Έχεις φανταστεί ποτέ τι μπορεί να γίνεται στο internet σε 60 δευτερόλεπτα;

Δεν θα πιστεύεις τι μπορεί να γίνει στον παγκόσμιο ιστό, μέσα σε ένα λεπτό!

Τα στοιχεία είναι σαφή και εντυπωσιακά! Δες τι συμβαίνει μέσα σε 60 δευτερόλεπτα στο διαδίκτυο μέσα από ένα infographic!

Μέσα σε  ένα λεπτό λοιπόν στο internet :
Γίνονται 694,445 αναζητήσεις στο Google
Aνεβαίνουν στο Flickr πάνω από 6,600 εικόνες 

Aνεβαίνουν στο YouTube 600 videos συνολικής διάρκειας περίπου 25 ωρών

Γίνονται 695,000 status updates, και δημοσιεύονται 79,364 wall posts και 510,040 σχόλια στο Facebook

Κατοχυρώνονται 70 νέα domains

Στέλνονται πάνω από 168,000,000 email

Δημιουργούνται 320 νέοι λογαριασμοί στο Twitter και δημοσιεύονται 98,000 Tweets

Κατεβαίνουν 13,000 εφαρμογές στο iPhone

Δημοσιεύονται 20,000 νέα άρθρα στο tumblr

Ο FireFox κατέβηκε περισσότερες από 1700 φορές

Το Wordpress κατέβηκε περισσότερες από 50 φορές

Κατέβηκαν περισσότερες από 125 φορές τα WordPress Plugins

Δημιουργούνται 100 νέοι λογαριασμοί στο επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο LinkedIn

Γίνονται 40 νέες ερωτήσεις από χρήστες στο YahooAnswers.com ενώ απαντόνται πάνω από 100 ερωτήσεις στο Answers.com

Δημοσιεύεται 1 νέο άρθρο στο Associated Content, το μεγαλύτερο δίκτυο community-created content

Προστίθεται 1 νέος ορισμός στο UrbanDictionary.com

Δημιουργούνται στο Craigslist πάνω από1,200 νέες διαφημίσεις

Γίνονται πάνω από 370,000 λεπτά κλήσεων μέσω του Skype

Συμπληρώνονται συνολικά πάνω από 13,000 ώρες από streaming μουσικής μέσω του μουσικού ραδιοφώνου Pandora

Και τέλος γίνονται πάνω από 1,600 αναγνώσεις κειμένων στο Scribd, το οποίο αποτελεί το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο δημοσίευσης εγγράφων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.