Με το φτωχό μου το μυαλό...(κότες που βρυχώνται). Του Αντ. Πανούτσου

Ξεκινάμε ότι από επιλογή ήταν λάθος. Για τον πρόεδρο του Παναθηναϊκού Ρίσβα η Αννα Βίσση μπορεί να είναι μία «μοντέρνα» τραγουδίστρια, αλλά και για μένα η Τζούλια Ρόμπερτς είναι «νέα» ηθοποιός. Το νέο όπως και η ομορφιά είναι in the eyes of the beholder, που λέμε και στη γλώσσα του ποδοσφαίρου, και με τη Βίσση πρώτο όνομα στο benefit του Παναθηναϊκού, το μόνο που έλειπε ήταν και αφίσα «Μεγάλη συναυλία γιεγιέ». Το δεύτερο πρόβλημα με τη συναυλία της Βίσση ήταν η λογική.

Περισσότερο έμοιαζε να γίνεται για να φανεί ότι έπειτα από το ματς του Ολυμπιακού με τον Ερυθρό Αστέρα και ο Παναθηναϊκός μπορεί να διοργανώσει εκδήλωση για
τον Ερασιτέχνη, παρά το ότι η συναυλία διοργανώθηκε σαν αυτόνομη εκδήλωση. Μέχρι και τα δημοσιεύματα ότι ο Παναθηναϊκός είχε πρώτος την ιδέα των SMS για την ενίσχυση στον Ερασιτέχνη παραπέμπει στη λογική του ανταγωνισμού. Επίσης να προστεθεί ότι ο Ολυμπιακός διοργάνωσε ποδοσφαιρική εκδήλωση στα ντουζένια του τίτλου και ο Παναθηναϊκός κυριλολαϊκή συναυλία soft core σε εποχή μπίχλας. Πέντε χιλιάδες που πήγαν στο ΟΑΚΑ πολλοί ήταν, άλλο που τα 60 χιλιάρικα που μπήκε μέσα η εκδήλωση μου μοιάζουνε αδικαιολόγητα.

Δεκαοκτώ χιλιάρικα χωράει στα ματς του μπάσκετ το ΟΑΚΑ και άντε, αν η συναυλία ήταν sold out και καθόντουσαν και στο παρκέ, να έμπαιναν 20 χιλιάδες θεατές. Με τα πέντε χιλιάδες εισιτήρια που κόπηκαν, ο Ερασιτέχνης μπήκε 60 μέσα. Αν κοβόντουσαν 10-12 χιλιάδες, είπε μετά τη συναυλία ο Πλυτάς, θα έβγαιναν 200 χιλιάρικα. Αρα με τα πέντε θα έπρεπε να βγουν 180-200 χιλιάρικα και με τα έξοδα ίδια, η συναυλία θα έπρεπε να κλείσει με +-10 χιλιάρικα στο ταμείο. Για να μην πω ότι έπρεπε να βγάλει ακόμα περισσότερα, αφού συνήθως αυτοί που βγάζουν τα VIP εισιτήρια τα βγάζουν στην αρχή και αυτοί που γεμίζουν το γήπεδο στις συναυλίες υπέρ... κάτι εμφανίζονται στο τέλος.

Οι άνθρωποι σωστά θα τα λένε, αλλά πώς μπόρεσαν να μπουν έτσι μέσα και να κάνουν και την αριθμητική σουραύλι είναι μοναδική επιτυχία.  Οχι βέβαια ότι η διοργάνωση συναυλιών είναι ακίνδυνη ιστορία. Ας ρωτούσαν τον Ντέμη, που στα δύο χρόνια που διοργανώνει συναυλίες έχει δει και τις καλές με τους AC-DC αλλά και τις ανάποδες με τη Rihana, που είπε τον δεσπότη Παναγιώτη, μέρες που 'ναι και τα γράφω και κολάζομαι. Πέραν όμως των συναυλιών, το πόσο λίγο οι οπαδοί στην Ελλάδα στηρίζουν τις εκδηλώσεις των ομάδων τους είναι εντυπωσιακό. Στον Ηρακλή, γνωρίζοντας τα προβλήματα που θα προέκυπταν με τον φάκελο αδειοδότησης, είχαν ζητήσει από τους οπαδούς να γεμίσουν στα τελευταία ματς της σεζόν το Καυτανζόγλειο. Ανάθεμα και αν το έκαναν.

 Για να μην πω ότι λιγότεροι πήγαιναν μετά το κάλεσμα. Προχθές ο ΟΦΗ έκανε το φιλικό ματς με τον ΠΑΟΚ στο Ηράκλειο, για να μαζευτούν λεφτά και να μπορέσει να πάρει την άδεια για να παίξει στα play off. Με την πιθανότητα της ανόδου στη Σούπερ Λίγκα να κρίνεται από την αδειοδότηση και με τη διοίκηση να βασίζεται στην προσέλευση, τρεισήμισι χιλιάδες οπαδοί του ΟΦΗ πήγαν στο «Γεντί Κουλέ». Και εδώ είσαστε και εδώ είμαι. Αν ο Ηρακλής και ο ΟΦΗ δεν πάρουν την αδειοδότηση, περισσότεροι οπαδοί θα κατέβουν στους δρόμους για να τα σπάσουν απ’ όσους είχαν πάει στο γήπεδο. Και ο λόγος είναι απλός. Ανάμεσα στην ομάδα και το χάβαλο, οι περισσότεροι οπαδοί που πηγαίνουν στα γήπεδα προτιμούν το δεύτερο.

Είναι και ο λόγος που τα περισσότερα πανό στα γήπεδα είναι για τους φυλακισμένους αγωνιστές και την Αστυνομία, είναι και ο λόγος που όταν παράγοντες, ακόμα και πρώην ινδάλματα τύπου Ζαγοράκη, ζητάνε από τους οπαδούς να μην πλακώνονται για να μην τα πληρώνει η ομάδα, τους γράφουνε κανονικά.

Οι τρεις δρόμοι

Εγραφα χθες για το «δεν χρειάζεται να ανησυχούνε», που λένε οι παράγοντες των ομάδων όταν βγαίνουν από επιτροπές και είναι μήνυμα ότι οι οπαδοί τώρα πρέπει να ανησυχούνε. Αποδείχθηκε με τον Ηρακλή και τον Τάκη αλλά και με τον Πανιώνιο, που πριν κατατεθεί ο φάκελος, το μήνυμα που στελνόταν ήταν ότι δεν καταλαβαίνουν πώς μπήκε το όνομα της ομάδας σε αυτές που κινδυνεύουν και ακόμα και αν λείπουν κάποια έγγραφα δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

Υπήρχε και παραϋπήρχε. Ακόμα και να έχουν δίκιο στα επιχειρήματά τους, αν στον Ηρακλή ή τον Πανιώνιο χάσουν μια προθεσμία θα πέσουν στη Β' Εθνική και η ανησυχία που θα έχουν οι παράγοντές τους θα είναι πού πέφτει το γήπεδο των Ψαχνών. Οπότε λόγος ανησυχίας υπήρχε. Το θέμα είναι τώρα τι γίνεται. Οι δρόμοι είναι τρεις. Ο πρώτος είναι ο Ηρακλής και ο Πανιώνιος να βρουν τα λεφτά, να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους σε παίκτες ή Δημόσιο και οι φάκελοι έστω και εκπρόθεσμα να βγούνε πλήρεις.

Ο δεύτερος δρόμος είναι η δευτεροβάθμια επιτροπή να κάνει τα στραβά μάτια, να περάσει τσάτρα πάτρα τους φακέλους και όταν πάνε στην UEFA, να καθαρίσει ο Θόδωρος Θεοδωρίδης. Ο τρίτος δρόμος είναι να απορρίψει τους φακέλους η δευτεροβάθμια και ο Ηρακλής και ο Πανιώνιος να πάνε στην Β' Εθνική και μετά να κοιτάξουνε στην ΕΠΟ από ποιες ομάδες θα αντικατασταθούν. Οι δύο πρώτοι δρόμοι είναι γνωστοί, τους έχουμε ξαναδεί και δεν χρειάζεται να προβληματιζόμαστε πώς γίνεται. Τον τρίτο δρόμο τον είδαμε πέρυσι μέχρι τα μισά. Μέχρι δηλαδή που κατεβήκανε οι οπαδοί του Ηρακλή στην Αθήνα, πολιορκήσανε την ΕΠΟ και τα προβλήματα που είχε ο φάκελός του ως διά μαγείας λύθηκαν.

Δεν ξέρω αν εφέτος τον δρόμο θα τον δούμε και ολόκληρο, αλλά αν στην ΕΠΟ αποφασίσουνε ότι πρέπει να εφαρμόσουν τον νόμο, ας προχωρήσουν μόνο αν έχουν τα άντερα. Οχι να φύγουν ένα μήνα στην Ελβετία και μόνο όταν είναι να γυρίσουν να δώσουν την άδεια, αλλά είτε να τη δώσουν είτε να μην τη δώσουν. Αν είσαι λιοντάρι, βρυχάσαι. Αν είσαι κότα, κάνεις κοκοκό. Το μόνο που δεν αντέχεται και ταλαιπωρεί τον κόσμο είναι οι κότες που βρυχώνται.

Αντώνης Πανούτσος για τη sportday

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.