Σπατάλες, άστοχες επενδύσεις, κακοί σύμβουλοι και καταχραστές που υποδύονται τους έμπιστους συνεργάτες.
Γι’ αυτούς και πολλούς άλλους λόγους πολλά αστέρια της μουσικής έχουν δει την καριέρα τους να προσγειώνεται απότομα στο ναδίρ, τη στιγμή που η περιουσία τους εξατμίζεται χωρίς επιστροφή.
Το φλερτ του Billy Joel (ο πρώτος δυτικός μουσικός που τραγούδησε στην Μόσχα σε συναυλία) με τη χρεοκοπία ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του ‘80 όταν μετά από λογιστικό έλεγχο έφτασε στο δυσάρεστο
συμπέρασμα ότι ο manager του είχε καταχραστεί δεκάδες εκατομμύρια δολάρια από την περιούσια του, ενώ ο Billy Joel ακολούθησε ακόμα μια φορά τη δικαστική οδό, επίσης κατά manager του.
Μείον 13.000.000 δολάρια έφτασε το ταμείο του ο MC Hammer ο οποίος κατάφερε να ανατρέψει την οικονομική του κατάσταση με την σπάταλη ζωή του, που συνοδευόταν φυσικά και από την κάθετη πτώση των πωλήσεων των δίσκων του. Από τον στρόβιλο της χρεοκοπίας δεν ξέφυγε ούτε η θρυλική μορφή του George Clinton. Στην περίπτωσή του θέματα πνευματικών δικαιωμάτων έχουν μειώσει δραματικά την περιούσια του κατά 100.000.000. Ο Jerry Lee Lewis είδε από νωρίς την καριέρα του, και τους τραπεζικούς του λογαριασμούς, να φτάνουν στο ναδίρ έπειτα από το σκάνδαλο που ξέσπασε όταν παντρεύτηκε την 13χρονη δεύτερη ξαδέρφη του, γεγονός μάλιστα που απετέλεσε και την αιτία της πτώχευσής του το 1988 για χρέη 3.000.000 δολαρίων.
Η ατυχής συνεργασία του Isaac Hayes με τη δισκογραφική εταιρεία Stax υπήρξε ο κύριος λόγος που οδήγησε τον μουσικό σε εκποίηση της περιουσίας του αλλά και σε απώλεια των πνευματικών δικαιωμάτων του έργου του αφού η εταιρία του χρωστούσε τουλάχιστον 5.000.000. Τέλος, η Toni Braxton αναγκάστηκε να κηρύξει πτώχευση καθώς τα χρέη της έσφιγγαν τη θηλιά γύρω από τον λαιμό της. Λόγω του σοβαρός προβλήματος υγείας που αντιμετώπισε η τραγουδίστρια αναγκάστηκε να αθετήσει συμφωνίες και ακολούθως να υποστεί τεράστια συσσώρευση χρεών.
Γι’ αυτούς και πολλούς άλλους λόγους πολλά αστέρια της μουσικής έχουν δει την καριέρα τους να προσγειώνεται απότομα στο ναδίρ, τη στιγμή που η περιουσία τους εξατμίζεται χωρίς επιστροφή.
Το φλερτ του Billy Joel (ο πρώτος δυτικός μουσικός που τραγούδησε στην Μόσχα σε συναυλία) με τη χρεοκοπία ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του ‘80 όταν μετά από λογιστικό έλεγχο έφτασε στο δυσάρεστο
συμπέρασμα ότι ο manager του είχε καταχραστεί δεκάδες εκατομμύρια δολάρια από την περιούσια του, ενώ ο Billy Joel ακολούθησε ακόμα μια φορά τη δικαστική οδό, επίσης κατά manager του.
Μείον 13.000.000 δολάρια έφτασε το ταμείο του ο MC Hammer ο οποίος κατάφερε να ανατρέψει την οικονομική του κατάσταση με την σπάταλη ζωή του, που συνοδευόταν φυσικά και από την κάθετη πτώση των πωλήσεων των δίσκων του. Από τον στρόβιλο της χρεοκοπίας δεν ξέφυγε ούτε η θρυλική μορφή του George Clinton. Στην περίπτωσή του θέματα πνευματικών δικαιωμάτων έχουν μειώσει δραματικά την περιούσια του κατά 100.000.000. Ο Jerry Lee Lewis είδε από νωρίς την καριέρα του, και τους τραπεζικούς του λογαριασμούς, να φτάνουν στο ναδίρ έπειτα από το σκάνδαλο που ξέσπασε όταν παντρεύτηκε την 13χρονη δεύτερη ξαδέρφη του, γεγονός μάλιστα που απετέλεσε και την αιτία της πτώχευσής του το 1988 για χρέη 3.000.000 δολαρίων.
Η ατυχής συνεργασία του Isaac Hayes με τη δισκογραφική εταιρεία Stax υπήρξε ο κύριος λόγος που οδήγησε τον μουσικό σε εκποίηση της περιουσίας του αλλά και σε απώλεια των πνευματικών δικαιωμάτων του έργου του αφού η εταιρία του χρωστούσε τουλάχιστον 5.000.000. Τέλος, η Toni Braxton αναγκάστηκε να κηρύξει πτώχευση καθώς τα χρέη της έσφιγγαν τη θηλιά γύρω από τον λαιμό της. Λόγω του σοβαρός προβλήματος υγείας που αντιμετώπισε η τραγουδίστρια αναγκάστηκε να αθετήσει συμφωνίες και ακολούθως να υποστεί τεράστια συσσώρευση χρεών.
Πηγή: Ελεύθερος Τύπος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.