Με τριακονταετή πείρα σε όλα τα οπτικοακουστικά μέσα, ο ελληνικής
καταγωγής Τζιμ Γιαννόπουλος είναι σήμερα από τα κορυφαία στελέχη στη
βιομηχανία της ψυχαγωγίας, στον τομέα των μέσων και των νέων
τεχνολογιών.
Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου και διευθύνων σύμβουλος της Fox Filmed Εntertainment, ο κ. Γιαννόπουλος τα τελευταία χρόνια επιβλέπει όλες τις κινηματογραφικές ταινίες και την τηλεοπτική παραγωγή των στούντιο Fox καθώς επίσης την εμπορία και παγκόσμια διανομή της ευρείας σε ποικιλία παραγωγής της εταιρείας.
Αν υπάρχει κάποιος που να αμφιβάλλει για τις ικανότητές του, ας
διαβάσει τους τίτλους που ακολουθούν και του έχουν προσδώσει τον τίτλο του "χρυσοχέρη" στο Χόλιγουντ. Από την τριλογία τού «Πολέμου των Άστρων» ώς τον «Τιτανικό» (την πλέον κερδοφόρα ταινία όλων των εποχών), τα «Πολύ σκληρός για να πεθάνει 4», «Μια νύχτα στο μουσείο», «Τhe Simpsons: Η ταινία», «Μπόρατ», «Μετά την επόμενη ημέρα», «Ο Διάβολος φοράει Ρrada», «Walk the line», «Μinority Report», «Μουλέν Ρουζ» και τη σειρά των «Χ-Μen». Υπό τη διοίκησή του, το τμήμα ψηφιακών κινουμένων σχεδίων του στούντιο, τα Βlue Sky Studios, γύρισε την «Εποχή των παγετώνων», ενώ η τρισδιάστατη ταινία «Η εποχή των παγετώνων 3: Η αυγή των δεινοσαύρων» έγινε η πιο κερδοφόρα ταινία κινουμένων σχεδίων παγκοσμίως, αποφέροντας κέρδη άνω των 870 εκατ. δολαρίων στις αίθουσες!
Ο ίδιος εκτιμά πως για να επιτύχει κανείς, δεν υπάρχει κάποιο σπουδαίο μυστικό, "απλώς σκληρή δουλειά ανάμεσα σε τυχερές ευκαιρίες και στο να παραμένεις πιστός στις δεσμεύσεις που κάνεις, τόσο τις προσωπικές όσο και τις επαγγελματικές". Δεν αρνείται ότι τον ενδιαφέρουν κινηματογραφικά θέματα που σχετίζονται άμεσα με την Ελλάδα - την οποία χαρακτηρίζει πατρίδα του - και την κληρονομιά της, ωστόσο ξεκαθαρίζει "πως το να γυρίζεις ταινίες σε μακρινές τοποθεσίες είναι πάντα δύσκολο, καθώς ο οικονομικός προϋπολογισμός μιας κινηματογραφικής παραγωγής είναι πολύ προκλητικός, ιδιαίτερα μέσα στην παγκόσμια οικονομική κρίση στην οποία βρισκόμαστε".
Προ μηνών, μίλησε στη Θεσσαλονίκη για όλη τη διαδικασία της ανάπτυξης μιας κινηματογραφικής ταινίας, ενώ από την Αθήνα, αναφέρθηκε σε ένα θέμα που όπως δήλωσε τον απασχολεί έντονα, την ανίχνευση της επιρροής των Ελλήνων στην ανάπτυξη και το storytelling του κινηματογράφου, ένα πρόγραμμα με την ονομασία “Ελληνισμός και Χόλιγουντ”, το οποίο αναζητά τη συμβολή της χώρας μας, από τις ιστορίες του Αριστοτέλη ως τους σπουδαίους σκηνοθέτες και ηθοποιούς του Χόλιγουντ
Πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου και διευθύνων σύμβουλος της Fox Filmed Εntertainment, ο κ. Γιαννόπουλος τα τελευταία χρόνια επιβλέπει όλες τις κινηματογραφικές ταινίες και την τηλεοπτική παραγωγή των στούντιο Fox καθώς επίσης την εμπορία και παγκόσμια διανομή της ευρείας σε ποικιλία παραγωγής της εταιρείας.
Αν υπάρχει κάποιος που να αμφιβάλλει για τις ικανότητές του, ας
διαβάσει τους τίτλους που ακολουθούν και του έχουν προσδώσει τον τίτλο του "χρυσοχέρη" στο Χόλιγουντ. Από την τριλογία τού «Πολέμου των Άστρων» ώς τον «Τιτανικό» (την πλέον κερδοφόρα ταινία όλων των εποχών), τα «Πολύ σκληρός για να πεθάνει 4», «Μια νύχτα στο μουσείο», «Τhe Simpsons: Η ταινία», «Μπόρατ», «Μετά την επόμενη ημέρα», «Ο Διάβολος φοράει Ρrada», «Walk the line», «Μinority Report», «Μουλέν Ρουζ» και τη σειρά των «Χ-Μen». Υπό τη διοίκησή του, το τμήμα ψηφιακών κινουμένων σχεδίων του στούντιο, τα Βlue Sky Studios, γύρισε την «Εποχή των παγετώνων», ενώ η τρισδιάστατη ταινία «Η εποχή των παγετώνων 3: Η αυγή των δεινοσαύρων» έγινε η πιο κερδοφόρα ταινία κινουμένων σχεδίων παγκοσμίως, αποφέροντας κέρδη άνω των 870 εκατ. δολαρίων στις αίθουσες!
Ο ίδιος εκτιμά πως για να επιτύχει κανείς, δεν υπάρχει κάποιο σπουδαίο μυστικό, "απλώς σκληρή δουλειά ανάμεσα σε τυχερές ευκαιρίες και στο να παραμένεις πιστός στις δεσμεύσεις που κάνεις, τόσο τις προσωπικές όσο και τις επαγγελματικές". Δεν αρνείται ότι τον ενδιαφέρουν κινηματογραφικά θέματα που σχετίζονται άμεσα με την Ελλάδα - την οποία χαρακτηρίζει πατρίδα του - και την κληρονομιά της, ωστόσο ξεκαθαρίζει "πως το να γυρίζεις ταινίες σε μακρινές τοποθεσίες είναι πάντα δύσκολο, καθώς ο οικονομικός προϋπολογισμός μιας κινηματογραφικής παραγωγής είναι πολύ προκλητικός, ιδιαίτερα μέσα στην παγκόσμια οικονομική κρίση στην οποία βρισκόμαστε".
Προ μηνών, μίλησε στη Θεσσαλονίκη για όλη τη διαδικασία της ανάπτυξης μιας κινηματογραφικής ταινίας, ενώ από την Αθήνα, αναφέρθηκε σε ένα θέμα που όπως δήλωσε τον απασχολεί έντονα, την ανίχνευση της επιρροής των Ελλήνων στην ανάπτυξη και το storytelling του κινηματογράφου, ένα πρόγραμμα με την ονομασία “Ελληνισμός και Χόλιγουντ”, το οποίο αναζητά τη συμβολή της χώρας μας, από τις ιστορίες του Αριστοτέλη ως τους σπουδαίους σκηνοθέτες και ηθοποιούς του Χόλιγουντ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.