Την τέταρτη νίκη του στο φετινό πρωτάθλημα πανηγύρισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ στο πέμπτο γκραν πρι της σεζόν στην πίστα της Ισπανίας. Ο καταλανικός αγώνας εξελίχθηκε σε μάχη για δύο με τον Φέτελ να νιώθει σε απόσταση αναπνοής τον Χάμιλτον, ο οποίος τερμάτισε δεύτερος.
Οι τελευταίοι γύροι είχαν μόνον δύο πρωταγωνιστές και αυτοί δεν ήταν άλλοι από τους Φέτελ και Χάμιλτον. Η έναρξη του αγώνα δεν… έδειξε τι θα ακολουθούσε, αφού ο Αλόνσο έκλεψε την παράσταση κάνοντας μια εκπληκτική εκκίνηση, αφήνοντας πίσω του τις δύο Red Bull!
Ωστόσο, η στρατηγική των ελαστικών για ακόμη φορά έπαιξε το ρόλο της με αποτέλεσμα να φέρει τον Φέτελ στην πρώτη θέση και τον Χάμιλτον να τον ακολουθεί σε μικρή απόσταση. Ο πιο ωφελημένος όμως ήταν ο Τζένσον Μπάτον, ο οποίος ενώ στην εκκίνηση βρέθηκε δέκατος, κατάφερε να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Την πολύ καλή εκκίνηση δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί ο Φερνάντο Αλόνσο, αφού δεν μπόρεσε να διατηρήσει την πρωτιά. Ο Ισπανός έχασε τις θέσεις που κέρδισε λόγω της στρατηγικής, με αποκορύφωμα την... προσπέλαση του Μπάτον στο τελευταίο μέρος του αγώνα.
Πήραν τα πάνω τους!
Ιδιαίτερα ανταγωνιστική φάνηκε στην Καταλονία η McLaren, αφού μόνο οι Βρετανοί κατάφεραν να ασκήσουν πίεση στους «κόκκινους ταύρους», χωρίς ωστόσο να έχουν ακόμη τη δυνατότητα να προσπεράσουν.
Πήγε στην πηγή, αλλά…
…νερό δεν ήπιε ο Μαρκ Γουέμπερ. Ο Αυστραλός δεν εκκίνησε καλά, χάνοντας δύο θέσεις, ωστόσο και η συνέχεια του αγώνα δεν εξελίχτηκε όπως θα ήθελε ο πιλότος της Red Bull, αφού δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο.
Μάλιστα, ο Γουέμπερ… πίαστηκε στον ύπνο από τον Μπάτον, ο οποίος με τη μαλακή γόμα τον προσπέρασε με περίσσεια άνεση.
Επιτέλους τα κατάφερε!
Το έλεγε ότι ήθελε το χρόνο του ο Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος στην πίστα της Καταλονίας τερμάτισε στην έκτη θέση, έχοντας δει τα φώτα να σβήνουν από τη δέκατη θέση. Ο Γερμανός δεν υπέπεσε σε λάθη, έχοντας μια σταθερή καλή απόδοση.
Ευχαριστημένοι πρέπει να είναι στη Mercedes GP, δεδομένου ότι και οι δύο πιλότοι είδαν την καρό σημαία μέσα στη δεκάδα, με τον Ρόσμπεργκ να πλασάρεται έβδομος.
Απλά κορυφαίος!
16 θέσεις κέρδισε ο Νικ Χάιντφελντ στην Καταλονία! Ο Γερμανός πιλότος εκκίνησε τελευταίος λόγω του ατυχήματος που είχε στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, ωστόσο έχοντας την κατάλληλη στρατηγική κατάφερε να πλασαριστεί όγδοος.
Οι Καλοί!
Με την αξία της η ομάδα της Sauber παίρνει τη θέση της στους καλούς, καθώς είδε τους πιλότους της να ολοκληρώνουν τον αγώνα μέσα στη βαθμολογούμενη δεκάδα, με τον Πέρεθ ένατο και τον Κομπαγιάσι δέκατο.
Οι κακοί…
Η Williams συνεχίζει να απογοητεύει με την υποτονική της απόδοση, δείχνοντας πως δεν μπορεί να αλλάξει κάτι στην φετινή σεζόν. Μια θέση στους κακούς έχει και ο Φελίπε Μάσα. Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα έδειχνε εκτός ρυθμού, σε αντίθεση με τον ομόσταβλό του, ενώ στο τέλος εγκατέλειψε.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Φέτελ, Red Bull, 1:39:03.301
2. Χάμιλτον, McLaren, +0.630
3. Μπάτον, McLaren, +35.697
4. Γουέμπερ, Red Bull, +47.966
5. Αλόνσο, Ferrari, +1 γύρος
6. Σουμάχερ, Mercedes, +1 γύρος
7. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1 γύρος
8. Χάιντφελντ, Renault, +1 γύρος
9. Πέρες, Sauber, +1 γύρος
10. Κομπαγιάσι, Sauber, +1 γύρος
11. Πετρόφ, Renault, +1 γύρος
12. Ντι Ρέστα, Force India, +1 γύρος
13. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος
14. Μπουεμί, Toro Rosso, +1 γύρος
15. Μαλδονάτο, Williams, +1 γύρος
16. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +2 γύροι
17. Μπαρικέλο, Williams, +2 γύροι
18. Τρούλι, Lotus, +2 γύροι
19. Γκλοκ, Virgin, +3 γύροι
20. Ντ’αμπρόσιο, virgin +3 γύροι
21. Καρθικέγιαν, HRT, +4 γύροι
Εγκατέλειψαν:
1. Μάσα, Ferrari
2. Κοβαλάινεν, Lotus
3. Λιούτσι, HRT
Βαθμολογία πιλότων:
1. Φέτελ, 118
2. Χάμιλτον, 77
3. Γουέμπερ, 67
4. Μπάτον, 61
5. Αλόνσο, 51
6. Ρόσμπεργκ, 26
7. Χάιντφελντ, 25
8. Μάσα, 24
9. Πετρόφ, 21
10. Σουμάχερ, 14
11. Κομπαγιάσι, 9
12. Μπουεμί, 6
13. Σούτιλ, 2
14. Ντι Ρέστα, 2
15. Πέρες, 2
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
1. Red Bull, 185
2. McLaren, 138
3. Ferrari, 75
4. Renault, 46
5. Mercedes, 40
6. Sauber, 11
7. Toro Rossi, 6
8. Force India, 4
Οι τελευταίοι γύροι είχαν μόνον δύο πρωταγωνιστές και αυτοί δεν ήταν άλλοι από τους Φέτελ και Χάμιλτον. Η έναρξη του αγώνα δεν… έδειξε τι θα ακολουθούσε, αφού ο Αλόνσο έκλεψε την παράσταση κάνοντας μια εκπληκτική εκκίνηση, αφήνοντας πίσω του τις δύο Red Bull!
Ωστόσο, η στρατηγική των ελαστικών για ακόμη φορά έπαιξε το ρόλο της με αποτέλεσμα να φέρει τον Φέτελ στην πρώτη θέση και τον Χάμιλτον να τον ακολουθεί σε μικρή απόσταση. Ο πιο ωφελημένος όμως ήταν ο Τζένσον Μπάτον, ο οποίος ενώ στην εκκίνηση βρέθηκε δέκατος, κατάφερε να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου.
Την πολύ καλή εκκίνηση δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί ο Φερνάντο Αλόνσο, αφού δεν μπόρεσε να διατηρήσει την πρωτιά. Ο Ισπανός έχασε τις θέσεις που κέρδισε λόγω της στρατηγικής, με αποκορύφωμα την... προσπέλαση του Μπάτον στο τελευταίο μέρος του αγώνα.
Πήραν τα πάνω τους!
Ιδιαίτερα ανταγωνιστική φάνηκε στην Καταλονία η McLaren, αφού μόνο οι Βρετανοί κατάφεραν να ασκήσουν πίεση στους «κόκκινους ταύρους», χωρίς ωστόσο να έχουν ακόμη τη δυνατότητα να προσπεράσουν.
Πήγε στην πηγή, αλλά…
…νερό δεν ήπιε ο Μαρκ Γουέμπερ. Ο Αυστραλός δεν εκκίνησε καλά, χάνοντας δύο θέσεις, ωστόσο και η συνέχεια του αγώνα δεν εξελίχτηκε όπως θα ήθελε ο πιλότος της Red Bull, αφού δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο.
Μάλιστα, ο Γουέμπερ… πίαστηκε στον ύπνο από τον Μπάτον, ο οποίος με τη μαλακή γόμα τον προσπέρασε με περίσσεια άνεση.
Επιτέλους τα κατάφερε!
Το έλεγε ότι ήθελε το χρόνο του ο Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος στην πίστα της Καταλονίας τερμάτισε στην έκτη θέση, έχοντας δει τα φώτα να σβήνουν από τη δέκατη θέση. Ο Γερμανός δεν υπέπεσε σε λάθη, έχοντας μια σταθερή καλή απόδοση.
Ευχαριστημένοι πρέπει να είναι στη Mercedes GP, δεδομένου ότι και οι δύο πιλότοι είδαν την καρό σημαία μέσα στη δεκάδα, με τον Ρόσμπεργκ να πλασάρεται έβδομος.
Απλά κορυφαίος!
16 θέσεις κέρδισε ο Νικ Χάιντφελντ στην Καταλονία! Ο Γερμανός πιλότος εκκίνησε τελευταίος λόγω του ατυχήματος που είχε στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, ωστόσο έχοντας την κατάλληλη στρατηγική κατάφερε να πλασαριστεί όγδοος.
Οι Καλοί!
Με την αξία της η ομάδα της Sauber παίρνει τη θέση της στους καλούς, καθώς είδε τους πιλότους της να ολοκληρώνουν τον αγώνα μέσα στη βαθμολογούμενη δεκάδα, με τον Πέρεθ ένατο και τον Κομπαγιάσι δέκατο.
Οι κακοί…
Η Williams συνεχίζει να απογοητεύει με την υποτονική της απόδοση, δείχνοντας πως δεν μπορεί να αλλάξει κάτι στην φετινή σεζόν. Μια θέση στους κακούς έχει και ο Φελίπε Μάσα. Σε όλη τη διάρκεια του αγώνα έδειχνε εκτός ρυθμού, σε αντίθεση με τον ομόσταβλό του, ενώ στο τέλος εγκατέλειψε.
Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Φέτελ, Red Bull, 1:39:03.301
2. Χάμιλτον, McLaren, +0.630
3. Μπάτον, McLaren, +35.697
4. Γουέμπερ, Red Bull, +47.966
5. Αλόνσο, Ferrari, +1 γύρος
6. Σουμάχερ, Mercedes, +1 γύρος
7. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1 γύρος
8. Χάιντφελντ, Renault, +1 γύρος
9. Πέρες, Sauber, +1 γύρος
10. Κομπαγιάσι, Sauber, +1 γύρος
11. Πετρόφ, Renault, +1 γύρος
12. Ντι Ρέστα, Force India, +1 γύρος
13. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος
14. Μπουεμί, Toro Rosso, +1 γύρος
15. Μαλδονάτο, Williams, +1 γύρος
16. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +2 γύροι
17. Μπαρικέλο, Williams, +2 γύροι
18. Τρούλι, Lotus, +2 γύροι
19. Γκλοκ, Virgin, +3 γύροι
20. Ντ’αμπρόσιο, virgin +3 γύροι
21. Καρθικέγιαν, HRT, +4 γύροι
Εγκατέλειψαν:
1. Μάσα, Ferrari
2. Κοβαλάινεν, Lotus
3. Λιούτσι, HRT
Βαθμολογία πιλότων:
1. Φέτελ, 118
2. Χάμιλτον, 77
3. Γουέμπερ, 67
4. Μπάτον, 61
5. Αλόνσο, 51
6. Ρόσμπεργκ, 26
7. Χάιντφελντ, 25
8. Μάσα, 24
9. Πετρόφ, 21
10. Σουμάχερ, 14
11. Κομπαγιάσι, 9
12. Μπουεμί, 6
13. Σούτιλ, 2
14. Ντι Ρέστα, 2
15. Πέρες, 2
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
1. Red Bull, 185
2. McLaren, 138
3. Ferrari, 75
4. Renault, 46
5. Mercedes, 40
6. Sauber, 11
7. Toro Rossi, 6
8. Force India, 4
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.
Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.