Να στηρίξουμε όλοι την προσπάθεια του Λάμπρου. Αποτελεί τιμή για όλους μας η συμμετοχή του στο Ράλλυ Ακρόπολις

Μαζί για το επόμενο βήμα! Μετά την κατάκτηση της 1ης θέσης στον κόσμο στην κατηγορία PWRC του 56ου Ράλλυ Ακρόπολις, φέτος όνειρό μας είναι ακόμα μια συμμετοχή στον εθνικό μας αγώνα, αυτήν τη φορά στην κορυφαία κατηγορία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος με όπλο μας ένα Ford Fiesta WRC
Έχοντας ήδη εξασφαλίσει τη διαθεσιμότητα ενός «εργοστασιακού» αυτοκίνητου προδιαγραφών WRC, καθώς και μέρος του απαιτούμενου ποσού από χορηγίες, ζητάμε τη βοήθειά σας για να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Η ώρα έφτασε και σας χρειαζόμαστε δίπλα μας, για να κάνουμε το όνειρο πραγματικότητα. Στηρίξτε το ελληνικό πλήρωμα στην προσπάθειά του για διάκριση στον εθνικό μας αγώνα! Η κίνηση αυτή αν και πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έχει



 στο παρελθόν υιοθετηθεί με επιτυχία από οδηγούς αγώνων στο εξωτερικό, και πολύ πρόσφατα από το Σουηδό PG Andersson ο οποίος με αυτό τον τρόπο εξασφάλισε τη συμμετοχή του με αυτοκίνητο WRC στον αγώνα της πατρίδας του.



Εάν πιστεύετε σε αυτήν την προσπάθεια και επιθυμείτε να στείλετε τη συνδρομή σας μέσω πιστωτικής κάρτας ή pay pal επισκεφτείτε το www.athanassoulas.gr

Εναλλακτικά μπορείτε να προχωρήσετε σε κατάθεση στο λογαριασμό GR4902601950000940200283529 της Τράπεζας EFG Eurobank, γράφοντας το όνομά σας.


Εάν επιθυμείτε απόδειξη ή τιμολόγιο στείλτε μας τα στοιχεία σας μέσω email στο
info@athanassoulas.gr ή fax 27440 69381.



Εταιρείες οι οποίες επιθυμούν να συμμετάσχουν στο εγχείρημα μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί μας στο info@athanassoulas.gr ή τηλεφωνικά στο 6942 407601.



Σε περίπτωση που το απαιτούμενο ποσό για τη συμμετοχή με αυτοκίνητο WRC δε συμπληρωθεί, θα συμμετάσχουμε στην κατηγορία SWRC ενώ αν δε συμπληρωθεί ούτε αυτό το ποσό, όλες οι προσφορές θα επιστραφούν ακέραιες εντός 10ημερών από την έναρξη του Ράλλυ Ακρόπολις.




Η εμπλοκή του Λάμπρου Αθανασούλα στους αγώνες άρχισε το 2002 όταν κέρδισε το διαγωνισμό «Γίνε Πρωταθλητής» του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ με έπαθλο τη συμμετοχή του στο Παν. Πρωτάθλημα Ράλλυ στην κατηγορία Α5. Το 2003 συμμετείχε και πάλι στην ίδια κατηγορία και κατέκτησε τον ομώνυμο τίτλο στο Πρωτάθλημα και στο Κύπελλο ασφάλτου, ενώ επίσης στέφθηκε και δευτεραθλητής στην F3 για το Πρωτάθλημα.&nb! sp;&Sigm a;την συνέχεια σημείωσε σημαντικές επιτυχίες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. 
Το 2006, σαν επίσημη ελληνική συμμετοχή (TEAM GREECE) κατέκτησε την πρώτη θέση στο Fiesta Sporting Trophy στον αγώνα WRC της Γερμανίας. Το 2008 ως επίσημη ελληνική συμμετοχή και πάλι, κατέκτησε την πρώτη θέση μεταξύ των ελληνικών συμμετοχών στο Ράλλυ Ακρόπολις. Το 2009 στο Ράλι Ακρόπολις ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου στην κατηγορία PWRC, κατακτώντας και την όγδοη! ; θ ;έση της γενικής κατάταξης του αγώνα. 
Για αυτήν του την επίδοση κέρδισε και το βραβείο Abu Dhabi Spirit of the Rally. Την ίδια χρονιά (2009) κατέκτησε την πρώτη και στο Ράλι της Ισπανίας, στην κατηγορία R2, ενώ ανακηρύχθηκε Αθλητής της Χρονιάς στα βραβεία του περιοδικού STATUS.

1 σχόλιο:

  1. Καταλαβαίνω στο έπακρο το σχόλιο, και εν πολλοίς το συμμερίζομαι. Είναι δύσκολοι καιροί, και όλοι έχουν το ζόρι τους με πρώτους και καλύτερους τον γράφοντα και τον σχολιάζοντα.
    Σίγουρα δεν είναι εθνική υπόθεση, από την άλλη σίγουρα είναι τιμή -όμως με το τίμημα της-.
    Ίσως η ενασχόληση με το χώρο του αυτοκινήτου με έχει κάνει περισσότερο ευσυγκίνητο στο θέμα :) Ευχαριστώ για το σχόλιο πάντως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.