Ασταμάτητος ο Παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε την έκτη του νίκη σε
οκτώ αγώνες στο γκραν πρι της Βαλένθια και έγινε ο τρίτος πιλότος στην
ιστορία της Φόρμουλα 1 που έχει δέκα συνεχόμενες παρουσίες στον βάθρο.
2ος ο Αλόνσο, 3ος ο Γουέμπερ.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ ξεκίνησε πρώτος και χωρίς να
απειληθεί σε κανένα σημείο του αγώνα κατάφερε να φτάσει σε ακόμα μία
νίκη. Με αυτόν τον τρόπο πανηγύρισε και η Red Bull άλλη μια νίκη, όμως
δεν κατάφερε να κάνει το χθεσινό 1-2. Γι’ αυτό ευθύνεται ο Φερνάντο
Αλόνσο, ο οποίος ήταν αρκετά γρήγορος, πίεσε τον Μαρκ Γουέμπερ και με
την πρώτη σωστή στρατηγική της Ferrari στο τελευταίο πιτ στοπ ανέβηκε
στο δεύτερο σκαλί του βάθρου αφήνοντας πίσω του τον Μαρκ Γουέμπερ.
Από εκεί και πέρα, ο Λιούις Χάμιλτον πραγματοποίησε κακή εκκίνηση,
με συνέπεια να χάσει δυο θέσεις και στο τέλος να τερματίσει στην
τέταρτη, με τους Φελίπε Μάσα και Τζένσον Μπάτον να ακολουθούν.
1. Φέτελ , Red Bull, +1:39:36.169
2. Αλόνσο, Ferrari, +10.891
3. Γουέμπερ, Red Bull, +27.255
4. Χάμιλτον, Mercedes, +46.190
5. Μάσα, Ferrari, +51.705
6. Μπάτον, McLaren, +1:00.000
7. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1:38.000
8. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1 γύρος
9. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος
10. Χαίντφελντ, Renault, +1 γύρος
11. Πέρες, Sauber, +1 γύρος
12. Μπαρικέλο, Williams, +1 γύρος
13. Μπουεμί, Toro Rosso, +1 γύρος
14. Ντι Ρέστα, Force India, +1 γύρος
15. Πετρόφ, Renault, +1 γύρος
16. Κομπαγιάσι, Sauber, +1 γύρος
17. Σουμάχερ, Mercedes, +1 γύρος
18. Μάλδονάτο, Williams, +1 γύρος
19. Κοβαλάινεν, Lotus, +2 γύροι
20. Τρούλι, Lotus, +2 γύροι
21. Γκλοκ, Virgin, +2 γύροι
22. Ντ’αμπρόσιο, Virgin, +2 γύρος
23. Λιούτσι, HRT, +3 γύροι
24. Καρθικέγιαν, HRT, +1 γύρος
Αναλυτικά η βαθμολογία των πιλότων:
1. Φέτελ, 186
2. Γουέμπερ, 109
3. Μπάτον, 109
4. Χάμιλτον, 97
5. Αλόνσο, 87
6. Μάσα, 42
7. Ρόσμπεργκ, 32
8. Πετρόφ, 31
9. Χάιντφελντ, 30
10. Σουμάχερ, 26
11. Κομπαγιάσι, 25
12. Σούτιλ, 10
13. Αλγκουερσουαρί, 8
14. Μπουεμί, 8
15. Μπαρικέλο, 4
16. Ντι Ρέστα, 2
17. Πέρες, 2
Αναλυτικά η βαθμολογία των κατασκευαστών:
1. Red Bull, 295
2. McLaren, 206
3. Ferrari, 129
4. Renault, 61
5. Mercedes, 58
6. Sauber, 27
7. Toro Rosso, 16
8. Force India, 12
9. Williams, 4
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.