Ο Βρετανός πανηγύρισε έξαλλα την 11η νίκη της καριέρας του στο 200στο του GP πέντε χρόνια μετά την πρώτη του νίκη στην ίδια πίστα το 2006, πάλι υπό βροχή.
Ο Μπάτον ευτύχησε να δει την ομάδα του να επιλέγει την σωστή στρατηγική όσον αφορά στα ελαστικά και βρέθηκε ανέλπιστα επικεφαλής της κούρσας την στιγμή που όλα πήγαν στραβά για τον teammate του Λιούις Χάμιλτον.
Ο Βρετανός οδηγούσε την κούρσα στο
μεγαλύτερο μέρος του αγώνα μέχρι που άρχισε να ψιχαλίζει. Τότε αποφάσισε να ρισκάρει χρησιμοποιώντας ενδιάμεσα ελαστικά αλλά ο καιρός δεν του έκανε το χατήρι...
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά. Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε τους πιλότους να προσπαθούν να κρατηθούν στην πίστα που γλιστρούσε και φυσικά στην πρώτη στροφή έγινε χαμός. Ο Φέτελ κράτησε το προβάδισμα αλλά πολύ σύντομα υπέπεσε σε λάθος υπό την πίεση του Χάμιλτον που πήρε προβάδισμα και άρχισε να φτιάχνει διαφορά ενόσω η πίστα στέγνωνε.
. Ο Γερμανός σταμάτησε στην άκρη και έσπευσε πανικόβλητος να απομακρυνθεί από το φλεγόμενο μονοθέσιο.
Ο Χάμιλτον δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με τους μηχανικούς του και αυτό επηρέασε αρνητικά την πορεία του. Ο Βρετανός έχασε τον έλεγχο και την πρώτη θέση από δικό του λάθος και στη συνέχεια έβαλε ενδιάμεσα ελαστικά αλλά η βροχή δεν του έκανε το χατίρι.Επιπλέον οι αγωνοδίκες έκριναν ότι η επαναφορά του στην πίστα ήταν επικίνδυνη και του έδωσαν ποινή διέλευσης. Έτσι ο Μπάτον βρέθηκε αγκαλιά με τη νίκη στο 200στο GP της καριέρας του.
Όπως αποκάλυψε ο μεγάλος χαμένος του σημερινού αγώνα, Λιούις Χάμιλτον ένα πρόβλημα στην ενδοεπικοινωνία επηρέασε αρνητικά την προσπάθειά του: «Είχαμε θέμα με τον ασύρματο. Άκουγα τους μηχανικούς μου αλλά δεν με άκουγαν αυτοί. Έδινα πληροφορίες αλλά δε με άκουγαν. Κάποια στιγμή άκουσαν μερικά στοιχεία αλλά δεν αρκούσαν. Τους άκουσα να λένε για βροχή και καθώς ήδη ψιχάλιζε βάλαμε ενδιάμεσα. Δεν ήταν η σωστή επιλογή αλλά έτσι είναι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός. Συγχαρητήρια στο Τζένσον με πίεζε ασφυκτικά σήμερα και όντας καλύτερος κέρδισε. Φυσικά θα ήταν ακόμη καλύτερα αν είχαμε κάνει το 1-2. Νιώθω ότι απογοήτευσα την ομάδα αλλά θα ανακάμψω στον επόμενο αγώνα».
Μετά το τέλος του αγώνα ο νικητής Τζένσον Μπάτον ήταν πανευτυχής: «Για κάποιο λόγο που δεν ξέρω οι μεικτές συνθήκες με ευνοούν. Σπουδαία απόφαση στρατηγικής να βάλουν την μαλακή γόμα στο μονοθέσιο μου ενώ απέμεναν 30 γύροι. Τους ευχαριστώ όλους. Θα σκέφτομαι σε κάθε μέρα των διακοπών».
Από την πλευρά του ο έτερος διεκδικητής της νίκης Σεμπάστιαν Φέτελ πιστεύει ότι το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι διαφορετικό σήμερα: «Νομίζω ότι η νίκη ήταν μέσα στις δυνατότητές μας σήμερα. Το μυαλό κρυώνει τώρα και αντιλαμβάνομαι ότι όσον αφορά στο πρωτάθλημα ήταν καλός αγώνας καθότι οι κυριότεροι διώκτες μου εκτός του Τζένσον τερμάτισαν πίσω μου. Το πιο σημαντικό είναι πως η McLaren στους δυο τελευταίους αγώνες δείχνει ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Δεν είμαστε ευχαριστημένοι μ’ αυτό και θα πρέπει να αντιδράσουμε στο Σπα. Εκκίνησα από την pole και νιώθω ότι θα μπορούσα να κερδίσω, αυτός ήταν ο στόχος μου και όχι η 2η θέση, γι’ αυτό δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος».
Ο Φερνάντο Αλόνσο είδε τον αγώνα του να οριοθετείται στην εκκίνηση όπου τον πέρασαν οι δυο Mercedes. Στη συνέχεια ο Ισπανός έδωσε μεγάλη μάχη και εκμεταλλευόμενος τα λάθη των Χάμιλτον, Γουέμπερ, Μάσα βρέθηκε πανάξια στην 3η θέση: «Παραμένω γεμάτος αυτοπεποίθηση ότι μπορώ να κάνω ένα καλό δεύτερο μισό πρωταθλήματος. Το μονοθέσιο έχει βελτιωθεί πολύ και μπορούμε να παλέψουμε για pole και νίκη. Ο Ιούλιος πήγε πολύ καλά για μας, έχω πάρει στους τελευταίους αγώνες περισσότερους βαθμούς από κάθε άλλο οδηγό. Δυστυχώς δεν είχε τόση ζέστη στους τελευταίους αγώνες ελπίζω ο καιρός να μας ευνοήσει τον Αύγουστο και το Σεπτέμβριο».
Στα αξιοσημείωτα του αγώνα
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
Ο Μπάτον ευτύχησε να δει την ομάδα του να επιλέγει την σωστή στρατηγική όσον αφορά στα ελαστικά και βρέθηκε ανέλπιστα επικεφαλής της κούρσας την στιγμή που όλα πήγαν στραβά για τον teammate του Λιούις Χάμιλτον.
Ο Βρετανός οδηγούσε την κούρσα στο
μεγαλύτερο μέρος του αγώνα μέχρι που άρχισε να ψιχαλίζει. Τότε αποφάσισε να ρισκάρει χρησιμοποιώντας ενδιάμεσα ελαστικά αλλά ο καιρός δεν του έκανε το χατήρι...
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά. Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε τους πιλότους να προσπαθούν να κρατηθούν στην πίστα που γλιστρούσε και φυσικά στην πρώτη στροφή έγινε χαμός. Ο Φέτελ κράτησε το προβάδισμα αλλά πολύ σύντομα υπέπεσε σε λάθος υπό την πίεση του Χάμιλτον που πήρε προβάδισμα και άρχισε να φτιάχνει διαφορά ενόσω η πίστα στέγνωνε.
. Ο Γερμανός σταμάτησε στην άκρη και έσπευσε πανικόβλητος να απομακρυνθεί από το φλεγόμενο μονοθέσιο.
Ο Χάμιλτον δεν μπορούσε να επικοινωνήσει με τους μηχανικούς του και αυτό επηρέασε αρνητικά την πορεία του. Ο Βρετανός έχασε τον έλεγχο και την πρώτη θέση από δικό του λάθος και στη συνέχεια έβαλε ενδιάμεσα ελαστικά αλλά η βροχή δεν του έκανε το χατίρι.Επιπλέον οι αγωνοδίκες έκριναν ότι η επαναφορά του στην πίστα ήταν επικίνδυνη και του έδωσαν ποινή διέλευσης. Έτσι ο Μπάτον βρέθηκε αγκαλιά με τη νίκη στο 200στο GP της καριέρας του.
Όπως αποκάλυψε ο μεγάλος χαμένος του σημερινού αγώνα, Λιούις Χάμιλτον ένα πρόβλημα στην ενδοεπικοινωνία επηρέασε αρνητικά την προσπάθειά του: «Είχαμε θέμα με τον ασύρματο. Άκουγα τους μηχανικούς μου αλλά δεν με άκουγαν αυτοί. Έδινα πληροφορίες αλλά δε με άκουγαν. Κάποια στιγμή άκουσαν μερικά στοιχεία αλλά δεν αρκούσαν. Τους άκουσα να λένε για βροχή και καθώς ήδη ψιχάλιζε βάλαμε ενδιάμεσα. Δεν ήταν η σωστή επιλογή αλλά έτσι είναι ο μηχανοκίνητος αθλητισμός. Συγχαρητήρια στο Τζένσον με πίεζε ασφυκτικά σήμερα και όντας καλύτερος κέρδισε. Φυσικά θα ήταν ακόμη καλύτερα αν είχαμε κάνει το 1-2. Νιώθω ότι απογοήτευσα την ομάδα αλλά θα ανακάμψω στον επόμενο αγώνα».
Μετά το τέλος του αγώνα ο νικητής Τζένσον Μπάτον ήταν πανευτυχής: «Για κάποιο λόγο που δεν ξέρω οι μεικτές συνθήκες με ευνοούν. Σπουδαία απόφαση στρατηγικής να βάλουν την μαλακή γόμα στο μονοθέσιο μου ενώ απέμεναν 30 γύροι. Τους ευχαριστώ όλους. Θα σκέφτομαι σε κάθε μέρα των διακοπών».
Από την πλευρά του ο έτερος διεκδικητής της νίκης Σεμπάστιαν Φέτελ πιστεύει ότι το αποτέλεσμα θα μπορούσε να είναι διαφορετικό σήμερα: «Νομίζω ότι η νίκη ήταν μέσα στις δυνατότητές μας σήμερα. Το μυαλό κρυώνει τώρα και αντιλαμβάνομαι ότι όσον αφορά στο πρωτάθλημα ήταν καλός αγώνας καθότι οι κυριότεροι διώκτες μου εκτός του Τζένσον τερμάτισαν πίσω μου. Το πιο σημαντικό είναι πως η McLaren στους δυο τελευταίους αγώνες δείχνει ιδιαίτερα ανταγωνιστική. Δεν είμαστε ευχαριστημένοι μ’ αυτό και θα πρέπει να αντιδράσουμε στο Σπα. Εκκίνησα από την pole και νιώθω ότι θα μπορούσα να κερδίσω, αυτός ήταν ο στόχος μου και όχι η 2η θέση, γι’ αυτό δεν είμαι πολύ ευχαριστημένος».
Ο Φερνάντο Αλόνσο είδε τον αγώνα του να οριοθετείται στην εκκίνηση όπου τον πέρασαν οι δυο Mercedes. Στη συνέχεια ο Ισπανός έδωσε μεγάλη μάχη και εκμεταλλευόμενος τα λάθη των Χάμιλτον, Γουέμπερ, Μάσα βρέθηκε πανάξια στην 3η θέση: «Παραμένω γεμάτος αυτοπεποίθηση ότι μπορώ να κάνω ένα καλό δεύτερο μισό πρωταθλήματος. Το μονοθέσιο έχει βελτιωθεί πολύ και μπορούμε να παλέψουμε για pole και νίκη. Ο Ιούλιος πήγε πολύ καλά για μας, έχω πάρει στους τελευταίους αγώνες περισσότερους βαθμούς από κάθε άλλο οδηγό. Δυστυχώς δεν είχε τόση ζέστη στους τελευταίους αγώνες ελπίζω ο καιρός να μας ευνοήσει τον Αύγουστο και το Σεπτέμβριο».
Στα αξιοσημείωτα του αγώνα
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:
GP Ουγγαρίας, 11ος αγώνας |
|
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος |
1. Button McLaren-Mercedes 1’43:42.337 |
2. Vettel Red Bull-Renault + 3.588 |
3. Alonso Ferrari + 19.819 |
4. Hamilton McLaren-Mercedes + 48.338 |
5. Webber Red Bull-Renault + 49.742 |
6. Massa Ferrari + 1:17.176 |
7. Di Resta Force India-Mercedes + 1 γύρο |
8. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο |
9. Rosberg Mercedes + 1 γύρο |
10. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο |
11. Kobayashi Sauber-Ferrari + 1 γύρο |
12. Petrov Renault + 1 γύρο |
13. Barrichello Williams-Cosworth + 2 γύρους |
14. Sutil Force India-Mercedes + 2 γύρους |
15. Perez Sauber-Ferrari + 2 γύρους |
16. Maldonado Williams-Cosworth + 2 γύρους |
17. Glock Virgin-Cosworth + 4 γύρους |
18. Ricciardo HRT-Cosworth + 4 γύρους |
19. D'Ambrosio Virgin-Cosworth + 5 γύρους |
20. Liuzzi HRT-Cosworth + 5 γύρους |
|
Ταχύτερος γύρος: Massa, 1:23.415 |
|
Εγκατέλειψαν: |
|
Οδηγός Ομάδα Γύρος |
Kovalainen Lotus-Renault 56 |
Schumacher Mercedes 27 |
Heidfeld Renault 24 |
Trulli Lotus-Renault 18 |
|
|
Βαθμολογία: |
|
Οδηγοί: Κατασκευαστές: |
1. Vettel 234 1. Red Bull-Renault 383 |
2. Webber 149 2. McLaren-Mercedes 280 |
3. Hamilton 146 3. Ferrari 215 |
4. Alonso 145 4. Mercedes 80 |
5. Button 134 5. Renault 66 |
6. Massa 70 6. Sauber-Ferrari 35 |
7. Rosberg 48 7. Force India-Mercedes 26 |
8. Heidfeld 34 8. Toro Rosso-Ferrari 22 |
9. Schumacher 32 9. Williams-Cosworth 4 |
10. Petrov 32 |
11. Kobayashi 27 |
12. Sutil 18 |
13. Buemi 12 |
14. Alguersuari 10 |
15. Di Resta 8 |
16. Perez 8 |
17. Barrichello 4 |
Ο νικητής του αγώνα Τζένσον Μπάτον, δέχεται τα συγχαρητήρια του Φερνάντο Αλόνσο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.