SIM και ΣΟΥ ΖΗΤΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ 18,00 ΕΥΡΩ. Ναι ΔΕΚΑΟΚΤΩ ολόκληρα ευρώ ή προ 2001 5.500 δραχμές, για κάτι που δεν στοιχίζει πάνω από 10 λεπτά του ευρώ.
Τα πλήρωσα ο ηλίθιος, ναι τα πλήρωσα. Αλλά και η Vodafone θα το πληρώσει, αφού ήδη έχω κάνει αίτηση να αλλάξω τους 3 προσωπικούς αριθμούς και τους 100 εταιρικούς σε άλλη εταιρεία (που χρεώνει 5 ευρώ την κάρτα για αντικατάσταση). Loutraki One
Καλησπέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας απαντώ ως εκπρόσωπος της Vodafone και θα ήθελα να γνωρίζετε ότι λυπούμαστε πολύ για την εμπειρία που είχατε. Θα θέλαμε να μας στείλετε τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο & τηλέφωνο επικοινωνίας) στο facebook.gr@vodafone.com για να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να δοθεί μια λύση σε ότι έχει συμβεί.
Στη διάθεσή σας