Στρατηγική τουριστικής ανάπτυξης στο Λουτράκι από τον Δήμο....το άλλο με το Τοτό το ξέρεις;

Σε παταγώδη αποτυχία της δημοτικής αρχή εξελίσσεται ο Νο 1 στόχος προς υλοποίηση που θα έπρεπε να είναι, ήτοι η εμπορική και η τουριστική ανάπτυξη. Από τον Οκτώβριο που θα αρχίσει να γίνεται έρημη πόλη το κέντρο του Λουτρακίου, να δω με τι μούτρα θα κυκλοφορούν ορισμένοι, αφού εκτός από το 2011, έχει ήδη χαθεί τουριστικά και το 2012. 

Ας μην μακρυγορούμε. Να δούμε με πολύ απλές έννοιες τις προϋποθέσεις για την εμπορική, οικονομική και τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.
-- Έλευση προαστιακού στο Λουτράκι. Βασικός στόχος και πρωταρχική επιδίωξη. Προς το παρόν ακόμα περιμένουμε τον..... Βούγια!!
-- Σχεδιασμός και υλοποίηση στρατηγικής για τον τουρισμό. Ο Δήμος απεμπόλησε το δικαίωμα να ελέγχει, να διαμορφώνει και να σχεδιάζει την στρατηγική για την τουριστική προβολή και ανάπτυξη,
εκχωρώντας το δικαίωμα αυτό αποκλειστικά σε ιδιώτες και φορείς!! Έτσι κύριε Δήμαρχε δείχνεις πόσο πραγματικά το ήθελες και ποιές είναι οι προθέσεις σου.
-- Συνέχιση μοντέλων προσέλκυσης επισκεπτών όπως ο Αθλητικός Τουρισμός. Μηδέν εις το πηλίκον. Ακόμα και στο Δ.Σ του Προμηθέα στον οποίο ανήκουν οι αθλητικές εγκαταστάσεις, δεν υπάρχει ούτε ένας που να έχει σχέση με τον αθλητισμό, το αθλητικό management και την διοργάνωση αθλητικών διοργανώσεων. Έτσι κύριε Δήμαρχε δείχνεις την τεχνογνωσία και τις προθέσεις.  
-- Εκμετάλλευση των υποδομών και εγκαταστάσεων όπως το SPA και το Συνεδριακό και εκμετάλλευση της Λουτράκι Α.Ε, αφενός για να μειωθούν οι κατά περίπου 800.000 ζημιές από την λειτουργία ετησίως, και αφετέρου να αποτελέσουν πηγή προσέλκυσης επισκεπτών. Τι να πρωτοπούμε; Ότι μετά από 7 μήνες πλήρους διοίκησης δεν υπάρχουν προσπέκτους, δεν υπάρχει εμπορική πολιτική, δεν υπάρχει ιστότοπος / site για την προβολή και για κρατήσεις; Να πούμε ότι μέσα σε 6 μήνες λειτουργίας της Λουτράκι Α.Ε έχει αλλάξει 2 φορές το Δ.Σ και σε αυτό δεν υπάρχει ούτε ένας που να γνωρίζει επιχειρησιακά τον Τουρισμό και τον τρόπο λειτουργίας και εκμετάλλευσης τέτοιων εγκαταστάσεων; Να πούμε ότι η εταιρεία είναι στο χείλος του γκρεμού και αντί να δημιουργηθεί ανάπτυξη και να βρεθούν λύσεις και έσοδα, αναλωνόμαστε σε αλληλοκατηγορίες και νομικές επιδιώξεις; (να γίνουν και αυτά, αλλά οχι ως μοναδικό έργο) Έτσι κύριε Δήμαρχε δείχνεις -και πάλι- τις προθέσεις σου.

Τέλος να πούμε και αυτά που θα έκαναν την περιοχή περισσότερο ελκυστική για να προσελκύσουμε και άλλους επισκέπτες;
  • Πινακίδες για τους χώρους στάθμευσης; Ανύπαρκτες
  • Πινακίδες για το Υδροθεραπευτήριο; Ανύπαρκτες
  • Διαχείριση κυκλοφοριακού μέσα στην σεζόν; Ανύπαρκτη
  • Πάταξη των γεγονότων παραεμπορίου στην παραλία; Μηδενική
  • Διαγραμμίσεις μέσα στην πόλη; Ανύπαρκτες (με εξαίρεση την κεντρική λεωφόρο εντός της πόλης, και αυτές μετά από 10 ημέρες ξεθώριασαν). 
  • Λακούβες; 
  • Αδέσποτα; 
Για να μην μειώσω κάποιον που μελλοντικά ίσως κάνει κάτι από αυτά, έως σήμερα 8 Αυγούστου 2011, τίποτα από τα ανωτέρω δεν έχει γίνει πράξη. Άρα όσοι ήρθαν, μάλλον δεν θα έχουν τα καλύτερα να μεταδώσουν σε φίλους, στα κοινωνικά δίκτυα τύπου facebook & twitter και πάει λέγοντας.

Ο χειμώνας δυστυχώς προβλέπεται μακρύς. Και από ότι φαίνεται, ορισμένοι είναι αρωγοί και βασικοί υπαίτιοι για να συνεχιστεί επί μακρόν αυτός ο -οικονομικός- χειμώνας στην περιοχή μας. Κρίμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.