Εκπληκτικές μάχες στο Γερμανικό Grand Prix για την πρωτιά με νικητή τον Χάμιλτον

Το Γερμανικό γκραν πρι ήταν από τα εντυπωσιακότερα της σεζόν, αφού χωρίς να βρέξει, χωρίς τη βοήθεια του DRS και με ίδια στρατηγική, Χάμιλτον, Αλόνσο, Γουέμπερ έδωσαν μάχη μέχρι το τέλος για τη νίκη. Ο Βρετανός ήταν αυτός που πανηγύρισε τη δεύτερη καρό σημαία της σεζόν.

Ο αγώνας στην πίστα του Νύρμπουργκρινγκ ήταν από την αρχή ανατρεπτικός. Ο Γουέμπερ όπως μας έχει συνηθίσει φέτος, έκανε κάκιστη
εκκίνηση και ο Χάμιλτον τον πέρασε ενώ το ίδιο έκανε και ο Αλόνσο με τον Φέτελ.

Οι δύο τελευταίοι έδωσαν πολύ όμορφες μάχες, ο Γερμανός πήρε το αίμα του πίσω από τον Ισπανό, όχι όμως για πολύ αφού ο Αλόνσο ξαναπέρασε.

Η κατάσταση στην κορυφή άλλαξε μετά το πρώτο αλλά και το δεύτερο πιτ στοπ. Το κρίσιμο ήταν το δεύτερο, όταν ο Γουέμπερ που οδηγούσε την κούρσα, έχοντας κάνει σωστή επιλογή στην πρώτη επίσκεψη του στα πιτ, μπήκε στον 31ο γύρο.

Ένα γύρο αργότερα μπήκε ο Χάμιλτον που βγήκε μπροστά από τον Αυστραλό, ενώ ο Αλόνσο έκατσε παραπάνω στην πίστα και κατάφερε να περάσει και τους δύο. Όχι όμως για πολύ αφού ο Χάμιλτον με απίστευτο τρόπο, τον πίεσε και μπόρεσε να τον περάσει.

Από εκεί και μετά η κατάσταση έμεινε αμετάβλητη στην κορυφή και οι μάχες μεταφέρθηκαν πιο πίσω. Ο Μάσα κράτησε για πάνω από 30 γύρους πίσω του τον Φέτελ αλλά οι μηχανικοί του τον κατέστρεψαν όταν στον τελευταίο γύρο μπήκαν και οι δύο υποχρεωτικά στα πιτ, με τον Βραζιλιάνο να χάνει χρόνο και να επιτρέπει στον Γερμανό να πάρει την 4η θέση.

Πάντως το χάιλαιτ του αγώνα ήταν στο τέλος, όταν ο Αλόνσο έμεινε από βενζίνη και έκατσε πάνω στο μονοθέσιο του Γουέμπερ για να φτάσει στο χώρο της απονομής.

Η τελική κατάταξη του Γερμανικού γκραν πρι:

 1.  Hamilton      McLaren-Mercedes           1h37:30.334
 2.  Alonso        Ferrari                    +     3.980
 3.  Webber        Red Bull-Renault           +     9.788
 4.  Vettel        Red Bull-Renault           +    47.921
 5.  Massa         Ferrari                    +    52.252
 6.  Sutil         Force India-Mercedes       +  1:26.208
 7.  Rosberg       Mercedes                   +     1 lap
 8.  Schumacher    Mercedes                   +     1 lap
 9.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +     1 lap
10.  Petrov        Renault                    +     1 lap
11.  Perez         Sauber-Ferrari             +     1 lap
12.  Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari         +     1 lap
13.  Di Resta      Force India-Mercedes       +     1 lap
14.  Maldonado     Williams-Cosworth          +     1 lap
15.  Buemi         Toro Rosso-Ferrari         +     1 lap
16.  Kovalainen    Lotus-Renault              +    2 laps
17.  Glock         Virgin-Cosworth            +    3 laps
18.  D'Ambrosio    Virgin-Cosworth            +    3 laps
19.  Ricciardo     HRT-Cosworth               +    3 laps
20.  Chandhok      Lotus-Renault              +    4 laps

Ταχύτερος γύρος: Vettel, 1:34.587

Εγκατέλειψαν:

Driver        Team                         On lap
Liuzzi        HRT-Cosworth                 44
Button        McLaren-Mercedes             42
Barrichello   Williams-Cosworth            23
Heidfeld      Renault                      10

Oι βαθμολογίες:

Οδηγών:                    Κατασκευαστών:           
 1.  Vettel       216        1.  Red Bull-Renault          355
 2.  Webber       139        2.  McLaren-Mercedes          243
 3.  Hamilton     134        3.  Ferrari                   192
 4.  Alonso       130        4.  Mercedes                   78
 5.  Button       109        5.  Renault                    66
 6.  Massa         62        6.  Sauber-Ferrari             35
 7.  Rosberg       46        7.  Force India-Mercedes       20
 8.  Heidfeld      34        8.  Toro Rosso-Ferrari         17
 9.  Schumacher    32        9.  Williams-Cosworth           4
10.  Petrov        32     
11.  Kobayashi     27     
12.  Sutil         18     
13.  Alguersuari    9     
14.  Perez          8     
15.  Buemi          8     
16.  Barrichello    4     
17.  Di Resta       2 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.