Οι πιο πλούσιοι ποδοσφαιριστές του πλανήτη

Η άφιξη του David Beckham πριν από 4 χρόνια στην Αμερική, προκειμένου να παίξει στην ομάδα Los Angeles Galaxy, συνοδεύτηκε με υπερβολικές και ανέφικτες προσδοκίες της μετατροπής των Αμερικανών σε ποδοσφαιρόφιλους. Η παρουσία του εκεί θύμισε τσίρκο, με διάφορες διασημότητες, όπως οι Tom Cruise, Eva Longoria, και Arnold Schwarzeneggerν να σπεύδουν να τον παρακολουθήσουν από κοντά.
Δυστυχώς, η ποδοσφαιρική έκρηξη που κάποιοι έλπιζαν πως θα συμβεί, δεν συνέβη.
Το αμερικανικό  ποδόσφαιρο παρουσιάζει μια
σχετική άνθηση, αλλά είναι ακόμη περιορισμένο σε δημοτικότητα. Η ομάδα Galaxy απέτυχε να ξεχωρίσει αγωνιστικά παρά τη συμμετοχή του Beckham, ο οποίος σκόραρε μόλις 9 φορές μέσα σε 4 χρόνια, ενώ είχε και πολλούς τραυματισμούς.
Αγωνιστικά,  μπορεί ο Beckham να μην κέρδισε, αλλά η μετακίνησή του στην Αμερική, του έφερε τεράστια οικονομική επιτυχία. Παρά το ότι βρίσκεται στη δύση της καριέρας του, όντας 36 χρόνων, συνεχίζει να αποτελεί τον πλέον ακριβοπληρωμένο ποδοσφαιριστή στο κόσμο, με συνολικά ετήσια εισοδήματα για το 2010 τα $40 εκατομμύρια.

Όπως λέει ο διευθύνων σύμβουλος της Global Sponsors (εταιρίας διαχείρισης χορηγιών), «Ο Beckham είναι πιο πολύ σταρ του Χόλυγουντ, παρά ποδοσφαιριστής… δεν έχει ιδιαίτερη αγωνιστική απήχηση, αλλά αποτελεί μια παγκόσμια διασημότητα που όλοι αναγνωρίζουν».
Πρόσφατα, η Electronic Arts και η Diet Pepsi προστέθηκαν στον κατάλογο των επιχειρήσεων που αποτελούν χορηγό του, και στον οποίο φιγουράρει ήδη  και η Yahoo. Το συμβόλαιό του με την Adidas είναι από τα υψηλότερα όλων των εποχών, ενώ διαφημίζει και διάφορα προϊόντα όπως αυτά της ObyO και της  Coty.
Η επιτυχία του στο μάρκετινγκ δεν δείχνει να έχει τέλος, και μάλιστα ο Beckham σκοπεύει να λανσάρει σύντομα στην αγορά μια νέα σειρά εσωρούχων και καλλυντικών προϊόντων με το όνομά του. Παράλληλα αποτελεί διαφημιστικό στόχο πολλών επιχειρήσεων που θέλουν να προβληθούν εν όψει της Ολυμπιάδας του 2012 που θα διεξαχθεί στο Λονδίνο.
Σε γενικές γραμμές η παγκόσμια οικονομική κρίση έχει οδηγήσει κάποιες μεγάλες πολυεθνικές στο να περικόψουν τα διαφημιστικά τους κονδύλια. Η Gillette, για παράδειγμα, δεν ανανέωσε τα συμβόλαια που είχε με τους Thierry Henry, Ricardo Kaka και Lionel Messi. Το ίδιο έκανε και η Coca Cola με τον στράικερ  της Manchester United  Wayne Rooney.

Στο Νο 2 της κατάταξης των πιο ακριβοπληρωμένων ποδοσφαιριστών του πλανήτη βρίσκεται ο Cristiano Ronaldo, με $38 εκατομμύρια σε συνολικά έσοδα για το 2010 (μισθοί, δώρα, και διαφημίσεις). Στη περίπτωση του Ronaldo, τα μισά του έσοδα προέρχονται από την Real, και τα υπόλοιπα μισά από τα διαφημιστικά συμβόλαια που έχει με τις Nike, Armani, Castrol, κ.ά.
Ο συγκεκριμένος παίκτης μπορεί να αγγίξει μεγάλους αριθμούς ανθρώπων μέσω της κοινωνικής δικτύωσης. Οι 24 εκατομμύρια θαυμαστές του στο Facebook είναι διπλάσιοι οποιουδήποτε άλλου αθλητή (Δεύτερος έρχεται ο  Michael Jordan με 10 εκατ, θαυμαστές). Παράλληλα, οι θαυμαστές του είναι μισοί άνδρες και μισές γυναίκες, με αποτέλεσμα αυτό να τον καθιστά ελκυστικό σε πολλές διαφορετικές εταιρίες προκειμένου να διαφημίζει τα προϊόντα τους. Στο Twitter έχει 2.4 εκατομμύρια φίλους, και από όλους τους αθλητές του κόσμου, τον περνούν μόνο οι Shaquille O’Neal, Kaka και Lance Armstrong.
Ο τρίτος σε έσοδα ποδοσφαιριστής είναι ο Messi, που το 2010 κέρδισε $32 εκατομμύρια. Πριν ένα μήνα άνοιξε λογαριασμό στο Facebook, και αμέσως έσπευσαν  7 εκατομμύρια φίλοι. Προς το παρόν έχει συμβόλαια με τις εταιρίες Adidas, Lay’s, Konami, Audemars Piguet, Chery και Air Europa, οι οποίες του προσφέρουν συνολικά $16 εκατομμύρια το χρόνο, πέραν των χρημάτων που κερδίζει από την ομάδα του  Barcelona.
S.A. από το Forbes

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.