Κασέτες: Μόδα είναι θα περάσει...

Απ` όπου και να το πιάσεις, βρομάει. Από το 1979 που το ποδόσφαιρο έγινε επαγγελματικό, από τότε που οι ομάδες έγιναν Ανώνυμες Εταιρείες, πολλοί ήταν αυτοί που είδαν φως και μπήκαν...

Εφτιαξαν τη λάσπη (soft χαρακτηρισμός, αλλά σε ίδιους... χρωματισμούς), έγιναν ένα με αυτή, έκαναν όνομα, έζησαν και πλούτισαν από αυτή.
Κάποιοι δοκίμασαν, αποδοκίμασαν και την έκαναν... Αλλοι, το έκαναν επιστήμη και πάνω τους στήθηκε ένα ολόκληρο σύστημα λειτουργίας, που αντανακλούσε στις προσταγές και τους ρυθμούς εξέλιξης (;) της ελληνικής κοινωνίας.
Τις τελευταίες ημέρες, έγιναν και πάλι της... μόδας οι κασέτες (- μόδα είναι θα περάσει).
Ανέκδοτα, απαγορευμένα ρεμπέτικα
του ελληνικού ποδοσφαίρου, με πρωταγωνιστές Βοριάδες, Πατέρες, Δαλούκες, Μαρινάκηδες και Μπέους.
Και σημαιοφόρος στην καταγγελία - αποκάλυψη είναι ο Αλέξης Κούγιας, τον οποίο κάποιοι επέλεξαν ως τον "εκλεκτό" για την κάθαρση του χώρου, στέλνοντάς του τα σχετικά ντοκουμέντα.
Ο γνωστός ποινικολόγος έγινε πρωτοσέλιδα (- "κολοτούμπα") σε εφημερίδες, αποκτώντας παράλληλα ξεχωριστή θέση στη συνείδηση κάποιων οπαδών, που ψάχνουν πια από κάπου να πιαστούν.
Δικαιωματικά, λοιπόν, του απονέμεται ο τίτλος του επίδοξου εξυγιαντή του ελληνικού ποδοσφαίρου, κάνοντας την αρχή σε μια ιστορία που όση κολόνια κι αν έχει πέσει, δεν αλλάζει μυρωδιά.
Και φυσικά έχει το προνόμιο να μας κρατάει όλους σε αγωνία μετά την ατάκα "η δεύτερη κασέτα είναι χειρότερη και αποκαλύπτει με τι ανθρώπους έχει μπλέξει το ελληνικό ποδόσφαιρο".
Αντε να βγουν όλα στη φόρα, γιατί υπάρχουμε κι εμείς οι "μακάκες" που δεν γνωρίζουμε.
Να βγουν και να πάρουν το δρόμο της Δικαιοσύνης. Ποιας Δικαιοσύνης; Αυτής, που κάλεσε ο ίδιος στις 10 Δεκεμβρίου του 2008 να κρίνει αν ο πελάτης του, Επαμεινώνδας Κορκονέας, έπρεπε ή όχι να πυροβολήσει τον 15χρονο Αλέξη Γρηγορόπουλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το Loutraki One σέβεται όλες τις απόψεις, αλλά προτιμά τα Eλληνικά και όχι τα greeklish, το χιούμορ και όχι τις ύβρεις.

Επειδή το Loutraki One πιστεύει στη δύναμη του διαλόγου, αλλά όχι στην εμπαθή και στείρα αντιπαράθεση μόνο για το θεαθήναι, διατηρεί το δικαίωμά του να μην αναρτά σχόλια που είναι υπέρ το δέον υβριστικά ή άσχετα με το άρθρο, που αναφέρονται σε προσωπικά δεδομένα τoυ αρθρογράφoυ ή που δεν περιέχουν το e-mail του αποστολέα. Tο email των αποστολέων σχολίων δεν εμφανίζεται δημόσια.