Μήπως τελικά -κύριοι εφοπλιστές- λεφτά υπάρχουν; Από τον Conpater

Μήπως τελικά λεφτά υπάρχουν; Ρε μπας και είχε δίκιο τελικά αυτό το παιδί ο ΓΑΠ και το έχουμε παρεξηγήσει;

Έλληνες εφοπλιστές ναυπηγούν 654 πλοία, ξηρού φορτίου, δεξαμενόπλοια και μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου. Μέχρι εδώ όλα καλά.
Από αυτά τα 654 πλοία, τα 653 ναυπηγούνται σε Κορέα, Κίνα, Φιλιππίνες, Βιετνάμ και όπου άλλου πιάνει η ανοιχτή παλάμη ενός μπασκετμπολίστα στον χάρτη της περιοχής εκεί κάτω! Μόλις ΈΝΑ πλοίο φτιάχνεται στην χώρα μας!!! Μιλάμε για Έλληνες εφοπλιστές, που όχι μόνο στα πλοία τους η ελληνική σημαία είναι είδος
εξαφανισμένο, αλλά που τα φτιάχνουν και στο εξωτερικό. Για να μην μιλήσουμε για πληρώματα,που οι δώδεκα φυλές του Ισραήλ (που λέει ο λόγος), συν όλες τις φυλές της Ινδονησίας και του Βανουάτου δουλεύουν σε αυτά. Έλληνας,άντε να είναι ο πλοίαρχος και ο μηχανικός!

Είναι οι ίδιοι άνθρωποι,που κάποια ρέστα τους τα δίνουν για φιλανθρωπικές, τα δίνουν σε κάνα ίδρυμα για φορολογικούς λόγους, και που μόλις το κράτος είπε να βγάλει κάνα φράγκο ΚΑΙ από αυτούς, πήραν πλοία, βάρκες, φουσκωτά και γενικά ότι επιπλέει και τα πήγαν σε άλλη γη, σ`άλλα μέρη...
Εντύπωση όμως προκαλεί ότι τα περισσότερα από αυτά είναι NPG, και σε συνάρτηση με το τι παίζεται με τις ΑΟΖ της Κύπρου και της Ελλάδας, εύκολα φτάνει κάποιος στο συμπέρασμα πως οι όποιες συναλλαγές και αλισβερίσια μεταφοράς φυσικού αερίου της Ανατολικής Ευρώπης εχουν ήδη δρομολογηθεί και προσυμφωνηθεί από καιρό. Γιατί ενα πλοίο για να φτιαχτεί θέλει και δυο χρόνια, δεν μπαίνεις σε μια αντιπροσωπεία και διαλέγεις το χρωμα κι εφυγες.....
Αρα, η απάντηση των ΗΠΑ στην Τουρκία, η οποία διαμαρτυρήθηκε για την εμφάνιση της Noble Energy στην περιοχή, ήταν προαποφασισμένη. Κάτι που δείχνει πως τελικα η Ελλάδα θα καταφερει τελικα να βγαλει το φυσικο αέριο στην ΑΟΖ που της αναλογεί, ασχέτως αν τελικα θα καταληξει να αγοραζει το ιδιο, δικο της, αέριο απο τους Αμερικανούς.
Την ίδια στιγμή που αυτοί που δεν εργάζονται στην χώρα μας έφτασαν να είναι περισσοτεροι απ`αυτούς που (τελος πάντων) δουλεύουν. Την ίδια στιγμή που τα επίσημα στοιχεία της στατιστικης υπηρεσιας δινουν την ανεργεια στο 16,5%, άσχετα αν ειναι πάνω απο 25% γιατί η ΕΛΣΤΑΤ υπολογίζει και αυτούς που δεν έχουν ακόμα δηλωθεί στον ΟΑΕΔ ή τους 2μηνους, 5μηνους και 8μηνους συμβασιούχους του δημοσίου (άρα οσονούπω ανέργους). Την ίδια στιγμή που οι περισσότεροι κατοικοι αυτής της χωρας βάζουν το χέρι στην τσεπη και πιανουν το παπούτσι, αυτήν λοιπόν την ώρα, οι ευπατρίδες εφοπλιστές φτιάχνουν τα 654 πλοια τους στην Ασία. Και επειδή δεν προλάβαινε η Κορέα να παραδώσει, έδωσαν τις παραγγελίες στην Κίνα, στο Βιετνάμ και αλλού.
Εγω πάντως δεν είδα κάποιο συνδικαλιστικό όργανο της ζώνης του Περάματος, η το ΠΑΜΕ, η το φάμε, η οποιονδήποτε άλλο να βγει να διαμαρτυρηθεί. Ιδιώτης είναι ο άλλος, κι όπου θέλει κατασκευάζει τα πλοία του. Όταν Όταν όμως πλακώνει τις δωρεές στα ιδρύματα, για φώναξε τον για καφέ σαν κράτος και "σφύριξε του" δυο κουβεντούλες. Μαζί με τον καφέ, δώσε του κι ένα μπιλιετάκι που θα γράφει ότι ο φόρος για τις δωρεές είναι στο 40%. Αφού γουστάρει να μείνει το όνομα του στην ιστορία, θα πληρώσει κατι παραπάνω για την λεζάντα.

Στο τζάμπα δεν γίνεται τίποτα. Μόνο τα πλοία στην ΑΣΙΑ.....

O Conpater είναι δημότης Λουτρακίου - Αγ. Θεοδώρων και αρθρογραφεί περιοδικά στο L1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.