Το βιβλίο του «Κνωσός 1560 π.Χ. Η ιδανική πολιτεία», παρουσίασε σε
εκδήλωση στον δήμο Φαιστού ο εκπαιδευτικός και Περιφερειακός Σύμβουλος Μανόλης Αλεξάκης.
«Ο Μινωικός Πολιτισμός ήταν ο μοναδικός πολιτισμός που δεν ύψωσε τείχη,
αλλά θέλησε να μοιραστεί τις αξίες και τα επιτεύγματα του με όλο τον
κόσμο» υποστήριξε.
Στον τρόπο με τον οποίο ξετυλίγει το μύθο ο συγγραφέας, αλλά και στην πολυπλοκότητα αναφορών τόσο κοινωνικών, όσο και ιστορικών και
πολιτικών, αναφέρθηκε στο πλαίσιο της εισαγωγικής της ομιλίας η δήμαρχος Φαιστού Μαρία Πετρακογιώργη Ανυφαντάκη.
«Μέσα από ένα θαυμαστό βιβλίο κι ένα ταξίδι αναζητήσεων κι ανακαλύψεων, στο οποίο ο συγγραφέας τοποθετεί τον μεγάλο Βρετανό Αρχαιολόγο, παρουσιάζονται πτυχές της Μινωικής Κρήτης, της Κνωσού, της κοινωνικής και πολιτικής οργάνωσης μιας Πολιτείας στη βάση της ιδανικής και ανθρώπινης», ανέφερε.
«Περιπέτεια» χαρακτήρισε από την πλευρά του το βιβλίο ο Γιώργος Στεφανίδης, στο πλαίσιο της παρουσίασης του. Ο κ. Στεφανίδης αναφέρθηκε σε ιδανικά, αλλά και συστατικά στοιχεία του κρητικού πολιτισμού και της κρητικής φιλοξενίας που παραμένουν αναλλοίωτα ακόμα και σήμερα.
Μιλώντας για το βιβλίο του «Κνωσός 1560 π.Χ. Η ιδανική πολιτεία» ο συγγραφέας, υποστήριξε πως δεν επέλεξε τυχαία την Κνωσό, αφού ως πολιτισμός ήταν ο μοναδικός που δεν διέθετε οχυρώσεις.
«Ο Μινωικός Πολιτισμός ήταν ο μοναδικός πολιτισμός που δεν ύψωσε τείχη, αλλά θέλησε να μοιραστεί τις αξίες και τα επιτεύγματα του με όλο τον κόσμο» υποστήριξε ο κ. Αλεξάκης, προσθέτοντας: «Αυτή η στάση ζωής στο Μινωικό Πολιτισμό, αλλά και η διάθεση να μην κρατήσουν μέσα τους οι Μινωίτες, όλα όσα κατάφεραν, σε συνδυασμό με την κοινωνική και πολιτική της οργάνωση, με έκανε να θεωρώ την Κνωσό ως την ιδανική πολιτεία».
Ο κ. Αλεξάκης τόνισε παράλληλα πως μέσα από το βιβλίο του ήθελε να περάσει στις επόμενες γενιές, ιδανικά, αλλά και ιδέες που τείνουν να χαθούν. «Υπήρχαν κάποια πράγματα που ένιωθα πως πρέπει να δώσουμε στις επόμενες γενιές και να μην τα κρατήσουμε για μας, που έπρεπε μ’ έναν τρόπο να διοχετευτούν προς τα έξω» υποστήριξε.
Στον τρόπο με τον οποίο ξετυλίγει το μύθο ο συγγραφέας, αλλά και στην πολυπλοκότητα αναφορών τόσο κοινωνικών, όσο και ιστορικών και
πολιτικών, αναφέρθηκε στο πλαίσιο της εισαγωγικής της ομιλίας η δήμαρχος Φαιστού Μαρία Πετρακογιώργη Ανυφαντάκη.
«Μέσα από ένα θαυμαστό βιβλίο κι ένα ταξίδι αναζητήσεων κι ανακαλύψεων, στο οποίο ο συγγραφέας τοποθετεί τον μεγάλο Βρετανό Αρχαιολόγο, παρουσιάζονται πτυχές της Μινωικής Κρήτης, της Κνωσού, της κοινωνικής και πολιτικής οργάνωσης μιας Πολιτείας στη βάση της ιδανικής και ανθρώπινης», ανέφερε.
«Περιπέτεια» χαρακτήρισε από την πλευρά του το βιβλίο ο Γιώργος Στεφανίδης, στο πλαίσιο της παρουσίασης του. Ο κ. Στεφανίδης αναφέρθηκε σε ιδανικά, αλλά και συστατικά στοιχεία του κρητικού πολιτισμού και της κρητικής φιλοξενίας που παραμένουν αναλλοίωτα ακόμα και σήμερα.
Μιλώντας για το βιβλίο του «Κνωσός 1560 π.Χ. Η ιδανική πολιτεία» ο συγγραφέας, υποστήριξε πως δεν επέλεξε τυχαία την Κνωσό, αφού ως πολιτισμός ήταν ο μοναδικός που δεν διέθετε οχυρώσεις.
«Ο Μινωικός Πολιτισμός ήταν ο μοναδικός πολιτισμός που δεν ύψωσε τείχη, αλλά θέλησε να μοιραστεί τις αξίες και τα επιτεύγματα του με όλο τον κόσμο» υποστήριξε ο κ. Αλεξάκης, προσθέτοντας: «Αυτή η στάση ζωής στο Μινωικό Πολιτισμό, αλλά και η διάθεση να μην κρατήσουν μέσα τους οι Μινωίτες, όλα όσα κατάφεραν, σε συνδυασμό με την κοινωνική και πολιτική της οργάνωση, με έκανε να θεωρώ την Κνωσό ως την ιδανική πολιτεία».
Ο κ. Αλεξάκης τόνισε παράλληλα πως μέσα από το βιβλίο του ήθελε να περάσει στις επόμενες γενιές, ιδανικά, αλλά και ιδέες που τείνουν να χαθούν. «Υπήρχαν κάποια πράγματα που ένιωθα πως πρέπει να δώσουμε στις επόμενες γενιές και να μην τα κρατήσουμε για μας, που έπρεπε μ’ έναν τρόπο να διοχετευτούν προς τα έξω» υποστήριξε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.