17/5 Ενημερωτικό Δημοτικό Συμβούλιο. Παύλος Παύλου για την πρώην ΔΑΕΤ

Π.Παύλου: σήμερα δικαιώνομαι μετά από 4,5 χρόνια.

- Στις 31/12/2006 παραδώσαμε 6.0 εκατ. όταν όλοι μας χλεύαζαν και μας κατηγορούσαν περί χρεωμένου Δήμου.
Αποδεικνύεται ότι είχαμε δίκιο από τις εκθέσεις των ορκωτών κων Λιάπη και Πανάρετου το 2008.
- Μόνος μου ζήτησα να πανε στον εισαγγελέα οι έρευνες του 2005 & 2006 για την ΔΑΕΤ και έκτοτε δεν έγινε τίποτα, παρά τις συχνές παραινέσεις μου. 
- Το 1995 το Λουτράκι έφτανε εώς τά όρια της Αγροτικής τράπεζας και θυμηθείτε που το αφήσαμε.

- Στα 12 χρόνια διαχειριστήκαμε 54 εκ. ευρώ, ενώ ο Γκιώνης σε μόλις 4 χρόνια 41 εκατ. ενώ πήρε και 7 εκατ. ευρώ δάνειο.
- Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί άλλαξαν τα σχέδια του SPA όταν το δικό μου σχέδιο ήταν 800 τετ. μέτρα μεγαλύτερο και 8 εκατ. ευρώ φθηνότερο.

35 σχόλια:

  1. συγνωμη ρε bloger,
    αυτο ηταν δημοτικό συμβούλιο?

    Zuperman ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όχι. Εγώ μπορώ όμως να το περιγράψω με τα λόγια του Ντίνου Ηλιόπουλου "Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα". Κάποιος το είπε πάντως. Κάναμε διαπιστώσεις......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και αφου δεν ηταν ΔΣ γιατι το αναφέρεις στους τίτλους???

    Zuperman ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΠΙΣΗΣ ΕΒΑΛΕ ΕΝΑ ΚΟΜΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΕ ΜΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑΣΤΙΚΟ. ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΑΥΤΟ ΣΕ ΧΑΛΑΣΕ ΕΣΕΝΑ? ΨΑΧΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗ ΣΚΑΝΔΑΛΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΕΚΑΝΕΣ ΛΑΘΟΣ? ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπορεί να μην ήταν Δημοτικό Συμβούλιο αλλά ήταν χρήσιμο. Ακούστηκαν στον πιο επίσημο χώρο της λειτουργίας του Δήμου το χώρο του Συμβουλίου τα πράγματα όπως τα αναφέρει ο Κος Λογοθέτης.
    Πολιτική δεν κάνεις στα καφενεία. Και η απουσία της Παρέμβασης δηλώνει ανωριμότητα.
    Μια ανωριμότητα που θα μετατραπεί σε οργή και ξέσπασμα στο επόμενο ΕΠΙΣΗΜΟ Δημοτικό Συμβούλιο. Αλλά εκεί θα είναι εκ του ασφαλούς χωρίς να μπορεί κάποιος να τους σταματήσει και να αλλάξει τη ροή των θεμάτων. Ίδωμεν.
    Περιμένουμε μέχρι την Πέμπτη και θα δούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε Zuperman, ευχαριστώ για την παρατήρηση. Επειδή όμως λειτούργησε υπό τον πρόεδρο του Δ.Σ, με τους κανονισμούς του Δ.Σ, με την συμμετοχή των και επί απαρτία των δημοτικών συμβούλων και με επίσημα πρακτικά, νοείται ως Δημοτικό Συμβούλιο. Η διαφορά ήταν ότι δεν είναι ΔΣ κανονιστικού ύφους, αλλά ενημερωτικού. Προβλέπεται και από τον κανονισμό του Δ.Σ και βάσει αυτού έγινε η πρόσκληση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. THN ΠΕΜΠΤΗ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βάλε τον Χελάκη να φωνάζει "ΔΕΝ ΜΕΤΑΔΙΔΩ ΑΛΛΟ" μετά τις 12.00

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Re paidia extes afto pou ekane o Gionis den itan politiki aftoktonia? Diladi ti perimene?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Προς 8:39. Είναι ...η απάντηση.
    Τον λόγο θα τον μάθουμε την Πέμπτη.
    Δεν συμμετείχαν σε άτυπη συνεδρίαση ή σε ενημερωτικού χαρακτήρα Συνέλευσης του Δημοτικού Συμβουλίου.
    Ιδωμεν. Υπομονή μέχρι την Πέμπτη στα προημερισίας.
    θα γίνει πανικός. Καλά λέει 8:17 και 8:25.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΜΕ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΑΣΧΕΤΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ. ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ? ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ 1, ΑΝΤΕ 2. ΟΛΟΙ? ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ ΟΜΩΣ. ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΥΡΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Για να είμαστε και ακριβείς έχω τροποιήσει τον τίτλο σε Ενημερωτικό Δημοτικό Συμβούλιο (αν και κατά την ταπεινή μου άποψη δεν αλλάζει επί της ουσίας, αλλά και πάλι όπως εκφράζω την άποψη μου, έτσι σέβομαι και των άλλων).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπάκο,Ego,Geo ,ανώνυμος ή όπως αλλιώς επυθυμεις... καθόλου δεν μας έπεισες για τους λόγους που η ανάρτησή σου έφερε τον τίτλο Δημοτικό Συμβούλιο.
    Ξαμοληθηκαν τα παπαγαλάκια σας να διαδίδουν στην πόλη ότι η Παρέμβαση απουσίαζε από την εν λόγω συνεδρίαση.
    Εκεί πάτε να στρέψετε την προσοχή του κόσμου????
    Γνωστή η αναφορά με το δάσος και το δέντρο.
    Ακούστηκε κάτι καινούριο ????
    Τα ιδια τα λέγατε στο προεκλογικό νυν υπέρ πάντων αγωνα που κάνατε......
    Απλά χθες φάνηκαν ξεκάθαρα οι προεκλογικές σας συνεργασίες.
    Ακομα και με το διάολο συμπράξατε....
    Αναζωπυρώνεται τις πεποιθήσεις της " εποχής της πυράς " και αναπλάθετε την ιστορία του κυνηγιού μαγισσών.
    Έλεος πια !!!!!!
    Λύσεις δώσατε για να βγούμε απο το τέλμα που ισχυρίζεστε ότι έχουμε πέσει????
    Αυτα περίμεναν να ακούσουν οι δημότες και όχι την εντεταλμένη καταστροφολογία σας.
    ΥΣ επειδή το παίζετε φωτεινός παντογνώστης ,σε ποιο ακριβώς άρθρο γράφει αυτα που αναφέρετε στις 7:39????
    Άσχημο πράγμα η ημιμάθεια.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. προσωπικά λίγο με νοιάζει τι ύφους ήταν το ΔΣ, ζουμί δεν βγάλαμε!!!
    ακούσαμε τα ίδια και τα ίδια, προεκλογικούς λόγους, σαν την πολιτική κατάσταση του τόπου, πάμε για εκλογές;;; θα έχουμε μνημόνιο;;; σχέδιο διάσωσης;;;; ή μαζεύτηκε όλη αυτή καλή συντροφιά να βρίσει τον Γκιώνη έτσι για αποπροσανατολισμό;;;
    επίσης Κε Μπάκο θα ήθελα αν γνωρίζετε να μου απαντήσετε στα δημοτικά θέματα-διαχείριση τι περίοδος παραγραφής ισχύει, γιατί μόνο για εποχή Γκιώνη ακούσαμε, αλλά όπως μου φαίνεται και μετά από 20 χρόνια εσείς πάλι μόνο με τον Γκιώνη θα ασχολείστε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τώρα γιατί βαράτε τον αγγελιοφόρο δεν έχω καταλάβει. Εγώ μετέφερα το τι συζητήθηκε χωρίς θέση και χωρίς άποψη. Πως προκύπτουν όλα αυτά που λέτε ο 1.53 και ο 2.27 (αν είναι 2) δεν ξέρω. Ίσα ίσα που ο zuperman έκανε παρατήρηση και είπα ότι όντως ήταν ενημερωτικού χαρακτήρα, αλλά με καταγραφή πρακτικών (αν ήταν απλά κουβέντα, δεν θα καταγραφόταν για απομαγνητοφώνηση, ούτε θα έπαιρναν παρουσίες). Και μάλιστα διόρθωσα τον τίτλο. Βέβαια είναι αναφαίρετο δικαίωμα η χολή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παρεπιπτόντως, είναι προφανές ότι τα βασικά πυρά θα αφορούσαν την πρόσφατη αρχή, γιατί τα στοιχεία των 2 ετών είναι πρόσφατα, ενώ οι αναφορές περί ταμείων και υποχρέωσεων είναι και αυτές πρόσφατες. Τώρα πως περιμένεις μέσα σε 4 μήνες να διορθωθούν παθογένειες 20 ετών δεν το έχω καταλάβει να σου πω.
    Όσον αφορά τον Γκιώνη, να μιλάς για αλλους και όχι για εμένα. Εγώ ακόμα στο ΔΣ έχω δηλώσει ότι θα είμαι ο τελευταίος που θα πει κάτι άσχημο για τις προθέσεις του ή για τις προσπάθειες (ασχέτως αποτελέσματος). Αν μη τι άλλο, την γνωριμία μου επί 37 έτη με τον Γιωργούλη δεν την υποτιμώ, οπότε αλλού οι υπόνοιες. Το ότι ενδεχομένως να έχουμε άλλες επιδιώξεις επί του παρόντος (σε προσωπικό επίπεδο, γιατί σε δημοτικό τα ίδια θεωρώ ότι θέλουμε), δεν σημαίνει ότι θα μπούμε και σε διαδικασία όπως αυτή που περιγράφεις. Βρες άλλους, πες για άλλους με σχόλια σου, πες για εμένα, όχι όμως για πράγματα που δεν ισχύουν. Και ειδικά με το ρίσκο που παίρνω να γράφω ενυπόγραφα και να κρίνομαι ανώνυμα.
    Και ναι συμφωνώ μαζί σου ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ περίδος παραγραφής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Άρθρο 18 Απολογισμός Πεπραγμένων της Δημοτικής Αρχής:
    Παρ. 1: Το δημοτικό συμβούλιο συνεδριάζει κάθε χρόνο σε ειδική δημόσια συνεδρίαση κατά την οποία γίνεται απολογισμός......
    Παρ. 5: Στην ειδική δημόσια συνεδρίαση διευθύνει ο Πρόεδρος του Δ.Σ. Ο Δήμαρχος εκ μέρους του ΔΣ ενημερώνει το ακροατήρια για τα πεπραγμένα.....και στη συνέχεις τοποθετούνται όλες οι δημοτικές παρατάξεις δια των εκπροσώπων τους με τη σειρά της εκλογικής δύναμης. Στη συνέχεια....(σύμβουλοι, φορείς, πολίτες κλπ).

    Βάσει αυτού γίνεται λοιπόν ω δύσπιστε Θωμά. Θα γίνεται ετησίως (για τον απολογισμό της Δημοτικής αρχής με ότι ανήκει στον Δήμο).
    Στην δε ΠΑΡ. 6 αναφέρει: Εάν δεν γίνει εντός των πρώτων 5 μηνών, έχει δικαίωμα να το ζητήσει και να το προκαλέσουν οι Δημοτικές παρατάξεις.

    Ελπίζω να μου πεις τουλάχιστον ένα ευχαριστώ για τον κόπο να γράφω τόσο ώρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 1.53 ΟΝΤΩΣ ΑΣΧΗΜΟ ΠΡΑΓΜΑ Η ΗΜΙΜΑΘΕΙΑ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ EGO.
    ΜΠΡΑΒΟ COACH ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΠΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΕΙΣΑΙ. ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΓΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ COHONES ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.

    ΠΑΝΟΣ Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Coach afto sti glossa mas pos to legame? Tapa?

    Petros (the fast one.....hahaha)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρε μπάκο, τι έγινε.Κόπηκαν τα σχόλια ή είναι ώρα σιέστας? Αυτο με τις ατάκες της ημέρας από τα συμβούλια προτείνω να το κρατήσεις. Καλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ego.. είμαι ο 2:27, μάλλον πολλά τα σχόλια και μπερδεύτηκες!!!
    δεν βάρεσα κανέναν αγγελιοφόρο, από που το συμπέρανες αυτό;;; ίσα, ίσα είπα ότι λίγο με νοιάζει πως είχε χαρακτηριστεί το χθεσινό (εημερωτικό ή ότι άλλο, δεν ξέρω τους κανονισμούς οκ;;) μίλησα για το ζουμί της κουβέντας.
    Για να είμαι ειλικρινής διαβάζοντας τώρα την ανάρτησή μου μάλλον το "εσείς" στο τέλος της άλλαξε το χρώμα, πραγματικά δεν απευθυνόμουν σε εσένα, ήταν γενικό!!!
    Ευχαριστώ για το άρθρο 18, σε παρακαλώ να ανακαλέσεις για την "χολή", όσον αφορά στην ανάρτησή μου τουλάχιστον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δικαιώθηκε ο Παύλου. Πολύ θράσος έχει ο άνθρωπος. Δικαιώθηκε που διαχειρίστηκε 54 εκατ.ευρώ και έκανε έργα βιτρίνας και τίποτα ουσίας. Δικαιώθηκε που αντί να έχουμε ένα Λουτράκι ζηλευτό σε όλο τον κόσμο, έίμαστε εδώ που είμαστε, να κλαίμε τη μοίρα μας.
    Ωραία τώρα που δικαιώθηκε, μπορεί να αποχωρήσει να αφήσει τη θέση του σε κανένα νεότερό του. Είναι γελοίο να κάθεται στα έδρανα της αντιπολίτευσης και μάλιστα της ελάσσονος και να μιλάει για λάθη του παρελθόντος, λες και δεν ήταν 12 χρόνια ο ίδιος δήμαρχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φίλε 5.38 και εγώ το "χολή" το έγραψα γενικά, γιατί όντως κάποιος που θέλει να ρίξει ψάχνει αφορμή για να το κάνει. Σίγουρα δεν το έγραφα για εσένα. Σε εσένα αναφερόμουν για τα περί Γκιώνη, και το πόσο λάθος ήταν η παρατήρηση. Βέβαια όντας αιρετός ενός συνδυασμού με παίρνει και εμένα η μπάλλα, οπότε γιαυτό είπα ότι σεβαστή η κάθε άποψη, έστω και χολής (κατά το μπήκες στο χορό, θα χορέψεις). Επίσης στην απάντηση αναφερόμουν και στον προηγούμενο από τον δικό σου σχολιασμό που έλεγε περί παπαγαλακίων, περί ημιμαθείας και κυνηγίου μαγισσών.
    Ευχαριστώ πάντως σε κάθε περίπτωση για το χρόνο σου και για την διάθεση επικοινωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Sostos o 6.51. Next please. Orea tora apokatastathikes, ante stin efxi anthrope mou. 30 xronia sta edrana, se varethikan ke ta edrana.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φίλε Ego,
    κοντεύουμε να συμφωνήσουμε στα περι παραγραφής, σίγουρα κατά την γνώμη μου δεν πρέπει να παραγράφεται τίποτα.... τι λάθος βρήκες στην παρατήρησή μου δεν κατάλαβα, εννοούσα ότι συζητήθηκαν τα του Γκιώνη από την νέα δημοτική αρχή και αυτό είναι θεμιτό (άσχετα αν συμφωνώ με τον τρόπο παρουσίασης κλπ) ο μη παραγεγραμμένος προ πρώην Δήμαρχος τι δουλειά είχε;; και γιατί η νέα δημοτική αρχή δεν ασχολήθηκε με τίποτα από τα προηγούμενα;; (τις ταμπέλες δηλαδή που παρέδωσε στον Γκιώνη), επίσης η νέα Δημ.Αρχή δεν βρήκε τίποτα θετικό το οποίο συνεχίζει;; και εν πάση περιπτώση βρήκε καμία ατασθαλία;;; (αυτό εννοούσα λέγοντας ζουμί της υπόθεσης) να μας το πει να καταλάβουμε και εμείς γιατί μας κουράζουν οι γενικότητες, όποιος έχει καταχραστεί να πάει φυλακή, πολύ θα το χαρώ!!!
    Δεν σου κάνει λίγο φαρσοκωμωδία το χθεσινό;;;

    Όσο για την χολή δεν με κάλυψες γιατί αναφερόσουν και σ'εμένα!!! μάλλον είχες συγχυστεί από άλλη ανάρτηση.
    Ευχαριστώ (2:27 & 5:38)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Είμαι ο 1:53 αυτός που τα "φιλαράκια "σου θεωρούν ότι με τάπωσες
    1) ουδεμία σχέση έχω με άλλον σχολιαστή .
    Επιτρεψέ μου να σου υπενθυμίσω ότι πολλάκις και επώνυμα έχεις κατηγορηθεί ότι γράφεις με πολλές ταυτότητες .
    Δικιά σου λοιπόν πονηρή τακτική.
    2) Να πεις στα παιδια απο πάνω άμα θέλουν να σχολιάζουν να ανοίγουν και κανά βιβλίο να διαβάζουν γιατί εσυ ερμηνεύεις το άρθρο 18 κατά το δοκούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ρε παιδιά έλεος. Δεν μπορώ να ευθύνομαι για τα σχόλια όλων. Για όσους γνωρίζουν τη 2ετία 87-88 ήμουν υπεύθυνος για σχεδόν όλα τα τμήματα μπασκετ στον Ποσειδώνα (παιδικά, εφηβικά, ανδρικά, γυναικεία, κορασίδων) με πάρα πολλά παιδιά τότε. Είναι φυσικό κάποιοι να με φωνάζουν έτσι. Όσο για το πονηρό περί "γράφεις με πολλές ταυτότητες"...οι IP καταγράφονται ανά επισκέπτη και σχόλιο. Γίνεσαι φαιδρός αν πιστεύεις ότι θα έμπαινα σε τέτοια διαδικασία γιατί απλά θα μπορούσα να μην έχω σχόλια (όπως άλλοι) και γιατί όπως έχει δει σε άλλες αναρτήσεις(αν έχεις δει) δεν τα προκαλώ.
    Για τον άλλο φίλο, δεν είπα ποτέ ότι σε βρήκα λάθος. Ένσταση στην γενική αναφορά περί Γκιώνη έκανα ξεκαθαρίζοντας την προσωπική μου στάση έναντι του Γιώργου.
    Φίλε μου καλέ θα πω το απλό. Και οι επόμενοι -όταν έρθουν- την απαξίωση των προηγούμενων εφόσον είχαν δώσει λαβή, είναι σίγουρο ότι θα την αναδείξουν. Και δυστυχώς οι προηγούμενοι είχαν δώσει λαβή (δεν λέω ότι όλα ήταν κακώς καμωμένα). Το πόσο μάλλον που τώρα η δημοτική αρχή έχει να αντιμετωπίσει μηδενικά ταμεία, πενιχρά έσοδα, οικονομική κρίση και Καλλικράτη (όλα μαζί σε έναν......).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κ. ΜΠΑΚΟ Η ΕΜΜΟΝΉ ΣΑΣ ΝΑ ΠΕΊΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΏΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΠΛΟΚ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΉ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΡΆΦΟΥΝ ΣΧΟΛΕΊΑ ΌΤΙ ΈΧΕΤΕ ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΎ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΊΣ ΤΗΣ IP ΈΧΕΙ ΚΑΤΑΝΤΉΣΕΙ ΑΣΤΕΊΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΆΤΙ ΑΛΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΌ ΝΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΎΣΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΞΈΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΕΊΜΑΣΤΕ ΠΙΣΤΕΎΩ ΌΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΌΛΙ ΓΈΛΙΟ.ΤΏΡΑ ΌΣΟ ΆΦΟΡΑ ΤΟΝ Κ. ΓΚΙΌΝΗ ΚΑΛΌ ΘΑ ΉΤΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΛΈΤΕ ΈΤΣΙ ΓΙΑΤΊ ΓΙΏΡΓΟ ΤΟΝ ΛΈΝΕ ΟΙ ΦΊΛΟΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΏ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΤΆΞΩ ΣΕ ΑΥΤΟΎΣ ΆΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΧΡΌΝΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΡΙΜΊΑΣ ΣΑΣ,ΓΙΑΤΊ ΆΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΕΊΣΑΙ ΦΊΛΟΣ ΤΟΥ ΓΚΙΏΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΈΧΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΌ ΤΟ ΚΑΚΟΣΤΗΜΕΝΟ ΣΚΕΤΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΆΝΩΣΕ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΌΣ ΣΑΣ ΠΡΟΪΣΤΆΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΤΡΊΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΏΣΕΙ (ΣΤΟΙΧΕΊΑ) .ΤΟ ΛΈΩ ΣΚΕΤΣ ΛΟΙΠΌΝ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΚΑΛΕΊΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΌΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΑΕΤ ΚΑΙ ΝΑ ΛΥΠΕΊ Ο ΑΝΤΙΠΡΌΕΔΡΟΣ ΤΗΣ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΛΕΣ ΘΑ ΔΏΣΩ ΣΤΟΙΧΕΊΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΆΝΕΙΣ ΠΑΡΆΛΛΗΛΟΥΣ ΜΟΝΟΛΌΓΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΌ ΣΟΥ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΉ.ΑΝ ΛΟΙΠΌΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΊΤΕ ΜΕ ΑΥΤΈΣ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΈΣ ΑΣ ΠΑΊΡΝΑΤΕ ΤΟΝ ΛΌΓΟ ΚΑΙ ΑΣ ΜΙΛΆΓΑΤΕ ΑΠΌ ΌΤΙ ΈΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΏΣΕΙ ΣΕ ΆΛΛΑ ΘΈΜΑΤΑ ΕΊΣΑΣΤΕ ΛΑΛΊΣΤΑΤΟΣ ΠΡΟΧΤΈΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΆΚΟΥΣΑ Η ΚΆΝΩ ΛΆΘΟΣ.
    Κ.ΓΚΙΏΝΗΣ ΛΟΙΠΌΝ ΓΙΑ ΕΣΆΣ!!!!!
    pomlapi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. το παραμήθι με της ip το συνεχίζεις...
    δωσε λοιπον τις ip να δουμε απο πόσους proxy ανα το κοσμο γραφονται σχολια στο blog σου

    σε προκαλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Προσπάθησα να βγάλω άκρη από τις παραπάνω ερωτήσεις και απαντήσεις αλλά μπα!!!
    Το μόνο που κατάλαβα είναι:
    - ότι ο διαχειριστής απαντάει σε ότι τον συμφέρει
    - ότι ξαφνικά καυχιέται ότι απαντάει επώνυμα, ενώ στο παρελθόν όταν τον συνέδεαν με το παρόν blog αρνιόταν οποιαδήποτε σχέση (αλλά να μου πεις μπορεί να του το χαρίσανε μετά)
    - ότι νομίζει πως ο κόσμος από όργανα διαθέτει μόνο μνήμη χρυσόψαρου και χολή (εγώ προσωπικά έχω κάνει αφαίρεση χολής) του διαφεύγει ότι διαθέτουμε και νοημοσύνη γιατί όλοι θυμόμαστε αναρτήσεις εδώ αλλά και σε άλλο blog, που έκανε σαν ego-geo και από κάτω σαν Μπάκος επικροτούσε τα γραφόμενα το ego-geo ή και το αντίστροφο.
    - ότι αγνοεί ότι πολλοί γνωρίζουμε πως λειτουργεί η σχέση IP και PROXY SERVER και αν ο καθένας βγαίνει με μια η περισσότερες IP από τον ίδιο υπολογιστή που φυσικά δεν τον ταυτοποιούν και άσχετο αλλά για την κουβέντα να αναφέρουμε ότι η IP προστατεύεται σαν προσωπικό δεδομένο και κοινοποιείται μόνο κατόπιν σχετικών αδειών

    αυτά σαν αιτιολόγηση του ότι δεν θα ξαναμπώ να διαβάσω το blogs σας γιατί κάποιες φορές θεωρώ ότι προσβάλει την νοημοσύνη μου και έχω αρκετή απ' όσο έδειξε το Mensa IQ test που έκανα παλαιότερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ωραία ήλθε σύσσωμο το τμήμα σχολίων άλλου blog για να κατηγορήσει. Εύγε. Ο κύριος με το μεγάλο IQ έχει δίκιο για την προστασία της IP. Επειδή δεν ήταν και ούτε είναι στο ενδιαφέρον μου να εκπαιδεύσω κάποιον, να πω ότι ακόμα και άνθρωποι με πολύ χαμηλότερο IQ από τον τιτανομεγιστοτεράστιο νου που έχουμε στην πόλη μας (εφεξής με ψευδώνυμο Albert), μπορούν εύκολα να ανοίξουν ένα blog και μετά να κάνουν κάτι απλό. Να βάλλουν ένα αξιόπιστο counter (ορατό ή αόρατο) και ένα counter επισκεπτών live και να δοκιμάσουν να δουν αν μπορούν να έχουν στοιχεία. Αν το συνδυάσουν με την συνδρομή του Alexa (όχι απλά στοιχεία με login, αλλά με την συνδρομή πλήρων στοιχείων) και με το proffessional Google Analytics ας δουν τι θα μπορούν να καταφέρουν.
    Αλλά βέβαια, τι να ξέρω εγώ. Ένας απλός κοινός θνητός είμαι σε σχέση με τον Albert.
    Όσο για τους σχολιασμούς του χρήστη pomlapi. Κάνε μου τη χάρη που θα μου πεις εσύ πως θα μιλάω, σε ποιόν θα μιλάω, ποιούς θεωρώ για φίλους και ποιούς όχι. Εσύ τι ζόρι τραβάς; Άσε τον Γιώργο να μου ζητήσει και να του ζητήσω για το πως θα απευθύνεται ο ένας στον άλλο. Εσένα ούτε σου πέφτει λόγος, ούτε ζήτησα την άποψη σου (που έντεχνα ανώνυμα εκφράζεις ρίχνοντας χολή μονομερώς).
    Για τον 12.12 αν θέλεις μπορείς να μου στείλεις το email σου να σου στείλω όλη την σχετική νομοθεσία και για τα blogs και για τα προσωπικά δεδομένα. Μπας και είμαστε κολλητοί και θα καθήσουμε να τα δούμε πίνοντας μπύρα γελώντας με το πως και τι; Τέλος για τον Albert....αν είσαι διαχειριστής του άλλου blog που αναφέρεις και λες αυτά που λες, είσαι κατάπτυστος και τιποτένιος και προσβάλεις την έννοια του blog. Αν δεν είσαι που το ξέρεις; Μήπως τα γράφαμε αυτά που λες μαζί; Αλλά έτσι είχατε μάθει όλα τα χρόνια. Ανώνυμοι γκαιμπελίσκοι, Δήμοι Σταρένιοι και Αρτέμηδες, γράφετε και σπιλώνετε ανώνυμα για να δημιουργήσετε εντυπώσεις και μετά με τον μικρόνου σας στο καφενείο να κάνετε την δουλειά σας. Τουλάχιστον οι χαφιέδες το κάνουν επί χρήμασι και ιδιοτελώς. Εσείς τι κέρδος έχετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Και κάτι άλλο βέβαια. Ποτέ δεν είπα ότι μπορώ να εντοπίσω ποιός (πρόσωπο) είναι (μπορείς βέβαια να έχεις γεωγραφική προσέγγιση και σε επίπεδο κτηρίου), εκτός αν έχεις πρόσβαση στα στοιχεία συνδρομητών του παρόχου. Απλά φαίνεται αν τώρα γράφεις ως pomκάτι με Ελληνικά, μετά ως κουκουρούκου με greekglish και πάει λέγοντας. Αν δεν αλλάξεις σύνδεση, pc ή κτήριο ή δεν έχεις anonymous surfing (άντε για να μαθαίνετε να με βρίζετε ποιό προσεκτικά) έχεις την ίδια IP.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.