Πάνω από 11.312 Έλληνες προδότες προς εκτέλεση

Ανατριχιαστικό μανιφέστο με αναφορές σε Κύπρο, Ίμβρο και Τένεδο

Το έργο του σκανδιναβού δολοφόνου Άντερς Μπρέιβικ τιτλοφορείται «2083-Μια Ευρωπαϊκή Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας». Είναι ένα κείμενο μεγάλης έκτασης, το οποίο περιήλθε στην κατοχή της «δημοκρατίας».

Ένα από τα σημεία του, που μπορούν να προκαλέσουν πολλαπλά ρίγη ανατριχίλας σε
αρκετούς Έλληνες, βρίσκεται εκεί που γίνεται μνεία για τον αριθμό των «Προδοτών Α' και Β' Κατηγορίας» στις ευρωπαϊκές χώρες. «Προδότες Α' Κατηγορίας είναι οι πολιτικοί ηγέτες(συμπεριλαμβάνονται και και οι επικεφαλής Μ.Κ.Ο.), τα διευθυντικά στελέχη ΜΜΕ, οι διαμορφωτές άποψης στον πολιτισμό και οι βιομήχανοι. Η τιμωρία που προβλέπεται γι΄αυτούς είναι η θανατική ποινή και η δήμευση περιουσιακών στοιχείων.

«Προδότες Β' Κατηγορίας» είναι οι μαρξιστές-πολυπολιτισμικοί πολιτικοί και οι αντίστοιχοι ευρωβουλευτές. Οι προβλεπόμενες ποινές γι΄αυτούς είναι η θανατική ποινή και η δήμευση περιουσιακών στοιχείων, αλλά υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις μπορούν να επιβληθούν επιεικέστερες.

Στην Ελλάδα ο Μπρέιβικ έχει καταγράψει 11.312 περιπτώσεις «Προδοτών Α' και Β' Κατηγορίας», ενώ πρωταθλήτρια ανακηρύσσεται η Γερμανία με 82.820! Εντυπωσιάζουν οι εκτεταμένες αναφορές για την Ελλάδα, την Κύπρο, την Επανάσταση του 1821, την Ίμβρο, την Τένεδο, τη Μικρασιατική Καταστροφή, την ανταλλαγή πληθυσμών, τον Αττίλα του 1974, ακόμη και τον κεφαλικό φόρο που επέβαλαν οι Τούρκοι στους μειονοτικούς Έλληνες το 1942!

Οι θέσεις του συγγραφέως είναι εναντίον της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας και της σημερινής Τουρκίας. Η ερμηνεία δε που δίδει στο βιβλίο, σύμφωνα με την εφημερίδα «Δημοκρατία» για «το μύθο της ανεκτικότητας των μουσουλμάνων», ο οποίος αποτελεί ένα από τα βασικά ευρωπαϊκά προβλήματα, μια και αποπροσανατολίζει την κοινή γνώμη, έχει άμεση σχέση με τη χώρα μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.